اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۹۹۲۵۸
۲۵ نظر
۵۰۰۵
۲۵ نظر
۵۰۰۵
پ

جزییات مرگ زن ۲۶ ساله در تصادف هولناک

روزنامه خراسان نوشت: گریه های دلخراش مرد جوان چشمان هر رهگذری را پر از اشک می کرد، دیدن این صحنه تلخ برای هرکسی دردآور و گویی دنیا برای مرد ۳۰ ساله به پایان رسیده بود. هیچ کس نمی توانست فریادهای سوزناک او را که از اعماق قلبش زبانه می کشید درک کند.

روزنامه خراسان نوشت: گریه های دلخراش مرد جوان چشمان هر رهگذری را پر از اشک می کرد، دیدن این صحنه تلخ برای هرکسی دردآور و گویی دنیا برای مرد ۳۰ ساله به پایان رسیده بود. هیچ کس نمی توانست فریادهای سوزناک او را که از اعماق قلبش زبانه می کشید درک کند.

صحنه حادثه تاثر برانگیزتر از آن بود که رانندگان عبوری و حاشیه نشینان جاده، چشم به آن دوخته بودند. چراغ گردان های آمبولانس اورژانس می چرخید و امدادگران به یاری مصدومان شتافته بودند. دقایقی بعد در حالی مصدومان این حادثه هولناک به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند و تحت مداوا قرار گرفتند که خیلی زود خبر مرگ زن ۲۶ ساله فضای بیمارستان را حزن انگیز کرد.

شوهر ۳۰ ساله متوفی که به همسرش عشق می ورزید تاب و قرار را از کف داده بود و ناله های جانسوزش قلب هر انسانی را می سوزاند. مدت زیادی از زندگی عاشقانه این زوج جوان نمی گذشت که بی مبالاتی و بی احتیاطی یک راننده مست سرنوشت و زندگی او را تغییر داد.

این زوج سوار بر پراید از مشهد به سوی منطقه ییلاقی شاندیز حرکت می کردند تا با تفریح در طبیعت، آخرین روزهای تعطیلات نوروزی را پشت سر بگذارند اما ناگهان خودروی سواری دیگری که از سمت مقابل در حرکت بود با سرعت زیاد به جدول وسط جاده برخورد کرد و از بالای فضای سبز تا آن سوی جاده به پرواز درآمد. راننده پراید وحشت زده پدال ترمز را فشرد اما دیگر دیر شده بود و صحنه تصادف هولناک رقم خورد.

ولوله ای در بیمارستان برپا بود که خبر رسید دختری که سرنشین خودرو «ساخت ایران خودرو» بود بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی از بیمارستان گریخت .همین موضوع پرونده این سانحه دلخراش را پیچیده تر کرد و ماموران فرماندهی انتظامی طرقبه و شاندیز با حضور در بیمارستان به تحقیق در این باره پرداختند. راننده پراید که به دلیل بی احتیاطی یک پسر جوان همسرش را از دست داده بود، در میان هق هق گریه فریاد می زد که همسرم برنمی گردد؟ ...

در این هنگام بوی زننده ای که از دهان راننده ۲۴ ساله خودروی گران قیمت ساخت ایران خودرو به مشام می رسید بیانگر مصرف مشروبات الکلی بود به همین دلیل ماموران انتظامی او را برای تست الکل به آزمایشگاه معرفی کردند. نتیجه آزمایش حکایت از آن داشت که راننده خودروی مذکور هنگام رانندگی مست بوده است. این جوان مدتی بعد وقتی به حالت طبیعی خودش بازگشت درباره دختری که از بیمارستان گریخته بود گفت: آن دختر دوستم بود!

ساعتی بعد وقتی نزدیکان راننده ۲۴ ساله به کلانتری رسیدند همه تلاش خود را به کار گرفتند تا پسر جوان نگران نشود! فردی دست به شانه او زد و گفت: «غصه نخور کاری نشده!» چند ساعت بعد هم در حالی که نزدیکان راننده مست سوار بر خودروهای گران قیمت بودند به دادسرا رفتند و مبلغ وثیقه را در دادسرا به امانت گذاشتند تا راننده مست آزاد شود، این درحالی بود که بر اثر بی توجهی یک راننده جوان، «مرد عاشق» ، همه زندگی اش را از دست داد و لباس سیاه به تن کرد .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهزاد

      واقعا تاسف باره

    • بدون نام

      خدایا این عدالته؟
      اصلا هستی اون بالا؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این چه حرفیه
        فقط مونده جهل و ظلم و فساد زمینی ها رو گردن خدا بندازیم

    • رضا

      غلط کرده اند که وثیقه گذاشته اند. مست بوده و بایستی تحویل چند مست دیگر بگذارندش تا ادبش کنند ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مست بوده جرمش سنگین تراست

    • بدون نام

      با پول جون آدم هم میخرن....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینکه بعضی میگن؟؟ و برخی دیگر میگن؟؟ هم چیزی شده و هم چیزی نشده!! اینکه چیزی شده ماشین و تصادف اجتناب ناپذیره و اینی که نشده فاصله و تفاوت بین پولدار و ندار است عاقبت هم اینکه البته پیشنهاد است هر روز مست و مست بازار داریم، کارخامه الکل سازی داریم مشروب بزنمد تا جوانان دنبال مشروبی که سیاه مست بشوند نروند، بنظر میاد در این داستان کسی که آسیب دیده فقط اون جوانی است که همسر خود را بدون هیچ گناهی از دست داده خداوند بهش صبر بده،

    • نجفی شیراز

      آگه من جای شوهر آون زن بودم راننده میکشتم چونکه اونها پولداربوده وبرای جان یک انسان هیچ ارزشی قائل نیستن چنین افرادی مرگ حقشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خشمتوکنترل کن ببم جان

      • بدون نام

        نه جونم نه عزیزم با کشتن درست نميشه اگر اون که پول داره آزاد مشروب بخوره اینطور زیاده روی نمیکند تا این جوان را بخاک سیاه بنشاند همون مثل عبسی به دینش موسی به دینش از همه روش ها بهتره،

    • بدون نام

      کاش بیمه ماشینها را بر میداشتند تا هر کس تصادفکرد و ادم کشت نگه اشکال ندارد بیمه پول خون طرف را میدهد.فقط برای شرکتهای بیمه گذار خوب شده و بس و پول کلان به جیب میزنه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خشمم را کنترل نکنم، فکر کنی میخواد چی بشه؟؟ هیچ والا،

    • امیر

      نگران نپاش ددی که نتوپیده

    • بدون نام

      طرفداران ازادی چرا خناق گرفتند؟ چرا جلوی ماهواره هایی که تمام وقت ... تبلیغ می کنند گرفته نمیشه؟ چرا با روابط نامشروع برخورد جدی نمیشه؟ ...
      و چرا تاکید نویسنده بر کارخانه تولید اتومبیل داخلی بود؟ مگر کم شاهد تصادفات جوانان مست از ثروت و غرور و ... با ماشینهای خارجی هستیم؟؟؟

    • بدون نام

      باید مشروب آزاد بشه مثل ترکیه تا جنایت کم بشود هرچیزی جلو شادی گرفته شود فاجعه میشود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطورازادیعنی باازادیش اتفاق نمیفته بهرصورت نبایدپشت ماشین بشینه و رانندگی کنه لعنتی

    • بدون نام

      چه ربطی به ماهواره داره؟؟؟؟؟

    • رز

      اخی طفلی خانمه کاش مرده می مرد بجاش حیف شد

    • AMIR 95

      حالا چی شد رانندہ مست اعدام میشہ یان

    • بدون نام

      اینم از عقل خانم رز

    • بدون نام

      کاربر۳۱ـ۱۰با خدا چیکارداری؟
      خودت هستی این پایین؟واقعا که نیستی

    • منوچهر

      چرا نظر های چرتوپرت میدین.... یه عوضی پولدار مست میکنه یه خانواده رو از بین میبره تازه توی جمهوری اسلامی خوردن هر نو مشروبات حرامه وجرم داره ..حالا یکی میگه ماهواره ..یکی میگه فلان......بابا چرا حالیتون نیست یه انسان مفت مفتی جونش ازش گرفتن بعد قاضی باوثیقه طرف آزاد میکنه که بنظرم خیلی اشتباه کرده الا اقل بخاطر آدم کشی بازداشت نکردی بخاطر مستی باید زندانی میکردی

    • آ

      خدا بشون صبر بده خیلی سخته ....

    • بدون نام

      فردا قیمت دلار میشود ۴۲۰۰ جهانگیری مسخره

    • زینب

      یکی زنش رو با دستا خودش میکشه
      یکی زنش که عاشقشه رو ازش میگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج