۷۱۰۴۸۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اپل، نام پرچمدار ۲۰۱۸ را «آیفون» نامگذاری می‌کند

زمان معرفی پرچمداران ۲۰۱۷ اپل، طبق روال همیشگی بسیاری افراد تصور می کردند که نام آن "آیفون ۷s" خواهد بود اما اپل با معرفی "آیفون ۸" و نشان داد که شیوه نامگذاری گوشی های خود را تغییر داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: طبق پیش‌بینی یک تحلیلگر پژوهشی محصولات فناوری، شرکت اپل نام تجاری پرچمدار ۲۰۱۸ خود را ساده سازی خواهد کرد و نام آن را "آیفون" خواهد گذاشت.

زمان معرفی پرچمداران ۲۰۱۷ اپل، طبق روال همیشگی بسیاری افراد تصور می کردند که نام آن "آیفون ۷s" خواهد بود اما اپل با معرفی "آیفون ۸" و نشان داد که شیوه نامگذاری گوشی های خود را تغییر داده است.

پس از این که اپل نام سومین پرچمدار خود را "آیفون X" قرار داد، پیش‌بینی ها برای نام آیفون ۲۰۱۸ این شرکت بسیار دشوار شد. به تازگی شخصی به نام "Robert Cihra"، تحلیلگر پژوهشی محصولات فناوری، مدعی شده است که شرکت اپل نام تجاری پرچمدار ۲۰۱۸ خود را ساده سازی خواهد کرد و نام آن را "آیفون" خواهد گذاشت.

البته این نام دور از ذهن نبود چراکه اپل نام آخرین مدل تبلت خود را "آیپد" نامگذاری کرده است. به همین ترتیب پیش‌بینی می شود نام آیفون های ۲۰۱۸ نیز ساده سازی شود.

بنابراین ارزان قیمت ترین گوشی که اپل قرار است امسال معرفی کند و دارای نمایشگر ۶.۱ است، با نام تجاری "آیفون" وارد بازار خواهد شد. مدل‌های گران‌ قیمت‌ نیز که از نمایشگر OLED برای آن‌ها استفاده شده است، با پسوند X متمایز می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج