جاباما
۷۰۶۰۰
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

ساعات جدید کار بانک ها، ادارات و مدارس

در جلسه امروز (یکشنبه) هیأت دولت که به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس‌جمهور برگزار شد، ساعات جدید آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و مراکز آموزشی و خدمات درمانی، بانک‌ها و واحدهای نظامی به تصویب اعضای دولت رسید.

ایسنا: در جلسه امروز (یکشنبه) هیأت دولت که به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس‌جمهور برگزار شد، ساعات جدید آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و مراکز آموزشی و خدمات درمانی، بانک‌ها و واحدهای نظامی به تصویب اعضای دولت رسید.

بر این اساس و با موافقت هیأت دولت، ساعات آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزش عالی و پژوهشی و بخش‌های آموزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساعت ۸ صبح، مدارس ساعت ۷:۱۵ تا ۷:۴۵ صبح، بانک‌ها ساعت ۷:۳۰ صبح و واحدهای نظامی در ساعت ۶:۳۰ تا ۷ صبح تعیین شده است.

موافقت با افزایش سرمایه ایران در بانک توسعه اسلامی

اعضای هیأت دولت همچنین در این جلسه با افزایش سرمایه جمهوری اسلامی ایران در بانک توسعه اسلامی موافقت کردند.

علاوه بر این، هیأت وزیران با عضویت وزرای امور اقتصادی و دارایی، دادگستری و کشور در شورای عالی اداری و عضویت وزرای آموزش و پرورش و صنعت، معدن و تجارت در شورای حقوق و دستمزد موافقت کرد.

در این جلسه، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه گزارشی از برنامه‌های سفر هیأت دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به مقر سازمان ملل متحد ارائه کرد و اعضای دولت نیز از خدمات وی در جریان این سفر تقدیر و تشکر کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی جعفری پور

      ساعت 6 از خانه بیرون میام با حاج خانم ساعت 7.20 میرسیم سر کار ساعت 4.30 از سر کار میام بیرون ساعت 6.30 میرسیم خونه حالا من میتونم یک ساعت استراحت کنم ولی خانم باید تازه ناهار فردا و شام امشب را درست کنه ساعت 10 تا 11 شام را خوردیم و خوابیدیم تا ساعت 5.30 صبح که بیدارشیم و حرکت کنیم سمت اداره .راستی بچه 6 سالمون این وسط کی مارامیبینه .چیکار میکنه ....خدا مادرخانم را حفظ کنه که ازون نگهداری میکنه ولی کی میبریمش اونجا کی میاریمش خونه....تو دهاتمون هم کار پیدا نمیشه برگردیم اونجا.تازه ما تهران زندگی میکنیم و محل کارمون هم تهرانه اونایی که از کرج و رودهن و ورامین و شهریار وهشتگرد و.................میاند چکار میکنند.

      پاسخ ها

      • ldlel

        مگه مجبوریددونفری کار کنید میدونم الان میخواید بگید سخته نمیشه ولی یه خورده ساه تر بگیرید میشه

      • یک کارمند

        ldlel عزیز، ما تو تبریز زندگی می کنیم نه تهران، دو نفری هم کار می کنیم ولی بازهم هزینه های زندگی واقعا سرسام آوره. من نمی دونم مگه چقدر میشه زندگی رو ساده گرفت. یا واقعا شما از زندگی ساده تعریفی ندارید و تو ایران زندگی نمی کنی؟؟؟ یا اونقدر دارید که براتون درک اینکه دو نفری کار می کنند و هنوز لنگ زندگیند دشواره.. به هر حال خواهش می کنم کمی تو دیدگاهتون تجدید نظر کنید. (البته نکنید که مهم نیست چون ما هنوز هم لنگیم....)

    • من

      آمو ول کنین بذارین بخابیما

    • بدون نام

      اگر امكان دارد ساعت تعطيلي ادارات را نيز مشخص و براي 15 بعدازظهر تصويب گردد تا با ترافيك شهراي كاهش يابد چون در غير اين صورت انفجار آلودگي جان كش خواهد شد

    • ali

      یک سوال دارم آیا این برنامه ریزی برای تهران هست فقط؟ لطفا پاسخ دهید. ممنون.

    • بدون نام

      اونهای که منفی میدن منظورشون چی ؟؟؟؟؟؟؟؟ یا بیکارند یا توی شرکت خصوصی کارمی کنند ....توی مورد اولی ما کارمندها چکار کنیم و مورد دومی هم که شما ساعت 9میرید سرکار وتازه حقوقهای خوبی هم دریافت میکنید و بعد وقتی بودجه نیست بنظرمن این یک نوع بد اتلاف وقت و سرمایه است که بازهم همه مردم باید تاوانشو پس بدن ...پس اینقدر خودخواهانه رای ندید.........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج