۷۰۲۵۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

فائزه هاشمی را به زور از زندان آزاد کردند

فائزه هاشمی با بیان اینکه من را به زور از زندان آزاد کردند، گفت: دوست داشتم با زندانیان باشم، حتی دوبار مرخصی دادند، قبول نکردم.

خبرگزاری فارس: فائزه هاشمی شب گذشته در جلسه‌ای که با حضور اصلاح‌طلبان در مشهد برگزار شد گفت: شعار مرگ بر آمریکا می‌تواند مانند شعار مرگ بر شوروی حذف شود که البته باید بر اساس منافع ملی باشد و رابطه هزینه و فایده در نظر گرفته شود.

وی در باره حضور خود در دولت یازدهم گفت: نه من و و نه دولت برنامه‌ای برای حضور در دولت نداریم البته درمورد انتخاب استانداران تماس‌ها و دیدارهایی خودم داشته‌ام و در استان‌هایی که اجماع بر سر یک نفر بوده استاندار انتخاب شده است.

وی در ادامه بحث حجاب را موضوعی شخصی دانست و تصریح کرد: جامعه باید به حدی برسد که همه یک حجاب مقبول داشته باشند البته گاهی وقت‌ها هم بدحجابی یک مبارزه مدنی است اما می‌تواند از سوی دیگران سوء استفاده شود و متاسفانه در این ۳۵ سال رفتار‌های نامناسبی با خانم‌ها شد و ما می‌بینیم بد حجابی نیز بیشتر شده است.

وی با اشاره به حضور توفیقی در وزارت علوم بیان کرد: دکتر توفیقی دانشجویان و اساتید ستاره‌دار را به دانشگاه برگردانده است.

هاشمی درباره آزادی خود از زندان گفت: من را به زور از زندان آزاد کردند من دوست داشتم در لحظه سال تحویل با زندانیان باشم حتی دوبار مرخصی دادند قبول نکردم و در نهایت با زور بازوهای من را گرفتند و در ماشین گذاشتند و نظر من هم همین بود زیرا می‌گفتم همانگونه که من را به زور آوردید با زور ببرید.

وی با اشاره به اینکه پرونده مهدی هاشمی بسیار قطور اما غیر مستند و غیر واقعی است افزود: پرونده او چند هزار صفحه زبان خارجی دارد که کسی نمی‌تواند ترجمه کند که حتی قاضی هم، پرونده را برگرداند و گفت پرونده باید اصلاح و تکمیل شود؛مطمئنم حتی یک مدرک واقعی هم علیه او وجود ندارد.

هاشمی با بیان اینکه سفر حجت الاسلام والمسلمین روحانی به نیویورک بسیار مهم و دارای نتایج مثبتی بود افزود: گفت‌وگوی تلفنی دکتر روحانی و اوباما و دیدار دکتر ظریف و جان کری کارهای بزرگ و شجاعانه‌ای بود که امیدوارم ادامه پیدا کند و البته این رابطه با مخالفت کشورهایی مانند رژیم صهیونیستی و روسیه همراه بود که دلیل روسیه ترس امتیاز ندادن ایران به این کشور بود.

وی در ادامه تاکید کرد: صحبت‌های اوباما درباره وجود گزینه نظامی روی میز در این فضای مثبت بی‌تدبیری بود و البته جواب دکتر ظریف بسیار خوب بود که که توصیه کردند در رفتار خود ثبات داشته باشند

وی در پایان درباره حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه گفت: آقای هاشمی بعد از آن نماز جمعه تاریخی ۸۸ خودشان به نماز جمعه نرفتند و این در حالی بود که هر ماه برای حضور ایشان تماس گرفته می‌شد که قبول نکردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ماریه

      دوستت دارم فائزه خانم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج