جاباما
۶۹۱۰۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گروه تئاتر «گیتی» وارد چهارسوی تئاتر شهر می شود

روح‌الله جعفری مدرس تئاتر و سرپرست گروه تئاتر «گیتی» قرار است بعد از چهار سال در تیرماه ۹۷ نمایشی را در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببرد.

خبرگزاری مهر: روح‌الله جعفری بعد از چهار سال نمایشی را در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه می برد.

روح‌الله جعفری مدرس تئاتر و سرپرست گروه تئاتر «گیتی» قرار است بعد از چهار سال در تیرماه ۹۷ نمایشی را در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببرد.

جعفری در این باره گفت: پس از آن که نوبت اجرای گروه تئاتر «گیتی» در امسال از سوی اداره کل هنرهای نمایشی لغو شد با پیمان شریعتی رییس مجموعه تئاتر شهر در اسفندماه دیداری داشتم و قرار بر آن شد که در تیرماه سال آینده، نمایشی را در تالار چهارسو این مجموعه به صحنه ببرم.

جعفری قرار بود فاز دوم رپرتوار نمایشنامه‌خوانی گروه تئاتر «گیتی» را برای حمایت از مردم زلزله‌زده غرب کشور در بهمن‌ماه امسال و بعد از جشنواره تئاتر فجر در سالن چهارسو تئاتر شهر اجرا کند و در مدت ۱۰ شب به اجرای نمایشنامه خوانی ۱۰ اثر از غلامحسین ساعدی بپردازد که اداره کل هنرهای نمایشی به این پروژه مجوز نداد.

از این منتقد و پژوهشگر با کتاب «گروه هنر ملی از آغاز تا پایان ۱۳۳۵-۱۳۵۷» در بهمن‌ماه امسال و در سی و پنجمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در گروه هنر و در بخش هنرهای نمایشی تقدیر ‌به‌ عمل آمد.

آخرین اجرای عمومی روح الله جعفری در مقام کارگردان نمایش «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» بود که در سال ۹۲ در سالن چهارسو تئاتر شهر به صحنه رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج