۷۱۰۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

در دیدار زنان با یک مسئول چه‌ها گذشت؟

یک فعال سیاسی اصلاح طلب از دیدار زنان اصلاح طلب با معاون اول رییس جمهور خبر داد و گفت منتظر اولین اقدام از سوی دولت برای حضور زنان در دولت هستیم.

خبرگزاری مهر: یک فعال سیاسی اصلاح طلب از دیدار زنان اصلاح طلب با معاون اول رییس جمهور خبر داد و گفت منتظر اولین اقدام از سوی دولت برای حضور زنان در دولت هستیم.

سهیلا جلودار زاده فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سه شنبه هفته گذشته به همراه فائزه هاشمی، زهرا شجاعی، اشرف بروجردی و شهربانو امانی دیداری با اسحاق جهانگیری داشتیم و پیگیر مطالبات زنان شدیم.

وی ادامه داد : در این جلسه بانوانی را که توانایی کار را دارند معرفی کردیم و قرار شده است آقای جهانگیری این مساله را در هیات دولت مطرح کند.

عضو حزب اسلامی کار ادامه داد: جهانگیری حرف های ما را پذیرفت و برای حرف ما جوابی نداشت، ما معتقدیم در دنیای امروز با حذف زنان امکان اداره مملکت وجود ندارد.

وی در عین حال گفت: اکنون وزارت خانه ها در شرایط سختی به سر می برند و با ور شکستگی روبرو هستند و شرایط برای کار کردن آقایان نیز سخت است.

جلودار زاده در پاسخ به این سوال که اقدام بعدی شما برای حضور زنان در دولت چیست، پاسخ داد: ما تاکنون بازخوردی از دولت مشاهده نکردیم و منتظر اولین بازخورد دولت هستیم اما من خوشبین هستم.

این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که آیا شما از سوی تشکل یا جریان خاصی در این دیدار حضور داشتید،گفت: خیر ما جمعی از زنان دغدغه مند بودیم که مطالبات زنان را که به آنها نرسیده اند بازگو کردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج