جاباما
۶۸۹۵۳۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اعلام اسامی فیلم‌های اکران نوروزی به طور رسمی

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اعلام اسامی فیلم‌های اکران نوروزی گفت: هفت فیلم تعیین شده می‌توانند از چهارشنبه ۲۳ اسفندماه در سینماهای کشور اکران شوند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی شورای صنفی نمایش با اعلام اسامی فیلم‌های اکران نوروزی گفت: هفت فیلم تعیین شده می‌توانند از چهارشنبه ۲۳ اسفندماه در سینماهای کشور اکران شوند.

غلامرضا فرجی درباره جلسه ۲۱ اسفندماه شورای صنفی نمایش که طبق نظر دست‌اندرکاران با اعضای قبلی این شورا برگزار شد به ایسنا گفت: در این جلسه قراردادها به ثبت رسید و فیلم‌های نوروزی می‌توانند از ۲۳ اسفندماه اکران شوند.

اعلام اسامی فیلم‌های اکران نوروزی به طور رسمی

به گفته وی فیلم‌های «فیل‌شاه» در سرگروه آزادی، «به وقت شام» در سرگروه کورش، «مصادره» در سرگروه جوان، «لونه زنبور» در سرگروه ایران، «خرگیوش» در سرگروه زندگی، «لاتاری» در سرگروه استقلال و فیلم «فراری» به کارگردانی علیرضا داودنژاد در سرگروه ماندانا به نمایش درمی‌آیند.

فرجی همچنین در پاسخ به اینکه آیا این جلسه آخرین جلسه شورای صنفی نمایش در سال ۹۶ بوده و امکان برگزاری آن در هفته دیگر هم خواهد بود، گفت: برای بهای بلیت‌ قرار است وزارت ارشاد اعلام نظر کند که اگر نیاز باشد جلسه فوری توسط شورای صنفی نمایش برگزار خواهد شد چون به هر حال باید برای فیلم‌ها حواله اکران صادر شود و تا فردا (22 اسفند ماه) قیمت بلیت‌ها باید مشخص شود.

او در پاسخ به اینکه تکلیف ادامه اکران فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» با حذف سرگروه قدس چه می‌شود، گفت: در جلسه امروز صحبتی در این باره مطرح نشد و این موردی است که از طرف توزیع‌کننده فیلم باید پیگیری شود اما قراردادی که به شورای صنفی نمایش ارائه شد بر این مبنا بود که به سرگروهش اعلام شده بود که فیلم با آیین‌نامه جدید اکران می‌شود.

فرجی در پاسخ به اینکه چه شد که دوباره با اعضای قبلی شورای صنفی نمایش و در شرایطی که آیین‌نامه شورای صنفی جدید ابلاغ شده است،این جلسه تشکیل شد؟ گفت: این سوال را من نباید پاسخ بدهم اما تنها می توانم بگویم که از اعضای شورا دعوت کردند و قرارداد فیلم‌های نوروزی ثبت شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج