۶۹۶۵۵۶
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

وزیر ارتباطات: دولت بر عهد با مردم پایبند است

وزیر ارتباطات گفت: کلید مشکلاتمان هم توجه و اتکا به مردم است.

عصرایران: آذری جهرمی وزیر ارتباطات در مراسمی با عنوان «جشن پرچم» که به مناسبت «روز جمهوی اسلامی» و باحضور قهرمانان و افتخار آفرینان ورزش ایران، اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس، مدیران دولتی و شهری برگزار شد، دوازدهم فروردین را جشن ملی و روز مردسالاری دینی خواند و با تاکید بر اینکه «باید مرتباً مرور کنیم چقدر منطبق با آرمان های انقلاب بوده ایم» گفت: نظام اسلامی، متقابلاً خدمات زیادی به مردم داده که در مقاطع مختلف، به سمع و نظر مردم رسانده شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران پیشرفت های قابل توجهی داشته، البته مشکلاتی هم داشتیم و کلید این مشکلات، هم توجه و اتکا به مردم است.

آذری جهرمی در ادامه به روایتی از امیرالمومنین اشاره کرد که به یکی از فرمانداران خود می فرمایند «در هر بامداد و شام ساعتی برای رسیدگی به امور رعیت معین کن و به سؤالات آنها «شخصاً» و «بی واسطه» جواب ده و نادان و گمراهشان را متوجه ساز، با دانشمندان در تماس باش و جز زبانت واسطه‌ای بین خود و مردم قرار مده و جز چهره‌ات حاجبی.»

وزیر ارتباطات ادامه داد: امروز شاید گرفتاری هایی باشد و مسئولین نتوانند بین مردم مستمراً (بدليل گستردگي جمعيت و تنوع خواسته ها) حضور داشته باشند، اما فرصت «شبکه های اجتماعی دوسویه» این ظرفیت را ایجاد می کند که مسئولین، به میان مردم بروند و بی واسطه نظرات آنها را بشنوند و از این نظرات استفاده کنند تا با پشتوانه از نظرات مردم، مشکلات مرتفع شود و فاصله ميان مردم و مسئولين، اندك و اندك تر شود.

آذری جهرمی همچنین افزود: دولت پایبند به قول هایی که مردم داده هست و وعده ها را قطعا پیگیری خواهد کرد. هر چند در این میان دولت نیازمند همراهی سایر قوا و نهادها نیز هست.

وزیر ارتباطات در بخش دیگری از سخنانش، با بیان این مطلب که «امروز روز پرچم است» گفت: چه بسیار جوانان عزیزی که جان خود را فدای میهن اسلامی کردند تا این پرچم با اتکاء به مردم روز به روز افتخار آفرینی کند و بر خاک نغلطد؛ چندان که در میادین ورزشی نیز ورزشکاران ما تلاش زیادی کردند که پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا ببرند و برافراشته کنند.

وی هدف از حضور در این جشن ملی را اعلام این نکته دانست که «جان خود را فدای پرچم کشورمان ، جمهوری اسلامی و مردم می کنیم » و گفت «نمی پذیریم عده ای در اقدامی ناپسند، به دلیل مشکلاتی که در کشور وجود دارد، پرچم کشورمان که نماد و نشان هویت ملی ماست ، به اتش بکشند. ما با همه وجود از پرچم ، حاکمیت و مردم خود دفاع می کنیم و حاضریم جان خود را هم فدای پرچم ایران اسلامی می‌کنیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو فیلتر تلگرام دیدیم عهد تون رو

    • بدون نام

      تو که بچه راست میگی

    • اسد

      عجب ارتباط چهره به چهره ای برای هر چیزی پول میخواهید وگنه کار چی؟؟؟؟انجام نمیشه.....

    • بدون نام

      ایقدر دروغ نگو

    • نسل سوخته

      اینجورپایبندبودین؟دیگه بسه

    • بدون نام

      عزیزان اگر تا کنون تلگرام بسته نشده بدلیل حضور و مقاومت این وزیر و شخص اقای روحانی است.پس لطفا درنظر داشته و درست سخن بگویید

    • طاهره.علی.باباعی

      از.وزیر.جوان.و محترم..ارتبا.بات.ممنون.متشکریم..که تلاش.برای..برقراری.تلگرام..می.نماید

    • ع

      اقا اگرعهد داشته باشه ویخواد حل کنه میره فقط بیکاری حل میکنه ازنظر اقتصادی که قیمتها ازاد شده انکار میکنه

    • بدون نام

      خیلی خیلی خسته نباشید ادمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج