۷۰۹۱۳۹
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

امام جمعه شهرکرد: جوانان بازیچه دست سیاستمداران نشوند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: جوانان مواظب باشند تا استفاده ابزاری از آنان نشده و بازیچه دست سیاستمداران نشوند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: جوانان مواظب باشند تا استفاده ابزاری از آنان نشده و بازیچه دست سیاستمداران نشوند.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد با اشاره به نهم اردیبهشت ماه روز شورا، اظهار کرد: شوراها باید عاقلانه و مدبرانه بیندیشند و منافع جامعه را دنبال کنند.

وی افزود: اعضاء شوراهای روستایی، شهری، استانی و ملی وظایف خطیری در جهت منافع جامعه داشته که باید نسبت به این وظایف احساس مسئولیت کرده و پاسخ‌گو باشند.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به هفتم اردیبهشت‌ماه و روز امنیت درحمل و نقل، خاطرنشان کرد: باید به ضرورت‌ها توجه شود و با سازوکار و تدبیر، تمهیدات لازم در امنیت هوایی، دریایی و زمینی انجام گیرد.
وی با اشاره به ۱۱ اردیبهشت ماه روز کار و کارگر، بیان کرد: نخستین موضوعی که در این زمینه به ذهن‌ها خطور می‌کند محصول کار این افراد است و امروز بالاترین خدمت، توجه و احترام گذشتن به محصول و دست رنج آنان است.
حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه بیکاری امروز معضل جامعه است، عنوان کرد: اهمیت به حق کارگر و نتیجه کار امری بسیار پسندیده بوده و باید با اقدامات مطلوب و برنامه‌ریزی مناسب، عرصه اشتغال فراهم شود.
نماینده ولی فقیه در استان، کلنگ‌زنی بیمارستان در شهرکرد را امری خیر دانست و گفت: انتظار می‌رود با کمک خیرین و حمایت دولت‌مردان این پروژه به بهره‌برداری برسد و در امر سلامت به مردم کند.
وی با اشاره به روز جهانی مطبوعات که 13 اردیبهشت‌ماه است، افزود: متاسفانه تاکنون تعریف مناسب و صحیحی از آزادی مطبوعات شنیده نشده و نبود استقلال رسانه یک بحران برای جامعه است که لازم است رسانه‌ها از سیاسی کاری دوری کنند.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به سالروز میلاد علی‌اکبر و روز جوان، گفت: جوانان سرمایه اصلی نظام هستند و به گفته مقام معظم رهبری باید جوانان در عرصه باشند، از حاشیه دور شده و کار را به دست آن‌ها سپرد تا کشور به سمت آبادانی رفته و مشکلات رفع شود.
وی حضرت علی‌اکبر(ع) را نمونه بارز یک الگوی شجاع، یقین‌مدار، مومن، مجاهد، مقاوم و صبور برای جوانان دانست و افزود: جوانان باید بیش از گذشته قدر خود را بدانند و ابزار دست سیاسی بازی‌ها نشده و نگذارند از آن‌ها استفاده ابزاری شود و بسیار منسجم بر اساس باورهای انقلاب حرکت کنند.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(ع)، گفت: امید است انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور آن بزرگوار بوده و انتظار می‌رود به معنای واقعی کلمه جهاد، تلاش برای اصلاح جامعه صورت گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: منتظران واقعی باید انقلابی بوده تا جامعه به طور یقین پذیرای حضور امام عصر(عج) باشد.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به روز مستضعفان، عنوان کرد: امید است تا روزی بتوان مستضعفان را حاکم و مستکبران را ریشه‌کن دید.
وی درخصوص سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم، بیان کرد: معلم تزریق کننده فرهنگ اسلامی در جامعه مسلمانان بوده و معلم است که با تزریق فرهنگ اسلامی، مسلمان تربیت می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: تزریق فرهنگ غربی جامعه را تهی می‌کند لذا معلمان باید رفتار، بینش و هدف این شهید بزرگوار را الگوی خود قرار داده و این طرز تفکر، وجه حرکتی آن‌ها باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام مفاخر جامعه را افرادی همچون شهید مطهری دانست و گفت: ایرانی مسلمان بودن، ایرانی با نگاه بیگانه‌ستیزی به نگاه عدالت‌گستری ایمانی از ویژگی‌های این افراد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سیاستمداران جوانان را بازیچه دست خودنکنند

    • جانباز

      حاج اقا جوانی وجودنداردکه بازیچه سیاست شودخیلی وقت است جوانان ماگروه بندی شدندیک تعدادژن خوب باثروت کشوردرخارج خوشگذرانی میکنندتعدادی هم سربازندبقیه هم باموادمخدر سرگرمنداگراندکی هم در زباله بدنبال ضایعات هستندکه برادران افاغنه ده نفری باقمه به قتل میرسانند .....

    • بدون نام

      جوانان بنده های خدا از بیکاری کتج خونه هانشستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج