۶۸۸۶۳۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

اردوغان: پس از عفرین به منبج، عین‌العرب و قامیشلی می‌رویم

رئیس جمهوری ترکیه ضمن درخواست از ناتو برای مداخله نظامی در سوریه اعلام کرد: پس از عفرین، به منبج، عین‌العرب و قامیشلی هم می‌رویم.

خبرگزاری مهر: به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه امروز شنبه در سخنرانی در ششمین کنگره عمومی حزب حاکم عدالت و توسعه این کشور در استان «مرسین» در آستانه ۶۰مین روز از آغاز تجاوز نظامی ارتش این کشور به خاک سوریه اعلام کرد: پس از عفرین عملیات‌ خود را برای پاکسازی منبج، عین‌ العرب و قامیشلی ادامه خواهیم داد. هدف ما آزادسازی ۲ هزار کیلومتر مربع در این منطقه است.

اردوغان بدون اشاره به تداوم عملیات نظامی آنکارا در خاک سوریه بر خلاف موازین بین المللی و بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق در ادامه افزود: پس از عفرین اقدامات لازم در هر جای دیگری که تروریسم باشد را نیز انجام خواهیم داد.

وی همچنین با انتقاد از حمایت برخی کشورها از گروه های تروریستی و رویکرد دوگانه آن ها در مواجهه با تروریسم افزود: قرار گرفتن پرچم برخی کشورها بر روی تابوت تروریست‌ های کشته شده در شمال سوریه اثبات کننده دو رویی این کشورها در مبارزه با تروریسم است. رهبران ارشد این کشورها هر چند در گفتگو با ما خلاف این موضوع را بیان می‌کنند، ولی واقعیت این است که در همه سطوح به صورت عمومی و رسمی از سازمان های تروریستی حمایت می‌کنند.

رئیس جمهور ترکیه در پایان خطاب به متحدان ترکیه در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی «ناتو» گفت: ناتو کجاست؟ ما به شدت در حال مبارزه هستیم. مگر ترکیه عضو ناتو نیست؟ کجائید؟ شما از ما خواستید به افغانستان بیاییم، ما هم آمدیم. شما از ما خواستید به سومالی بیاییم ما هم آمدیم، شما از ما خواستید به بالکان بیاییم و ما آمدیم. اکنون من از آنها می خواهم که به سوریه بیایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ناتو مثل شما قاتل بچه ها نیست اونا برای جنگ معیار خودشونو دارن نه مثل دیکتاتورایی مثل اردوغان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج