۷۰۸۸۰۳
۲۴۴ نظر
۵۰۰۳
۲۴۴ نظر
۵۰۰۳
پ

ترامپ: ایرانی‌ها دیگر «مرگ بر آمریکا» نمی‌گویند

رئیس‌جمهور آمریکا: «آن وقت آنچه آن‌ها انجام دادند این بود که فریاد بزنند "مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا." البته دیگر چنین فریادی نمی‌زنند، زمان او (باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق آمریکا) بود که چنین فریادی می‌زدند، زمان من چنین فریاد نمی‌زنند.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه با بیان اینکه دیدارش با رئیس‌جمهور فرانسه بسیار مفید بوده، گفت توانسته دیدگاه «امانوئل ماکرون» را در قبال ایران تغییر دهد.

وی که در اقدامی کم‌سابقه برای یک رئیس‌جمهور به صورت تلفنی با شبکه «فاکس نیوز» صحبت می‌کرد، درباره نتایج سفر ماکرون به واشنگتن، گفت: «ما دستاوردهای زیادی داشتیم. واقعا دستاوردهای زیادی داشتیم، بیش از آنچه هرکسی می‌داند، دستاوردهایمان را شاهد خواهید بود.»

ترامپ به عنوان نمونه، گفت: «معتقدم که اکنون دیدگاه او نسبت به ایران، در مقایسه با دیدگاهش پیش از آمدن به کاخ سفید، بسیار متفاوت شده است. و این بسیار مهم است. او می‌داند در مسئله ایران، حرف من چیست... رئیس‌جمهور توافق وحشتناکی با این کشور کرد، منظورم از رئیس‌جمهور، دولت پیشین است که توافق وحشتناکی کرد و ۱۵۰ میلیارد دلار، که ۱.۸ میلیارد دلار آن نقد بود، به آن‌ها پرداخت کرد. پول واقعی، در بشکه و جعبه با هواپیما. این غیر قابل تحمل است.»

رئیس‌جمهور آمریکا ادامه داد: «آن وقت آنچه آن‌ها انجام دادند این بود که فریاد بزنند "مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا." البته دیگر چنین فریادی نمی‌زنند، زمان او (باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق آمریکا) بود که چنین فریادی می‌زدند، زمان من چنین فریاد نمی‌زنند. این اواخر دیگر ندیده‌ایم که قایق‌های کوچک آن‌ها در اقیانوس دور کشتی‌های ما گشت بزنند، چون می‌دانند که اگر دور کشتی‌های ما گشت بزنند، دیگر اثری از آن‌ها (قایق‌ها) باقی نمی‌ماند.»

کری بدترین مذاکره‌کننده بود

ترامپ در بخش دیگری از این مصاحبه درباره مذاکرات احتمالی با کره شمالی، گفت: «در مسئله کره شمالی داریم خیلی خوب عمل می‌کنیم، خواهیم دید که چه می‌شود. اولا، من مثل اوباما نیستم که [جان] کری [وزیر خارجه سابق آمریکا] را که بدترین مذاکره‌کننده‌ است برای توافق هسته‌ای بفرستم. او هرگز [مذاکرات را] ترک نکرد. او باید ترک می‌کرد، اگر نمی‌توانست به توافق بسیار بهتری برسد، باید ترک می‌کرد.»

وی افزود: «بنابراین، ممکن است که من خیلی سریع [محل مذاکره با رهبر کره شمالی را] ترک کنم. البته محترمانه. همین‌طور ممکن است که چنین دیداری اصلا برگزار نشود. چه کسی می‌داند. اما می‌توانم به شما بگویم که آن‌ها می‌خواهند دیدار کنند.»

رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به تنش لفظی چند ماه قبل میان او و رهبر کره شمالی، از جمله «مرد راکتی کوچک» خطاب کردن «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی، گفت: «می‌دانید که این اواخر [این تنش‌ها] خیلی زننده شده بود، مثلا با [گفتن] "مرد راکتی کوچک"، یا "دکمه [اتمی]" و اینکه "دکمه [اتمی] من بزرگتر از همه است". همه می‌گفتند این یارو (ترامپ) ما را به جنگ اتمی می‌کشاند. اما می‌دانید، جنگ اتمی در صورتی رخ می‌داد که شما آدم‌های ضعیفی داشتید. این مسئله باید مدت‌ها پیش از آنکه من رئیس‌جمهور شوم حل می‌شد.»

ترامپ گفت وضعیت اکنون در مقایسه با ۵ یا ۱۰ سال پیش خطرناک‌تر شده، اما اوضاع به خوبی پیش می‌رود. وی گفت «مایک پامپئو» رئیس سیا و نامزد وزارت خارجه آمریکا در سفر اخیرش به پیونگ یانگ بیش از یک ساعت با رهبر کره شمالی گفت‌وگو کرده است. رئیس‌جمهور آمریکا گفت عکس این دیدار را هم دارد و دوست داشت آن را منتشر کند، اما فعلا نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

رئیس‌جمهور آمریکا دیدار پامپئو با کیم جونگ اون را «عالی» توصیف کرد و گفت بر خلاف ادعای منتقدان، آمریکا هنوز هیچ امتیازی به پیونگ‌یانگ نداده است. وی درباره زمان و مکان احتمالی دیدارش با کیم جونگ اون هم گفت: «ما ۳ یا ۴ تاریخ را در نظر گرفته‌ایم و همچنین ۵ محل را. داریم کم‌کم تعدادشان را کم می‌کنیم.»

وی درباره عملکرد خودش در یک سال گذشته هم گفت: «من دارم با افرادی مبارزه می‌کنم که [در قدرت] ریشه دوانده‌اند و دارم تلاش می‌کنم که گند و کثیفی‌ها را پاک کنم... به عملکرد خودم A+ می‌دهم، هیچ‌کس نتوانسته کارهایی را که من انجام داده‌ام، انجام دهد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر غیر اسرائیل در کل اشتباه است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بر آمریکا
        مرگ بر آمریکا

      • بدون نام

        ایران برای برخورد با این حیوان باید چند تا روانشناس استخدام کنه تا یه جوری با خر کردنش شرّش رو از سر مملکت کوتاه کنیم .وگرنه معلوم نیست با این دیوانگی و رم کردگی قراره تا کجا پیش بره .البته اگه روان یانکی ها هم مثل روان آدمها باشه:)

      • بدون نام

        مرگ بر اسرائیل و نوچه هاش و حامیانش

      • م خسروی

        مرگ بر امریکا

      • رضا ط

        این مرتیکه احمق عقب افتاده زردک معلوم نیست کجارو نگاکرده که ندیده ، همه مردم با فهم و با درک و باغیرت نوع دوست ایران تا وقتی حیوونی مثل ترامپ مردم دنیا رو با الفاظی مثل چاه توالت( که دقیقا بارزترین صفت خودشه ) خطاب میکنه و تا وقتی به هیچ کدوم از ارزش ها و قوانین و اصول انسانی و بین المللی پایبند نیست و تا وقتی تو جای جای دنیا درحال کشتن وحشیانه زن و کودک و پیر و جوان بی گناه هست ، همچنان با همه وجودشون فریاد میزنن مرگ بر امریکای شیطان صفت کثیف خون خوار ، و مطمئن باش که این شعار نیست بلکه در زمان مقتضی عملا قابل اثبات هست ، قدرت فقط پول نیست ، غیرت و همت و جرات و اراده از مهمترین خصوصیات انسانهای قدرتمنده.مرگ بر امریکا ، مرگ بر اسرائیل.

      • بدون نام

        مرگ بر آمریکا
        طمع کسب درآمد بیشتر باعث شده برخی در داخل به کسی مثل ترامپ احترام بگذارند.فردی که مصداق بارز أُولئِکَ کَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ ... است.
        ای دنیا تف بر تو...

      • یک ایرانی

        منفیها به خاطر اینکه باز مرگ بر آوردی

      • بدون نام

        بلند بگو مرگ بر آمریکا

      • بدون نام

        اسرائیل اگه نمیره کل کشورهای خاورمیانه رو می کشه .چنان که تا به حال به اوارق کردن چند کشور کمک رسونده .اسرائیل یک غده سرطانیه و تمام مصیبتهای این منطقه به اسرائیل بر می گرده .اگه این عربهای واداده این رو می فهمیدند تا به حال هزار بار از نقشه جغرافیا حذف شده بود و خاورمیانه الان در آرامش و رفاه بود

      • بدون نام

        مرگ بر امریکا نمیگیم ولی مرگ بر ترامپ میگیم

      • بدون نام

        مرگ بر آمريكا

      • بدون نام

        مرگ بر هر کشوری گفتن اشتباهه

      • بدون نام

        آمريكا هيچ وقت مرگ بر كسي نميگه بلكه كودكان و زنان رو ميكشه مثله يمن بحرين عراق افغانستان ويتنام و ...چقدر متمدن هستن
        واقعا براي همه اونايي كه - دادن متاسفم كه چقدر ذليل شدن

      • محمد

        مرگبر اسرائیل نابودگر

      • بدون نام

        ترامپ عشقه ...

    • بدون نام

      دمت گرم.قایق ها رو خوب اومدی.مرسی

      پاسخ ها

      • ایرانی

        مرگ بر امریکاا

    • بدون نام

      این اواخر دیگر ندیده‌ایم که قایق‌های کوچک آن‌ها در اقیانوس دور کشتی‌های ما گشت بزنند، چون می‌دانند که اگر دور کشتی‌های ما گشت بزنند، دیگر اثری از آن‌ها (قایق‌ها) باقی نمی‌ماند.»

      والله خوبه خبرگزاری فارس روش میشه اینا رو منتشر کنه.به خاطر همین حرکات خدا میدونه چقدر مردم ایران هزینه دادند...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خبرنگاربهترین کارمی کنه تاکی بایدماازخبرها بی خبربمونیم

      • بدون نام

        از خودش در نیاورده که حرف ترامپو منعکس کرده
        اتفاقا به نظر من اینطور امانت بودن خیلی هم خوبه

      • بدون نام

        شماها نمی دونید ایران چطور هشت سال با کل دنیا جنگید؟ خب برید بخونید .البت با این همه وادادگی نمی دونم این بار اگه جنگی بشه دوباره اون رشادتها تکرار بشه...ولی خب برای شما طرفداران امریکا هم خیلی بد میشه و یحتمل همون اول کاری زیر دست و پا له بشین .حالا بلندتر بر این موجود پلید درود بفرستید!!

    • ایرانیم

      روز قدس نزدیکه

    • ایمان

      خیلی مردی دونالد حرفات قشنگ بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی نر هست البته .من همیشه فکر می کنم اینهایی که برای چنین موجود پلشتی هورا می کشند دقیقا چه جور جانورهایی هستند .البته با انحطاطی که جامعه ایران به اون دچاره عجیب نیست که از چنین موجود پلیدی خوشتون میاد.حتی اگه شماها رو یه مشت خاورمیانه ای شپشو بدونه

    • سعید

      خاک توو سر مسئولین کنم اگه یه جواب محکم بهش ندن

      این دولت ما رو پیش کل دنیا و عرب ها خوار وخفیف کرد و هنوزم دیپلماسی التماس رو نمیذاره کنار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون دولت احمدی بود که ما رو تو ۸ سال به اندازه ۸۰۰ سال به عقب برد و هنوز هم دست بردار نیست....دولت تدبیر و امید هم تنها دست آوردش این بود که شیب تند تورم کمی آهسته تر کرد ....البته ترامپ یه تاجر دیوانه و در نوع خودش زرنگ هست و به همه چیز مثل معامله نگاه میکنه و دلش به حال ما نسوخته ، ولی خیلی از حرفاش واقعیته و واقعیت تلخ....امیدوارم ترامپ تایید کنه، ولی اگر تایید نکنه دوس داریم ببینیم اونایی که مخالف مذاکره و برجام هستن چه گلی به سر مردم میزنن

      • بدون نام

        صد درصد مخالف حرفات هستم این یارو ترامپ دیوانه است وصاحب قدرت.جهانی عربستانم منتظر اشاره انهاست رژیم از پس زلزله کرماشاه نیومد بخدا ایران را ازسوریه بدتر میکنن

      • بدون نام

        مگه از اولش دیو شاهنامه بودیم؟ما هم انسانیم مث مابقی آدما..
        اونقد هواییمون کردن که الان نمی تونیم حتی با همسایه ها کنار بیاییم

    • کاردوک

      جرأت دارید به ابهای ایران نزدیک شید ،اونوقت میبینید قایقها و نیروهای ما چطور مثل موش تو تله میندازنتون.
      زنده باد ایران

      پاسخ ها

      • محبت

        فکر کنم گزینه جنگ بدترین کلام برای کل انسانهاست انشاالله دولتها به این شعور برسند

      • مجتبی

        کسایی که دیس لایک میدن به این نوع پست ها وطن پرست نیستند یه مشت خائنند که حاضرن دست و پای
        امریکایی ها رو هم با آب بشورن

      • بدون نام

        احمدی کاری نکرد

      • بدون نام

        از نظر آمریکایی ها ما ی مشت وحشی هستیم زیاد سنگشونو به سینه نزدنید

      • بدون نام

        بخش قابل توجهی از جامعه ایران رو امریکاپرستها تشکیل دادند .البته اینها در تحریمها و جنگهایی که این ترامپ بدپوز ایجاد کنه همون اول کار از بین میرن ولی خب عشق امریکا و سبک زندگی امریکایی باعث میشه تا اخرین لحظه درود بفرستند بر امریکا:)

      • بدون نام

        لایک

    • بدون نام

      شت

    • بدون نام

      والا چرا باید مرگ بر بگیم هرچی میکشیم از این شعارهای بی فایده و دشمن تراش هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مومیایی در مقابل برجام سر از خاک برداشته و آماده است خبری بدهد ملت بیدار باشید و گول آمریکا را نخورید . مرگ بر آمریکا نشان ملی ماست .

      • بدون نام

        اره بخداخاک برسرانویی کنم که همیشه توراهپیمابی شعارهای بی خودی سرمی دهد

      • محسن

        مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر انگلیس

      • بدون نام

        مرگ بر ترورسیم مرررررگبر امریکا

      • چهار شنبه

        حیف مرگ که بر شما گفته شود، شما مرده های
        متحرکی بیش نیستید، و این درشت گویی شما
        تاریخ مصرفش گذشته و برای دلخوشی و دوشیدن جاهلان صحرا نشین قابل مصرف است.
        خری که در گل مانده باشد، غیر از عر عر کردن کاری از اون ساخته نیست.

      • احمد

        خیلی ترسو وبدبختی حرف یک دیوانه زنجیری اینقدر ترا ترسانده نکنه اصلا ایرانی نیستی ویا مسلمان نیستی بابا یک مقدار .....

      • بدون نام

        مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا

      • بدون نام

        جالب اینه اولین نظر با وی پی ان آمریکا اومده میگه مرگ بر آمریکا

    • علیرضا

      خب یه جوری راس گفته مردم واقعی و عادی دیگه مرگ بر امریکا نمیگن اونایی که میگن همه میدونن کیان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما از رهبری حمایت میکنم از کسی ترس نداریم
        قربانت

      • بدون نام

        من و خانوادم و خیلیای دیگ جزء مردم عادی هستیم و هنوز هم میگیم مرگ بر آمریکا...
        این همه آدم ک برای راهپیمایی ٢٢بهمن و روز قدس میان شعار مرگ بر آمریکا میدن،مردن عادی نیستن واقعا؟:)))البته ک درک همین مردم عادی ازخیییلیابیشتره...

      • بدون نام

        مردم عادی هم میگن شما فقط فامیلهای خودت رو نبین .من خودم یه بار راهپیمایی بیست و دو بهمن رفتم و دیدم کلی ادم اومده

      • بدون نام

        مرگ بر آمریکا

      • بدون نام

        بدون نام ۲۳:۵۵
        منظور علیرضا اینه که فقط شستشوی مغزی شده ها و بی فرهنگها شعار مرگ بر آمریگا میدن و مردم عادی بافرهنگتر از این هستن که بخوان چنین شعارای زشت و بی فرهنگانه ای بدن

    • بدون نام

      زنده باد ترامپ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بر ترامپ و ترامپیون بخصوص این شپشوهای خاورمیانه ای که از تحریم و جنگی که ترامپ میخواد ایجاد کنه حمایت می کنند .مرگ اول سراغ شماها بیاد ایشالا

      • بدون نام

        یعنی امان از خاک بر سری

      • بدون نام

        زنده باد ترامپ عاقل

    • هادی

      مرگ بر آمریکا

    • بدون نام

      اون زمان که مرگ بر آمریکا می گفتیم دلار 2000 تومن بود الان شده 6000 تومن دیگه می ترسیم بگیم فعلا ها ای لاو یو آمریکا می گیم تا ببینیم بعد چی می شه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :))

    • بدون نام

      بعد از ۲۲ بهمن راهپیمایی نداشتین، راست میگه! حالا اگه قایق کوچک نیاید، موشک ۱۲متری میتونه که بیاد!!!

    • رایمون

      مرگ بر آمریکا

    • بدون نام

      شتردرخواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه.
      ترامپ واقعا روانی هستی.روز قدس میفهمی چه شکر خوردی

    • بدون نام

      مرگ بر امریکا

    • بدون نام

      حالا کاسبین تحریم از لجش فراخوان میدن برای تظاهرات و "مرگ بر امریکا".

    • علی

      خب بگن مرگ‌بر آمریکا ک چی بشه مگه مردم ما عقده ای هستن ایرانیا هرکشوری ک از خودشون پیشرفته تره میگن مرگ بر فلان کشور ما ایرانیا مرگ بر گو ترین کشور دنیاییم

    • بدون نام

      من ترامپ رو دوست دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ون ایران رو تحریم ظالمانه میکنه دوست اری پس ایرانی نیستی

      • بدون نام

        اونم ایرانی هارو دوست داره ،البته ایرانی های مرده

    • بدون نام

      آره دیکه نمی خوایم بگیم اما تو هم پرو نشو. فهمیدی جوجه

    • بدون نام

      مرگ بر آمریکا
      مرگ بر ترامپ دیکتاتور

    • بدون نام

      این ابلح سیاست رو که ممکنه منحر به جنگ بشه مثل ‌‌کشتی کج میدونه با این تفاوت که در کشتی کج به قصد کشتن نمی زنند ولی در صحنه جنگ به قصد کشتن..این بیچاره هنوز تفاوت این دوتا رو نمیدونه..

    • رضازند

      اصلا یعنی چه مرگ به این واون کاش یاد بگیریم دادبزنیم زنده باد ایران فقط همین،

    • بدون نام

      اقایان سعید و کاردوک هر چی میکشیم از وجود افکار تندرو مثل افکار شماست که کل دنیا ما رو تروریست میدونن.بس کنید ملت گشنن اونوقت شما فکر دشمن تراشی هستید

    • کوروش آریایی

      مرگ بر آمریکا مرگ بر روسیه مرگ بر چین مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر ترامپ

    • بدون نام

      دمش گرم شیر واقعی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شکل شیر درنده ست یا گرگ درنده

      • بدون نام

        شیر پاکتی!!!!

    • بدون نام

      مررررررررررگ بر آمریکا

    • وحید

      مرگ بر امریکا

    • بدون نام

      "مرگ بر ...." و آتش زدن پرچم کشورها ، توهین به ملتهاست. ادب حکم می کند که با دشمن خود هم محترمانه مواجه شویم قطعا مفیدتر خواهد بود و از کشمکش ،جنگ ، خونریزی و ... به دور خواهیم بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این ملت امریکا چرا رئیس جمهورهایی انتخاب می کنند که دنیار و به گند می کشند ؟ همه ارتزاق این ملت از ایجاد جنگ و فروش سلاحه

    • بدون نام

      خوب رفتی تو توهم قدرت همین و ادامه بده این همون چیزیه که الان باید توش باشی
      هیسس بذارین بخوابه

      هر کی منفی بده یا مخالفت کنه خیلی خ...ه از الان گفته باشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودتتتتی

    • هستی

      به عملکرد خودش A+ میده؟
      عجب رویی داره مردی:|

    • بدون نام

      یادآوری میکنم ترامپ مسعول امریکاست ن ما!!برا امریکایی ها ک خوب بود.

    • بدون نام

      اینایی که خوششون میاد از حرف ترامپ (البته یه دیوونه)ایرانی نیستن و بی غیرتن.بدبخت غیرت داشته باش.واسه خاکت واسه وطنت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها یه چی هستند مثل معارضین سوری با غربیها همدست میشن و مملکت رو نابود می کنند

      • بدون نام

        افرین واقعیت گفتی

      • بدون نام

        شما تندروهای بی فکر چی میگید آخه؟

    • AFSHIN

      به عملکرد خودم A+میدهم :)))

    • بدون نام

      قایق های کوچک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون قایق های کوچک به وقت مقتضی پدرشون رو در میاره .و البته از موشک حوت هم اطلاعاتی بدست بیار!

    • بدون نام

      مثلا اگه بگم مرگ بر آمریکا چه غلطی میخوای بکنی
      مرگ بر آمریکا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو که سجاعی چرا نرفتی سوریه؟؟؟الان گفتی مثلا شاهکار کردی؟؟؟

    • بدون نام

      این مردک هویج غلط کرده اگر ما راغب به شعار مرگ نیستیم با فرهنگ ایرانی ما تضاد داره

    • بدون نام

      مرگ‌بر آمریکا
      مرگ بر اسراییل

    • عابد

      خفه شوووووووو دلقک اسرائیل

    • بدون نام

      امریکاازروسیه بهتره روسیه قربان بندکیفه کیف که خالی شد رهات میکنه تادوباره پرش کنی ماازعدم رابطه باامریکا خیلی ضررمیکنیم وترامپ هم کاملامیداندبرای همینه که سخت میگیردهرچه زودترجلوضررگرفته شودبه نفعه

    • خخخ

      مرگ بر امریکا

    • بدون نام

      این دیگه کیه,اوایل فک میکردم بدترین رعیس جمهور امریکاست الان فک میکنم بهترینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خود امریکایی های حسابی از این متنفرند بعد تو خاورمیانه ای از این جانور دفاع می کنی؟ امریکا رو کشور خودت حساب میکنی و بهش غیرت داری؟ ایشالا هر چی طرفدار ترامپ در ایران هست همون اول جنگ با هم سقط بشن

    • ایران من

      اگ ما ایرانیا واست عددی نبودم انقدر تو کل تاریخ حرص بدبخت کردن مارو نداشتین ب لطف خدا نزدیک مرزامون بشین عین طبس ازتون فقط ی موزه و درس عبرت میمونه واس بقیه کشورا

    • حاج سجاد

      مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا

    • علی

      مرگ بر آمریکا

    • بدون نام

      مرگ برای کل دنیا خواستیم، از غرب تا شرق. تا الان به غیر از این همه هزینه چه دستاوردی داشته؟؟؟؟؟؟؟؟
      البته در این مسئله که نظر مردم چیزی نیست که داره تبلیغ میشه هیچ شکی نیست
      اینشالله کسانی که خوابند و خودشون به خواب زدن بیدار بشن

    • بدون نام

      مرگ بر آمریکا واسراییل

    • پیمان

      سلام من همیشه با مرگ بر امیریکا گفتن مخالف بودم چون احساس میکنم ب مردم ی کشور داره توهین میشه اما این قلدری صحبت کردن ترامپ باید توسط مسولین جواب داده بشه زور با زور صلح با صلح با تشکر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نظر بیشتر کسایی ک شعار مرگ برآمریکا میدن روی مسئولین دولت آمریکاست..همین جنایتکارا..البته مردم کشورشون هم وقتی هیچ مخالفتی باجنایت های سران کشورشون نمیکنن و لذت هم میبرن دست کمی ازاونها ندارن...ولی خب همه مردمشون هم اینطوری نیستن و شاید خیلیا جرئت مخالفت ندارن چون باهموناهم مثل مردم سوریه و یمن برخوردخواهدشد..ولی بهرحال موقع شعار دادن ک نمیشه گفت مرگ بر آمریکا بجز مردمی که مخالف دولتشون و جنایت هاش هستن:)))

      • بدون نام

        اگه مسءولین قدرتی داشتن وصع داخل کشور را درست میکردن نه اینکه الکی مردمو تحریک کندد علیه دشمن

    • آسا

      گوشات گرفته آشغال، ، ، ، اون قایق های کوچک رو مردان بزرگی سوارن که به وقتش امثال احمق های جاه طلبی مثل تو رو به درک میفرستن، ، ، ان شاءالله تررررررررررررامپ وقتی که میخوانی راجب ایران و ایرانی تصمیمی بگیری بیخیال بی وجود خودت به لرزش تمام هیکلت دقت کن اون من ایرانی هستم که باعثشم همیشه پشت سرتم حیوون،،،

    • آنا

      مرگ بر امریکا.... مرگ بر اسرائیل.....

    • بدون نام

      اشتباه همین نگفتن مرگ بر آمریکاست که اینگونه ترامپ مغرورانه به آن افتخار و کوتاه آمدن ایران را به رخ میکشد که البته زیاده خواهیهای او هم در عمل شاهد این مدعاست.آمریکا هر کشوری در مقابلش سرانگشتی کوتاه آمد آنرا نابود میکند

    • عاقبتخواه

      ترامپ مرد ترین رئیس جمهور چند دهه اخیر امریکاس دمش گرم...این همه شعار دادن کجا رو گرفتن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو ایرانی نیستی چون از این نامرد زورگو تعریف میکنی

    • بدون نام

      کسانی که نظرات ترامپ که ضد کشور واقتدار ایران هست را اینگونه باذوق زدگی تجلیل میکنند همان وطن فروشانی هستند که در تمام دوران تاریخ وجود داشته وبه بهای اندکی کشور و هموطنانشان را به غیر میفروشند ودر تمام تاریخ منفوربوده و هستند

    • هادز

      به نظر من که کثیف تر و نجس تر از تو در روی زمین فقط خودتی .نوای مرگ بر آمریکا هیچوقت از زبان مردم ایران خاموش نمیشه.البته تا زمانی که دشمنی ها ی شما با ما تمام میشود.تمام پول مملکتمونو بالا کشیدید وهنوز هم طلبکارید.هر روز تحریم میکنید .هر روز تهدید .ما ساکت بنشینیم؟ساکت باشیم ومثل گاو شیرده منطقه دوشیده شویم وحقارت بکشیم.

    • بدون نام

      آمریکا به فرموده امام خمینی (ره) این شیطان بزرگ هیچ غلطی نمیتواند بکند پس یک عده غرب زده زیاد دل به این حرفهای پوچ خوش نکنند .آمریکا اگر کاری میتوانست بکند تا الان کرده بود .

    • بدون نام

      میگه در دوره اوباما مرگ بر آمریکا می گفتند! این خرفت نمی دونه در ایران چهل ساله در مراسمات رسمی مرگ بر آمریکا گفته میشه .عقده اوباما باعث شده بخواد برجام رو نابود کنه .کل دنیا والمعطل یک پیرمرد عقده ای شدند.یا با دیوانه بازی سعی می کنه امتیازهای بیشتر بگیره یا اینکه می خواد خودش رو در چشم عوام آمریکایی پهلوان نشون بده .لعنت به اون در و دهاتیهای امریکا که این پلید رو سر کار آوردند و حالا کل دنیا باید تاوان انتخاب اینها رو بدن .من هیچ وقت در هیچ راهپیمایی شرکت نکردم ولی از وقتی این زردک سر کار اومده همه اش توی دلم میگم :مرگ بر آمریکا

    • میشو بالا

      کره شمالی مثل موش از ترس به لانه اش رفته اما ایران هنوز تا آخر ایستاده امید وا ر م هر چه موشک دارید پرتاب کنید

    • حامی

      مگه امریکا دوتا از شهرهای ژاپن رو باخاک یکسان نکرد کی دیدید که شعاربدن علیه امریکا باید باعمل اونارو بترکونیم نه با شعار نه با اختلاص کردن ب کشور ضربه زدن پس همهب فکر پیشرفت کشورباشیم (روی میز رئس جمهورامریکا تلفن. پاناسونیک هست )اینجوری ژاپن جوابشون داد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ژاپن که از بعد از جنگ دوم مستعمره امریکاست

    • آرش

      مرتیکه روانی از خودمتشکر از خود ممنون ...اعتماد به سقفش بالاس...خیال کرده کره شمالی کوتاه اومده...اونا گفتن چرخه اتمی تکمیله موشکا ارتقایافته و کل خاک امریکادر تیررسه واسه همین نیازی به آزمایشهای بیستر نیس....دستاورد این فاسد چی بوده

    • بدون نام

      ای بلا خواب دیدی خیر باشه
      این فریادها را نمی شنوی
      پس کره بودی ما خبر نداشتیم
      به ابهای ما امدی تا قایقها ما را نابودی کنی
      من خواب دیدم تا مواقع پاره کردن برجام
      از دنیا رفتی
      چون هذیان زیاد می گویی
      خواهی دید

    • بدون نام

      هزاران بار مرگ بر آمریکا

    • حمید

      همیشه گفتیم بازم میگیم مرگ بر آمریکا

    • بدون نام

      مردک دیوانه از خود راضی

    • ع

      جون عمه ات گنده بگ

    • بدون نام

      عیب نداره بهار بگذره حالش یه ذره بهتر میشه الان فعلا دچار توهم و خودبزرگ بینی شده.

    • بدون نام

      مرگ برآمریکه

    • امیرحسین

      چشم دوستانی که از مرگ‌ بر... بدشون میاد و دولت لیبرال روشن. برید بهشون زنده باد بگید و هورا بکشید. آخه بدبختا توی اوج مرگ‌بر گفتن ها توی دهه ۶۰ و ۷۰ کجا این همه خفت و خواری داشتیم!؟ خدایا اینا کی میخوان سر عقل بیان!؟
      ترحم بر پلنگ تیز دندان/جفا کاری بود بر گوسفندان

    • بدون نام

      من کاری به هیچی ندارم.ـ ولی هرگز تا اخر عمرم مرگ بر امریگا نمیگم اینو سوادم میگه..مسعولین تا الان برا مردم مشکل درس کردن

    • بدون نام

      با اینکه ازش خوشم نمیاد ولی عین حقیقته حرفاش فقط دودش تو چشم مردم ما میره در هر صورت

    • بدون نام

      شما ناشنوایی نمی شنوی!

    • محرم سالارحسینی

      خیلی مردی ترامپ. درود بیکران بر تو و آمریکا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بر ترامپ و امریکا و طرفدارانش

      • بدون نام

        تو هم بک خائن وطن فروشی

      • بدون نام

        این کیه با پرچم غیر ایرانی هی وطن وطن میکنه

    • محمد

      فعلا باید بگیم مرگ بر روسیه که میخواد ایران رو کاملا وابسته خودش کنه

    • moharrami_yahoo.com

      خب مرگ بر آمریکا! حالا شنیدی دونالد جان؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منفی یهت دادیم تا بفهمی گوشهات سنگینه

      • بدون نام

        اره شنید وترسید ...خخخ

    • بدون نام

      زنده باد ایران مرگ بر دولت مردان امریکا

    • بدون نام

      مرگ بردشمنی ها

    • بدون نام

      مرگ بر آمریکا با توجه به گذشته دولت آمریکا هرگز حذف نمی شه
      مرگ بر آمریکا

    • جواد

      ببینین با سو مدیریت چه بلایی سر خودمون آوردیم که الان این مرتیکه عیاش درباره ما اظهار نظر میکنه.
      پ.ن:اگر اشتباه نکنم (برید تحقیق کنید) میانگین بودجه نظامی آمریکا 500 میلیارد هست و بودجه نظامی ما 5 میلیارد دلار که هزینه بسیار کمی اش هم صرف توسعه میشه پس طبیعیه که درباره کشتی های ما ( و همین طور کل سیستم نظامی ما) با تحقیر صبحت کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بودجه اختلاسی ما از بودجه نظامی آمریکا هم بیضتره

    • بدون نام

      در همان قایقهای کوچک به اصطلاح شما مردانی با قلبهای بزرگ و به وسعت تمام گیتی حضور دارند که قدرتشان از ایمانشان هست که از هر بمب اتم و ناوی قوی تر است و شما را به زانو درخواهند آورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما با گرز و چماق هم میتوانیم هواپیماهای اف شانزده را پایین بیاوریم .

      • بدون نام

        اره والا سانچی را هم لابد میتونستی نجات بدی

    • معتدل

      رهرو آن نیست که گه تند رود و گهی خسته رود
      رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داشت

    • بدون نام

      درود بر آمریکا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرررگ بر آمریکا

      • بدون نام

        مثبت اشتباهی

      • بدون نام

        خائن

      • بدون نام

        خیلی خنده داره بعضی به طرفدارهای روسیه میگن وطن پرست و به طرفداران آمریکا که ایران را از تصرف روسها در پایان جنگ جهانی دوم بیرون کرد میگن خاعن

    • بدون نام

      بزرگی و قدرت انسان در اندازه قایق و سلاحشان نیست .تازمانی که در این قایقها امثال حججی ها و فهمیده ها هستند شما توان هیچ کاری را نداشته و ندارید

    • بدون نام

      به خاطر این مرگ بر آمریکا نمیگویند که بلائی بر سر آنها نازل شده که از مرگ بدتر هست .یعنی ترامپ نفهمیده که مرگ نزد او شرف داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت میدونی چی نوشتی

    • بدون نام

      فقط کافی ایران فیلم ملوانان دستگیر شده را که هنگام بازجویی خودشان را از ترس خیس کرده بودند پخش کنه بعد دم از نابودی قایقهای تندرو سپاه کنند.

    • مازیار

      دمت گرم خیلی با حالی اقای ترامپ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه منفی دادم

      • بدون نام

        چون یک قلدر زورگو و ظالمه ازش خوشت میاد؟

    • بدون نام

      من که خیلی وقته دیگه نمیگم. رای هم نمیدم. اونارو هم خیلی دوست دارم. کاش میشد باهم دوست میشدیم. چقدر خوب میشد. بعد پیشرفت میکردیم. همه باهامون دوست بودن. عزت و احترام داشتیم. مثله قدیما. یادش بخیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قدیما!!!!!!!کمی تاریخ بخونید ،مطالعه کنید، و فیلم های مستند تاریخی ببینید بد نیست

      • بدون نام

        سلام بر روسیه بزرگ مرگ یر آمریکا

      • بدون نام

        من از وقتی ترامپ بر سر کار اومده حالم از امریکا بهم می خوره چون با یه امریکای نژادپرست و کثافت مواجه شدم

    • م.ف

      به آقای ترامپ که گفته ما مرگ بر آمریکا نمیگیم بفرمایید فردا تشریف بیاورند نماز جمعه در خدمتشون هستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقا دعوتنش نکن یهو میاد بقیه شعار های جدید نماز جمعه را هم میشنوه

      • بدون نام

        همین جا نماز جمعه اس داداش،چن تا مثبت گرفتی

      • بدون نام

        به آقای ترامپ بگید که فردا بیاد ایران تا امنیت واقعی رو بهش نشون بدیم

    • بدون نام

      مرگ بر آمریکا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا رفراندوم برای برقراری ارتباط با آم
        ریکا بر گزار نمیشه تا جواب همه سوالات معلوم بشه

      • یاحسین ع

        ماباید باآمریکا در یک نبرد سخت درخلیخ فارس درگیر وبرای همیشه شکست تشان
        بدهیم تا دیگر شاخ شونه نکشند .ترامپ
        روانی.

    • مازیار

      دمت گرم ترامپ

    • بدون نام

      بسه دیگه برای دیگران آرزوی مرگ کردن
      خودمون داریم از گشنگی میمیریم

    • بدون نام

      مرگ بر آمریکا

    • سید

      نه فريادهاى مرگ بر آمريكا
      و نه موشكهاى بالستيك ،
      هيچ كدام به مرزهاى آمريكا نرسيد
      ولى سفره هفت سين ايرانى
      تا درون كاخ سفيد نفوذ كرد ؛ بيشترين قدرت هر ملت ،
      فرهنگ آن ملت است...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تمرگ بر سفره هفت سینت و مرگ بر آمریکا

    • فرهنگی

      مرگ برامریکا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه مرگ بر آمریکا رو ترجمه کن

    • hamed

      مرگ بر امریکا و اونایی که نمیگن مرگ بر امریکا

    • بدون نام

      آفرین ترامپ

    • علي

      ترامپ آدم را ياد طارق عزيز نخست وزير صدام ميندازه كه موقع جنگ جلوي صد تا تريبون همش رجز ميخوندو ميگفت منتظريم تا طرف مقابل بياد چنين كنيم و چنان كنيم ولي وقتي كه وقتش شد معلوم نبود تو كدوم سوراخي هست، حالا بايد قيافه ترامپ را وقتي ببينيم كه كارزار واقعي شكل گرفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترامپ ترامپه نه طارق عزیز....حالا منتظر باش وببین

    • biriya

      سلام ...جناب ترامپ از وجود افراد ترسو در داخل کشور خبر دارن که اینو میگن..البته از خیلی چیزهای دیگه هم خبر دارن که فقط در برابر ایران سرافراز فقط و فقط حرف میزنه.شماهم بدونید بچه شیرهای ایران حاضرند توی خود آمریکا هم حالشو بگیرن...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

      • بدون نام

        شیررر بچه،خخخخ

      • بدون نام

        تو که ترسو نیستی... تو سوریه دیده شدی...خخخ

    • کاوشگر فضایی

      خوبه اقای ترامپ بدونه امریکا از 250 سال نکبتش 220 سال با کل دنیا جنگ داشته ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهترین کامنت

      • بدون نام

        بدترین کامنت

    • نرگس

      ما مرگ بر آمریکا رو از امام خمینی یاد گرفتیم و همیشه میگیم تا نابودی سیاست استکباری و خونخواری دولت مردان آمریکا.
      و هیچ وقت به خاطر تعدادی ساده لوح غرب زده وطن فروش مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل رو ترک نمیکنیم.

    • بدون نام

      باز عمو امریکای اصلاح طلبا یه حرفی زد اصلاحات ریختن برای قربون صدقه رفتنش :))))))

    • من عاشق پرسپولیسم

      مرگ بر امریکا....مرگ بر اسراییل...مرگ بر انگلیس خبیث

    • هانیه

      شاید خیلیا فکر کنن که مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل گفتن هیچ تاثیری نداشته...تاثیرش رو شمانمیتونین بیان کنین..تاثیرش دیدنیه..اگ مهم نبود واس آمریکا و انگلیس روزای راهپیمایی انقدر پیگیری نمیکردن که جمعیتی ک اومده چقدره..پس واسشون مهمه و همین مردم تونستن باشعاردادن خودشون رو بزرگ کنن و روزای راهپیمایی چشم سران آمریکارو ب دوربینا جلب کنن وباعث بشن اونا مدام توذهنشون آرزو کنن ک کاش امسال مردم ایران کمتربیان توی خیابونا ک خب زهی خیال باطل:)
      حرف دیگ اینکه گیریم مامرگ بر آمریکانگیم،اونوقت کسایی که درود میفرستن به آمریکا به چی رسیدن؟اوباما یاترامپ کاری کردن براشون؟خونه خریدن براشون؟چ خیری رسوندن ب مردم؟اونم نه فقط ب ما..کلا چ خیری رسوندن ب جهان؟چیکارکردن جز کشتارهای دسته جمعی و قتل عام کلی مردم بیگناه و کلی کودک باکلی آرزوهای قشنگ:(((

      التماس تفکر

    • محمدپورسفیر

      مرگ برامریکا

    • بدون نام

      مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا (برو بابا قشنگ معلومه کی میترسه ترامپ بدبخت)

    • بدون نام

      مررررررررررررگ بر امریکا و مرگ بر دیوونه های امریکا پرست

    • بدون نام

      مرگ بر ترامپ

    • بدون نام

      اتفاقا محکم تر می گیم مررررگ برررر امریییییکا!!

    • بدون نام

      مرگ بر امریکا و موافقاش

    • amir

      اینایی که مثبت دادن بخاطر حرف ترامپ بگم چین ؟

      وطن نامسوه کسی که به ناموسش حرفی زده بشه چیزی نگه تایید کنه چی بش میگنن ؟؟؟؟

      برترین ها یه فکری بکن ببین کیا جمع کردی .. واقعا اینا ایرانین ؟؟ جا تعجبی که چطوری ایران هی کوچک کوچک تر شده چون تاریخ داره تکرار میشه

    • بدون نام

      خبر مرگ آمریکا خداکنه شرش از سر مملکت ما کم بشه خدا کنه ترامپ بر اثر سکته ای چیزی بمیره ما راحت شیم یکی.دیگه بیاد ی خورده کمتر با این ملت مظلوم ایران کل کل کنه ایشالا شرت کم شه از سر دنیا

    • پ. مصدق

      نظرات برخی از کاربران بسی جای تأمل داره و علامت سوالی بزرگ در ذهن نقش میبنده!!!
      ملتی که تاریخ خود را نخوانده باشد و از گذشته درس نگیرد، محکوم به تکرار آن است.

    • شفق

      ای کاش ما مسلمانان از علی ( ع ) می آموختیم که برای هیچکس دعای مرگ نکنیم.
      حتی وقتی با یک دیوانه روان پریش و زنا کار مثل ترامپ طرف هستیم .باید با عمل کردن اثبات حق کنیم مثل ژاپن که حرف نزد و مرگ هم نگفت ولی آمریکا رو با پیشرفت صنعتش به زانو در آورد وقتی که گوشی تلفن میز کار رییس جمهور آمریکا که ساخت ژاپن بود به صدا در اومد؛ که البته دزدی ها
      جلوی پیشرفت رو گرفته و ما رو به زوال هستیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اما با این وجود خوی استکباری امریکا تغییری نکرده .ژاپنی ها هم جزء اقمار امریکا محسوب میشن

      • بدون نام

        یکم مطالعه کنین تو روخدا مرگ بر آمریکا یعنی اعلام انزجار از حکومت خودبرتر بین و متکبر آمریکا نه ملت شون و شخص خاص مرگ بر آمریکا یعنی آروزی نابودی برای جریان فکری که همه رو برده خودش میدونه چی میگی تو وات دفاز؟

    • بدون نام

      مرگ برامریکا....مرگ برامریکا

    • بدون نام

      دیوانه چودیوانه به بیندخوشش اید

    • محمد

      شعارهای ما هم شده طنز دیگران

    • ا

      بد

    • رضا

      بگیر که اومد
      مرگ بر آمریکا

    • بدون نام

      مرگ بر آمریکا به معنی خواستن مرگ برای ملت اونها نیست معنای مرگ بر آمریکا مرگ بر نظام سلطه گر اونهاست و رفتار استعماری و تکبری که همه دنیا رو پست تر از خودش میدونه. آمریکا دوست ها هم بدونن همون دیدی که شما به افغانستانی ها دارین اونا صد درجه بدترشو به شما دارن زیاد فشار نیارین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ یعنی مرگ،یعنی خواستن ریختن خون

    • بدون نام

      ترامپ توخودت از هزاران مرگ بدتری دیگر نیاز به گفتن مرگ برآمریکا نیست چون تو خودت مرگ هستی که نازل شدی

    • بدون نام

      مرگ بر آمریکا، مرگ بر ترامپ، مرگ بر همه اونایی که دست از سر ملت ایران بر نمی دارند.

    • بهار

      ازاین همهمرگ بر این واون چی گیرمون اومد جز یه جامعه افسرده و مریض چیزی عاید مردم عادی نشد

    • متین

      من هم می گویم
      مرگ بر آمریکا
      مرگ بر ترامپ

    • احسان

      آخ آخ آخ مردم اگاه باشید همین بلایی که الان امریکا داره سر روسیه و چین و ژاپن و ... میاره روزی برسر فرزندان اینده ما میاره. همه چیزو به نام خودش ثبت میکنه و تا ابد مردم ایران رو بخاطر این روز ها سرزنش میکنن . نگذارین ترامپ اینجور مسایل رو به نام خودش تموم کنه که وگرنه تا ابد باید فیلم های هالیودی ببینیم که چطور امریکا ما رو نجات داد. شعار مرگ بر این و اون داره از بین میره بخاطر تلاش های خود مردم ایران قایق های ما دیگه به سمت امریکایی نمیرن و تنش ایجاد نمیکنن به خاطر تلاش ها مردم ایران. مردم دنیا باید از فداکاری که مردم ایران دارن میکنن برای گرفتن جلو تندرو ها اگاه بشن.

    • بدون نام

      بله. من نمیگویم. از قبلنم که گفتم پشیمانم.

    • خوش تیپ

      ای کاش از ته قلب میگفتین مرگ بر آمریکا...همه شماهایی که کامنت گذاشتین آرزو دارین برین آمریکا و متاسفانه اکثر مسئولین تابعیت اونجارو دارن....خدا مرگ بده به کسی که به ایران و ایرانی و اسلام خیانت میکنه.

    • جمشید

      اونی که گفته سلام بر روسیه بزرگ اخه من چی بگم.نمیدونم از روی لجبازیه یا از روی حماقت.ضربه ای که روسیه در طول تاریخ به ایران زده هیچ کشوری نزده.خیانت هایی که روسیه الان هم داره مرتکب میشه.....

    • بدون نام

      این مردک عقده ای خطرناک وحشی را باید مانند حیوانات وحشی درنده بیهوش و بستری و مداوا کنند و گرنه کار دست خودش و دیگران می دهد!

    • جهانبخش کشاورز

      ما تا کنون از صلح ودوستی وبرادری حرف نزده ایم
      فقط از جنگ وکشت وکشتار وهزینه کردن از جیب ملت و،،،،،حرف زده ایم در نتیجه منافع دوستی با دنیا
      برایمان غریب است مدتی ورق را برگردانیم وبدون تعصب حرف بزنیم انوقت قضاوت کنیم که صلح خوب است یا جنگ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با آمریکا نمیشه دوست شد باید برده اش شد .ادبیات این ... رو نگاه کن .رسما داره قلدری می کنه و میگه یا حرفم رو گوش کن یا نابودت می کنم .اینهایی که دارند درود بر این حیوان می فرستند خوی بردگی دارند .

    • بدون نام

      ترامپ دشمن و دشمنی میکنه افسوس و هزار افسوس از پارسی زبانانی که مدعی تمدن ایران باستان و روشنفکری هستند ولی چشم به کمک های بیگانگان خصوصا آمریکا دارند نه مردم ایران زمین

    • بدون نام

      ملت ايران ديگر دوست ندارند آرزوي مرگ براي آمريكا يا حتي كشورهاي ديگر كنند و به اين آگاهي رسيدن كه ارزوي مرگ براي ديگران براي خودمان مرگ به بار ميآورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینو از کی شنیدین هی تکرار میکنین عین طوطی عزیزم برین تاریخ آمریکا و جنایاتشو بخونید بابا تاریخ ملت خودتو بخون
        حداقل زمانی که اینها پاشون به قاره آمریکا رسی میدونید چندمیلیون بومی رو کشتن تا مستقر بشوند

      • بدون نام

        افرین

    • بدون نام

      تا وقتی تو و زر زرای مفتت هست دیگه به آمریکا نمیرسن فحش بدن :)))))))))))))))))

    • طه منوری

      مرگ بر امریکا گنده تر از ترامپ هیچ غلطی نتونستن بکنن دست خدا بر سر ماست❤️

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عقده ای

      • بدون نام

        گنده تر از ترامپ کی بود؟؟

    • بدون نام

      آمار مثبت منفی ها خودش گویای همه چیزه.مردم ایران خسته شدن از اینهمه جنگ طلبی و گرانی و بدبختی....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایران جنگ طلبی نمی کنه داره جنگهایی که امریکا و اسرائیل ایجاد می کنند رو جمع و جور میکنه .داره از تجزیه کشورها که روزی به ایران هم می رسه جلوگیری می کنه .اونی که جنگ طلبه امریکاست که اصلا ارتزاق مردمش از فروش اسلحه و ایجاد جنگ می گذره .به جای نگاه کردن فیلمهای دروغین هالیوودی تاریخ امریکا رو بخون

      • بدون نام

        ما عاشق بدبختی هستیم داداش

    • سعیدطهمورثی

      جهان ومنطقه نیازبه آرامش وامنیت ودوست داشتن نوع بشرداردوهرتلاشی دراین راستامستلزم همکاری همه است وتوهم مشکل وریشه این ضرروزیان به آرامش وامنیت ونوع بشراست

    • یک بیمارصعب والعلاج

      خوب اینکه ناراحتی نداره شاید این احمق فارسی بلد نیست خواهشا یکی که بلده بهش بگه ما ایرانیها مشغول هستیم که یکصدا فریاد میزنیم
      مرگ بر آمریکا
      مرگ بر آمریکا
      مرگ بر آمریکا
      مرگ بر آمریکا
      احمق روانی اگه این پیامهارو شنیدی فقط یادت باشه با ایرانی شاخ به شاخ نشو که بد جوری شاخ تو میشکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو یه بمبی به خودت ببند و چن تا آمریکایی بکش

    • بدون نام

      ما باید سر آمریکاییها را قطع کنیم تا شعار مرگ را به واقعیت تبدیل کنیم

    • نسرین

      لایک

    • ن

      مرگ بر استعمار نوین

    • ناشناس

      مرگ بر آمریکا تبدیل شده به مرگ بر ترامپ / مرگ بر پمپو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج