۶۸۳۹۱۷
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

وزیر نیرو: سال ۹۷، سالی خشک است

وزیر نیرو گفت: در سال ۹۷ سالی در کل سالی خشک نسبت به ۵۰ سال گذشته درپیش داریم و باید با این پدیده سازگار شویم تا روند توسعه کشور حفظ شود.

خبرگزاری ایرنا: وزیر نیرو گفت: در سال ۹۷ سالی در کل سالی خشک نسبت به ۵۰ سال گذشته درپیش داریم و باید با این پدیده سازگار شویم تا روند توسعه کشور حفظ شود.

رضا اردکانیان شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان میناب اظهار داشت: ما می‌ توانیم به این خشکی و خشکسالی به عنوان فرصت نگاه کنیم.

وی ادامه داد: خشکسالی فرصتی است تا ما توجه بیشتری به نحوه مصرف آب کنیم، شرایط سختی است ولی از آن به نحوی استفاده می‌ کنیم که به نحوه مصرف توجه بیشتری کنیم.

وزیر نیرو اظهارداشت: اگر ارزش ذاتی آب را در نظر بگیریم، بطورقطع سرمایه‌ گذاری در این زمینه توجیه قابل توجهی دارد لذا به همین دلیل در شرایط کنونی سرمایه‌ گذاری‌های زیادی دراین بخش صورت می‌ گیرد.

اردکانیان تصریح کرد: البته بودجه بخش آب نسبت به سال قبل با کاهش مواجه شده است اما وظیفه داریم به سمت تنوع ‌بخشی منابع مالی برویم و در پی جذب سرمایه ‌های بخش خصوصی داخلی و خارجی باشیم.

وی تصریح کرد: بد مصرفی آب را باید دراین اقلیم کنار بگذاریم چرا که خشکسالی فرصتی است تا ما به نحوه مصرف آب توجه بیشتری کنیم.

وی یاد آور شد: به طور حتم از همکاری و آمادگی همه ارگان ‌ها برای حل و فصل مسائل آب استقبال می‌ کنیم، آب موضوعی میان ‌بخشی است و دستگاه ‌های مختلف نه تنها در دولت بلکه در سایر قوا و مردم به عنوان عنصرهای اصلی مجموعه تاثیرگذار هستند.

بنا به اظهار وزیر نیرو، اولویت دولت نه تنها در وزارت نیرو بلکه در سایر بخش ها استفاده از همه توانمندی های داخلی برای افزایش اشتغال در کشور است.

اردکانیان بیان داشت: تعادل بخشی آب های زیر زمینی از اولویت های وزارت نیرو است و با حمایت دولت باید وضعیت بهتری نسبت به گذشته ایجاد شود.

اردکانیان تاکید کرد: باید به یک سازگاری با اقلیم روی بیاوریم و به جای ستاد مقابله با خشکسالی، ستاد سازگاری با خشکسالی تشکیل دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید محمد میرمهدی

      سلام باتوجه‌به مصرف ۲/۵ لیتر اب برای تولید یک کیلووات برق در نیروگاه های فسیلی چرا در احداث نیروگاه های خورشیدی تسریع نمیشوپ

    • سعید

      از بی پولیا،بیکاری،رسیدیم ب بی ابی خدا اخر عاقبتمونا ختم ب خیر کنه تو این مملکت

    • بدون نام

      تکبیر
      رو اسم ها همش مانور میدیم
      سازگاری مقابله توسعه پیشرفت همه یکی ان
      تو رو خدا یکم خبر کارتونو بشه بخونیم

    • بینام

      کشورایران درمنطقه ای خشک قراردارد ومیزان بارندگی همیشه کم بوده ولی مسوولان ودست اندرکاران بجای حرف باید عمل کنندچون اکثریت کارشناسان محیط زیست علل کم آبی درایران رابعلت سومدیریت میدانندمسوولان بایدهوشیارباشندوبدانندهیچ دشمنی به اندازه بحران آب ایران راتهدید نمی کند .مسوولان امر باید به کمک مردم وافرادتحصیل کرده دراین حوزه هرچه زودتراقدامی کنندتا کشورازاین بحران کم آبی وبی آبی بیرون بیایددیگرازحرف زدن گذشته وآلان بایدعمل کرد.

    • محمدرضا بختیار

      جناب اردکانیان به جای فریب ملت و پیشبینی های نادرست از وضعیت اقلیمی و بهانه های واهی در جهت خالی کردن جیب ملت و افزایش نرخ قدری تامل در کیفیت آب تصفیه که مصوب اصلی مرگ ومیرها در کشور هستش گاهی بدنیستش و قدری هم نیروهای کاردان و متخصص به کار گرفته شود بهتر از چرند گویی هستش

    • بدون نام

      بله باتوجه به بی کفایتی شماها بله خشک است.

    • بی نام

      حسابی هم باران امد هم برف هیچ کم ابی نداریم باز هم میاید انشاالله .مردم هم ماشین رو ابیاری نکنند وزیر دوش میروند یه مخزن ۴۰۰۰هزار لیتری رو اب گرم تمام نکنند یه اب یه شستشو موقعه شسشو اب را ببندند عینه خوده من .بعد اب رو بعد از شستشو باز یه اب کشی کنندتماماین عادت را از خودمون دور کنیم . گناه نکنند وبقیه را نگران از بی ابی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج