اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۳۵۳
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

علیرضا افتخاری برای نسرین ستوده خواند

علیرضا افتخاری قطعه تازه‌اش با نام «گل نسرین» را به نسرین ستوده - وکیل و فعال حقوق‌ بشر که چند سالی بازداشت بود و هفته گذشته با عفو آزاد شد - تقدیم کرده است.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا افتخاری قطعه تازه‌اش با نام «گل نسرین» را به نسرین ستوده - وکیل و فعال حقوق‌ بشر که چند سالی بازداشت بود و هفته گذشته با عفو آزاد شد - تقدیم کرده است.

روزنامه بهار با انتشار این خبر نوشت: «گل نسرین» را فضل‌الله توکل آهنگسازی کرده است و شعر آن را حسین منزوی سروده است.

او خودش می‌گوید: «من نمی‌خواهم در این‌باره حرفی بزنم، ‌شاید خودنمایی به نظر بیاید اما به‌ هر حال انگیزه‌ای که من از اجرای این قطعه داشته‌ام در خود آن مستتر است. فکر کردم که خواندن این قطعه می‌تواند به روحیه ایشان کمک بسیاری کند. از آن طرف بر این اعتقادم که هنرمندان باید در مسائل اجتماعی شرکت کرده و واکنش مناسبی داشته باشند اما بهتر است که این واکنش از روی عطوفت و مودت و مهربانی باشد.

افتخاری می‌گوید که دلش نمی‌خواهد چندان درباره این قطعه صحبت کند چون این کار را از عمق وجودش برای زنی خوانده است که روحیه‌اش را در این سال‌ها ستوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساريا

      زنده باد آزادي

    • ترسو

      حیف شعر استاد منزوی که اقای افتخاری انرا بخواند و ریاکارانه !! به خانم ستوده تقدیمش کند!! !!!!!!!!!!!! اقای افتخاری خیلی زود رنگ عوض کردی !!!!؟ خبریه ؟؟ چیزی شنیدین ؟؟؟

    • بدون نام

      باورم نمیشه... از افتخاری بعیده این کارا... تازه داره یاد می گیره برخورد هنرمند با جامعه و مردمش چجوری باید باشه... بعد از نامه ای که به شجریان نوشته بود این دومین کار خوب چند وقت اخیرش... شایدم فهمیده اون طرز فکر و ایدئولوژی واسش نون نداره :| آغوش مردم همیشه به روی هنرمندان مردمی بازه آقای افتخاری دروود بر شما....

    • reza

      شایدم ماست مالی خرابکاری قبلی آقای افتخاری باشه به امید بدست آوردن اونچه که از دست دادند وسخت بدنبالش هستند

    • هادی

      ای داد از دست شایعه پراکنی وبرایه کسایی که ناجوانمردانه با شنیدن یک خبر کذب استاد رو متهم به دورویی میکنن متاسفم .خوب عقل کلا به تیتر خبر نگاه کنین . اهنگ جدید. گل نسرین اهنگ جدیده؟ گل نسرین مال البوم نسیما و متعلق به سال هشتاده یه خورده چشماتونو باز کنین و یه خورده فکر کنینی به جایی بر نمیخوره درود بر استاد مظلوم استاد علیرضا افتخاری .در ضمن نامه به شجریان هم نشانه ی بز رگی وتواضع این مرده در برابر کوه تکبری مثه شجریان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج