adexo3
۶۹۵۰۵۶
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

طلایی: استعفای نجفی قابل پیش بینی بود

طلایی گفت: حاشیه سازی برای نمایندگان شورای پنجم مهم تر از پرداختن به متن کار بوده بنابراین با قاطعیت نمی توان گفت عملکرد مثبتی از شورای شهر دردوره پنجم قابل ذکر بوده باشد.

جهان نیوز: مرتضی طلایی عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه عملکرد مثبتی از نمایندگان شورای شهر دیده نشده گفت: عمده عملکرد شورای شهر در شش ماهی که از حضور نمایندگان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر می گذرد سرگرمی در حاشیه کاریها بوده تا اهتمام به انجام فعالیت های شورای شهر. حاشیه سازی برای نمایندگان شورای پنجم مهم تر از پرداختن به متن کار بوده بنابراین با قاطعیت نمی توان گفت عملکرد مثبتی از شورای شهر دردوره پنجم قابل ذکر بوده باشد. این موضوع به قدری واضح و شفاف است که به جرات می توان گفت سه چهارم از زمانی که در شورای شهر باید صرف تصمیم گیری برای اداره شهر می شد در پرداختن به حاشیه ها از بین رفت.فرصت سوزی هنر شورای شهر در شش ماه گذشته بود, فرصتی که باید صرف تداوم ساختن شهر ونظارت برعملکرد شهردار در به سرانجام رساندن بسیاری از پروژه های می شد که در مدیریت پیشین شهر تهران ۹۰درصد آن به مرحله عملیاتی رسیده بود.

وی با تاکید براینکه شورای شهر باشگاه سیاسی نیست خاطرنشان شد: بنده و بسیاری از دلسوزان شهر بارها براین نکته تاکید کرده ایم که شورای شهر باشگاه سیاسی نیست واعضای شورای شهرجزیی از کمپین سیاسی نیستند که در یک باشگاه سیاسی تمام اهتمام خود را به انجام فعالیت های سیاسی اختصاص دهند, شورای شهر محل خدمت به شهر ومردم شهر است بنابراین راز موفقیت شورا صرفا در خدمت کردن به مردم است نه پرداختن به سیاسی کاریها وحاشیه ها.متاسفانه نمایندگان اصلاح طلبان اعم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درلیست امید و نمایندگان شورای شهرتا کنون اقدام مثبتی برای ملت انجام نداده اند که مفید به فایده باشد و نفعی برای کشور وپایتخت به دنبال داشته باشد.

طلایی با بیان اینکه چهار سال فعالیت شورای شهر به سرعت می گذرد و افسوس نتیجه دستاورد شورای شهر خواهد بود خاطر نشان شد: در شش ماه گذشته علاقمندان به کشور و دلسوزانی که نگران توسعه پایتخت هستند همواره به اعضای شورای شهر خدمت گزاری به مردم را گوشزد کرده اند از این رو یک بار دیگر به آنها توصیه می شود تمام وقت خود را صرف خدمتگزاری به مردم کردند تا در اذهان عمومی ماندگار شوند. چهار سال مدت زیادی نیست، این مدت به زودی می گذرد و فرصت دیگری برای خدمتگزاری و گذاشتن سابقه خوب در بین مردم باقی نمی ماند، مسلما عدم توجه به گذشت زمان و باقی ماندن عملکرد اعضای شورا در ذهن مردم هیچ دستاوردی به غیر از افسوس برای نمایندگان دوره پنجم نخواهد داشت.

مرتضی طلایی با تاکید بر پیش بینی ها مبنی بر ناکارآمدی مدیریت دکتر نجفی به رها کردن یک ماهه شهر قبل از نوروز اشاره کرده اظهار داشت: ناکارآمدی و استعفای دکتر نجفی ازهمان ابتدا قابل پیش بینی بود, بنابراین اینکه آقای نجفی در آخرین روزهای سال ۹۶ استعفای خود را به رئیس شورای شهر اعلام می کنند امری دور از ذهن نبود چرا که همگان از ابتدا به این موضوع اذعان داشتند که دیر یا زود شهردار تهران استعفا می دهد، جالب این است با توجه به اینکه مشخص بود آقای نجفی مدیری ماندگار برای شهر نیست اما تاکید برشهردار کردن ایشان مساله را جالب تر کرد که دلیل اصرار برای شهردار شدن یا ماندن آقای نجفی چیست؟ ازآن گذشته علی رغم شعارهای داده شده توسط آقای دکتر نجفی شش ماه گذشته اتفاق خاصی در تهران دیده نشده و شهربه حال خود رها شده است. شهردار تهران در زمانی استعفای خود را اعلام کرد که شهر نیاز زیادی به حضور یک مدیر کار آمد داشت؛ تناقض و تعارض بین عمل وعده های داده شده موضوعی است که شهرداری وشورای شهر باید پاسخگوی آن باشند، انتظار می رود اعضای شورای شهر در تصمیم گیری شهردار آتی با انتخاب اصلح ترین وکارآمد ترین مدیر شهر را از بحران ایجاد شده نجات داده و بعد از گذشت تعطیلات با برگزاری جلسه فوق العاده به سرعت پیگیری کنند, متاسفانه تا پایان تعطیلات شهر یک ماه بدون مدیربه حال خود رها شده که نتیجه ناکارآمدی شورای شهر وعدم اهتمام آنها به نظارت و تصمیم گیری درباره شهردار تهران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عملکرد مثبت شما چی بود حضرت اقا

    • بدون نام

      چون خداییش بی کفایت بودشهردار فقط آقای قالیباف

      پاسخ ها

      • علی

        احسنت

    • بدون نام

      نجفی به آرمانهای امام و خون شهدا خیانت کرد. حجاب باید رعایت بشه اگه نشه فردا قمارخانهها. مشروب فروشی آزاد میشه

    • بدون نام

      عملکرد شما رو جناب طلایی را در شورای شهر فراموش نکردیم عملا شورای شهر در زمان شما به شورای شهرداری تبدیل شده بود , جالبه که الان این آقا با اون عملکردش اومده از شورای شهر فعلی ایراد می گیره !!!!!

    • بهزاد

      آنها هرجی باشند کم کار و اصلا کار نکن درست است جناب طلای اما وجدان دارند و اختلاس وغالتگر و نابود کننده مردم وکشورشان نیستن ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج