۶۸۴۱۱۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گلکسی اس ۹ بیشتر از اس ۸ می‌فروشد؟

سامسونگ همانند بسیاری از شرکت‌های دیگر هر ساله با معرفی و عرضه محصولات جدید می‌خواهد که میزان فروش آنها را نسبت به نمونه‌های پیشین ساخت خود بهبود بخشد.

خبرگزاری ایسنا: سامسونگ پیش‌بینی می‌کند که میزان فروش گوشی‌های هوشمند جدید گلکسی اس ۹ از نسل قبلی آن یعنی گلکسی اس ۸ بیشتر خواهد بود.

به گزارش وب سایت سام موبایل، سامسونگ همانند بسیاری از شرکت‌های دیگر هر ساله با معرفی و عرضه محصولات جدید می‌خواهد که میزان فروش آنها را نسبت به نمونه‌های پیشین ساخت خود بهبود بخشد.

گوشی پرچمدار و جدید گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس که یک روز قبل از آغاز به کار رسمی کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۸ توسط سامسونگ رونمایی و معرفی شد، حالا قرار است کمتر از یک ماه دیگر به بازارهای جهانی روانه شود.

دی جی کوه - مدیر عامل بخش گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ - در این باره می‌گوید که انتظار می‌رود فروش گلکسی اس ۹ بسیار بالاتر از فروش گلکسی اس ۸ باشد که تقریبا یک سال پیش معرفی و عرضه شد.

هرچند که هنوز آمار و جزئیات دقیقی از میزان فروش گلکسی اس ۸ ارائه نشده اما برآوردها حاکی است که حدود ۳۷ میلیون دستگاه گوشی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به فروش رسیده است. البته این نکته را نباید فراموش کرد که زمانی که سامسونگ پرچمدار جدیدش گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را معرفی کرد، تفاوت بسیار زیادی از باب طراحی و شکل ظاهری در گوشی های هوشمند خود ایجاد کرد که باعث شد توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

اما این موضوع درباره گلکسی اس ۹ صادق نیست و می‌توان گفت که تقریبا شکل ظاهری اس ۹ با نسل پیشین خود تغییر چندانی نکرده و همین امر ممکن است تغییر و تحولی در میزان فروش آن ایجاد نکند. هرچند که گلکسی اس ۹ از قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری بیشتر و ارتقاء یافته‌ای بهره می‌برد.
وی ضمن اشاره به عرضه زودهنگام گلکسی اس ۹ به بازارهای جهانی، امیدوار است که میزان فروش و استقبال از این پرچمدار جدید بسیار بالاتر از نمونه‌های پیشین خود باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج