adexo3
۶۹۵۲۳۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پنجمین روز آلوده سال ۹۷ در لرستان رقم خورد

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان به افزایش آلودگی هوا در برخی از شهرهای استان اشاره کرد و گفت: امروز پنجمین روز آلوده سال ۹۷ در لرستان رقم خورده است.

خبرگزاری تسنیم:‌ مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان به افزایش آلودگی هوا در برخی از شهرهای استان اشاره کرد و گفت: امروز پنجمین روز آلوده سال ۹۷ در لرستان رقم خورده است.

مهرداد فتحی بیرانوند با اشاره به آلودگی هوای لرستان در روزهای اخیر اظهارداشت: هم اکنون نیز هوای برخی از شهرهای استان مانند خرم‌آباد، پلدختر، کوهدشت، رومشکان و دوره چگنی ناسالم است.

وی میزان آلودگی شهرهای خر‌م‌آباد، پلدختر، کوهدشت، رومشکان و دوره چگنی را ۲ تا ۳ برابر حد مجاز دانست و افزود: هوای شهرهای شرق استان از جمله بروجرد، دورود و ازنا در شرایط ناسالم قرار دارد و میزان آلودگی در این شهرها ۱.۵ تا ۲ برابر حد مجاز است.

مدیر‌کل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به افزایش میزان آلودگی استان نسبت به روز گذشته عنوان کرد: روز گذشته میزان آلودگی هوای خرم‌آباد، پلدختر، کوهدشت، رومشکان و دوره چگنی برای گروه‌های حساس ۱.۵ تا ۲ برابر حد مجاز بود و امروز با افزایش این آلودگی پنجمین روز آلوده سال ۹۷ در استان رقم خورده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج