اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۱۰۸۶
۱۴ نظر
۵۰۰۸
۱۴ نظر
۵۰۰۸
پ

نگاهی به کیفیت خودروهای داخلی

کیفیت خودروهای سواری تولیدی در فروردین‌ماه امسال ثابت مانده و تغییری نسبت به کیفیت خودروهای تولیدی در ماه قبل از آن (اسفند ۱۳۹۶) نداشته است.

خبرگزاری ایسنا: کیفیت خودروهای سواری تولیدی در فروردین‌ماه امسال ثابت مانده و تغییری نسبت به کیفیت خودروهای تولیدی در ماه قبل از آن (اسفند ۱۳۹۶) نداشته است.

در گروه خودروهای سواری تولیدی در سطح قیمتی پایین‌تر از ۲۵ میلیون تومان، سه خودروی سایپا ۱۳۱ پارس خودرو، سایپا ۱۳۲ و سایپا ۱۱۱ همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. در این گروه خودرو ۱۳۱ تولیدی سایپا دارای دو ستاره کیفی است.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، خودروهای تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، ساندرو و پارس تندر چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. همچنین خودروهای تندر ۹۰، رانا، دنا پلاس، پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۶ صندوقدار دارای سه ستاره کیفی هستند. باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه قیمتی شامل نیو ام‌وی‌ام ۳۱۵، دنا، دانگ فنگ اچ سی، سورن، پژو ۴۰۵، پژو پارس، سمند و تیبا هاچ بک دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، خودروی BC چهار ستاره کیفی را کسب کرده کرده است. آریزو ۵ نیز دارای سه ستاره و لیفان ایکس ۶۰ اتوماتیک دارای دو ستاره کیفی است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان دو خودروی سراتو و هیوندای آی ۲۰ دارای چهار ستاره کیفی هستند. دو خودروی جک اس ۵ و تیگو ۵ نیز دارای سه ستاره کیفی هستند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان تمام خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل نیو مزدا ۳، سوزوکی گراند ویترا و پژو ۲۰۰۸ دارای چهار ستاره کیفی هستند.

در مدل ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره کیفی کسب می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین سطح و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نتیجه چهل سال حمایت از تولید ملی خودرو=پراید

    • امیرحسین

      حیفه ستاره برا این گاریا، باید برای درجه کیفی از واحد پهن استفاده کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول موافقم

    • بدون نام

      به عمتون چند تا ستاره دادین؟!!!

    • بدون نام

      اشغال

    • بدون نام

      ملتو .......فرض کرده یارو ۴تا ستاره به ماشینهای با قیمت۲۵تا۵۰میلیون داده بعد همون ستاره هارو به ماشینهای بالای صدمیلیون مثل سوزوکی ونیومزداو...داده ستاره کیلویی میدی وجدانا؟چطور حساب کردی بگو ماهم بدونیم خوب

    • بدون نام

      مفت گران و بیکیفیت و پولمان را ریختیم سطل آشعال

    • بدون نام

      یهو اینهمه بالا بردید رکود در بازار خودرو موج میزنه و میگن تا شهریور نخرید تا بازار به تناسب برسه احتمالا مجبور می شوند قیمت رو حدودی کاهش دهند .

    • سعید

      شما منتاژ میکنید چیزی بنام خودرو ملی وجود ندارد .....؟ پاسخ دهید

    • بدون نام

      به حرام خوری من یک ماشین از ایران خودرو خریدم از ماشین وکلا خودرو زده شدم این ماشین صفر به خدا این پول می خواهی خورد زن وبچه هات بدی حرام

    • بدون نام

      با این قیمت ها فعلا باید برن بز بچرانند.
      بازار راکد و زیر بار خرید نمی رند.
      حداقل تا شهریور رکود در بازار هست .
      مگر قیمت ها کاهش پیدا کنه . تا استقبال بوجود بیاید .
      البته سیاست هم همینه خیلی میبرند بالا بعد میآیند پایین و مردم تازه خوشحال می‌شوند . بابا فعلا هفت هشت ماه بعد بهتره میشه .

    • بدون نام

      اينا همش يه مشت ارابه هاي مركه و سالانه تعداد زيادي رو به كام مرك ميكشونه وهيج نظارتي بر كيفيت اونها هم نيست

    • بی خیال

      بازم جوک گفتند دیگه خودشان باورشان شده است که فرغون های ایران خودرو و سایپا ستاره دارند البته در تارومار کردن و کشتن مردم ایران وقتی که خودشان هم قبول دارند دنا پلاس دارای ۳۵عیب اساسی بوده و توانسته اند تا آلان به ۲۶عیب کاهش دهند. حالا خودروی که ۲۶عیب داره باید سه ستاره بگیره

    • بدون نام

      تولید خودرور.درایران.به همان اندازه عقل وتدبیر مدیران سازنده است.حتما شعور بهتر وباکیفیت تر نیستن.درایران کبفیت معنا نداره.فقط دزدی.دزدی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج