۷۱۱۴۶۶
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

مرکل: برجام نباید لغو شود

صدر اعظم آلمان در خصوص ادعاهای جدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران نیز گفت لازم است که این رژیم مطالب خود را به آژانس بین المللی انرژی اتمی ارائه دهد زیرا این آژانس دقیقا محلی است که مسئول کار بازرسیهای هسته ای است. ما به استدلال خود مبنی بر لزوم حفظ برجام بعلاوه گسترش چهارچوب مذاکراتی با ایران ادامه خواهیم داد.

خبرگزاری ایرنا: صدر اعظم آلمان در خصوص ادعاهای جدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران نیز گفت لازم است که این رژیم مطالب خود را به آژانس بین المللی انرژی اتمی ارائه دهد زیرا این آژانس دقیقا محلی است که مسئول کار بازرسیهای هسته ای است. ما به استدلال خود مبنی بر لزوم حفظ برجام بعلاوه گسترش چهارچوب مذاکراتی با ایران ادامه خواهیم داد.

مرکل در سخنانی در برلین گفت که برنامه موشکی ایران و حضور سیاسی این کشور در سوریه و همچنین مسائل هسته ای بعد از منقضی شدن برخی از محدودیتها در برجام نیز لازم است که مورد بحث قرار گیرد و این موضعی فراگیر در اتحادیه اروپا است.

وی افزود: ما به استدلال خود مبنی بر لزوم حفظ برجام بعلاوه گسترش چهارچوب مذاکراتی با ایران ادامه خواهیم داد.

به گزارش روزنامه فرانکفورتر آلگماینه ، صدر اعظم آلمان در خصوص ادعاهای جدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران نیز گفت لازم است که این رژیم مطالب خود را به آژانس بین المللی انرژی اتمی ارائه دهد زیرا این آژانس دقیقا محلی است که مسئول کار بازرسیهای هسته ای است.

هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان نیز پیش از این گفته بود که آژانس بین المللی انرژی اتمی باید ادعاهای نتانیاهو را مورد بررسی قرار دهد.

روز چهارشنبه همچنین رئیس کمیته روابط خارجی مجلس آلمان و رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ نیز با رد ادعاهای نتانیاهو ، بر لزوم حفظ برجام تاکید کردند.

ادعاهای نتانیاهو در آستانه موعد اعلام نظر دولت آمریکا در خصوص برجام ، در حالی است که آژانس بین المللی انرژی اتمی ازآغاز اجرای برجام تاکنون دست کم ۱۰ بار پایبندی کامل تهران به توافق هسته ای را تایید کرده و سه شنبه (دیروز) هم در بیانیه ای تاکید کرد: طبق گزارش دسامبر ۲۰۱۵ مدیرکل، ادعاهای گذشته علیه ایران نیز مربوط به فعالیت های علمی بوده و هیچ نشانه ای از چنین فعالیت هایی پس از سال ۲۰۰۹ در دست نیست و شورای حکام آژانس نیز اعلام کرده بررسی این موضوع مختومه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاران

      خدا کنه لغو بشه تا امثال شما ها وترامپ چه غلطی میتوانید بکنید، تمام تهدید میکنید همه شما ترس از آمریکا جنایت کار دارید ، ما مردم ایران هیچ ترسی نداریم واین خلف وعده آمریکا وشماها شکست بزرگ برای شما ها هست ابن برجام در بین روشن فکران دنیا حقیقت جمهوری اسلامی وصدورانقلاب اسلامی بود، آماده فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران هستیم جان فدات رهبر

    • بدون نام

      خانم مرکل شما لطفا دخالت نکنید اخر بگذارید ببینیم اخر وعاقبت ایران وایرانی چه مبشود از یک طرف یک دیوانه عقده ای که گیر داده به مردم بیچاره ایران که خودمان داریم از گرسنگی ؟بیکاری ؟ فقر ؟نداری ؟ از لین میرویم والحمدالله هیچ مسولی هم باکش نیست از طرف دیگر دولت مردان بی کفایت وبی خیال ایران که فقط کافی است یک میکروفن به دستشان بدهید یا تکذیب یا شعار یا تهدید تو خالی خودشان برای رفع مشکلات مردم جا زده اند وانگار ما زیادی هستیم کشور شده مال عده ای خاص که فقط بفکر رفاه خودشان ومشتی دورغ گو وغارتگر بذارید ببینیم سرنوشت ما در این بین چه میشود اینها میخواهند ما را به زور میخواهند ببرند بهشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج