۷۱۲۵۸۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پرچمدار بعدی کره‌ای‌ها، ال جی V۳۵ ThinQ

در حالی که تاکنون بیشتر شایعات به G۷ ThinQ اختصاص داشت با معرفی آن باید شاهد انتشار اطلاعاتی درباره محصولات آینده ال جی باشیم. حال با گذشت مدت زمان کوتاهی از معرفی G۷ ThinQ ، به تازگی جزئیاتی مربوط به V۳۵ ThinQ منتشر شده است.

وبسایت سخت افزار: در حالی که تاکنون بیشتر شایعات به G۷ ThinQ اختصاص داشت با معرفی آن باید شاهد انتشار اطلاعاتی درباره محصولات آینده ال جی باشیم. حال با گذشت مدت زمان کوتاهی از معرفی G۷ ThinQ ، به تازگی جزئیاتی مربوط به V۳۵ ThinQ منتشر شده است.

پرچمدار بعدی کره‌ای‌ها، ال جی V۳۵ ThinQ

در اطلاعات منتشر شده شاهد تصاویری هستیم که نشان می دهد V35 ThinQ از طراحی بروزرسانی شده نسبت به V30 برخوردار است که می تواند نظر هر فردی را به خود جلب می کند. این گوشی هوشمند قرار است فبلت پرچمداری باشد و باید آن را در نوع خود قابل توجه دانست.

تاکنون شایعات محدودی درباره V35 ThinQ منتشر شد اما با انتشار تصاویر جدید می توان پی برد کره ای ها سخت مشغول توسعه این دیوایس هستند. از مشخصات اشاره شده توسط گزارش باید به صفحه نمایش 6.0 اینچی OLED QHD+، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 3500 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو پرداخت. مشخص نیست هدف ال جی از معرفی V35 ThinQ چیست و انتظار داشتیم V40 معرفی شود. البته ممکن است این نسخه یک مدل ارتقایافته V30 باشد و مدتی بعد نیز شاهد رونمایی V40 پرچمدار فبلت بعدی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج