adexo3
۷۱۲۷۳۱
۱۸ نظر
۵۰۰۴
۱۸ نظر
۵۰۰۴
پ

نیکزادی‌پناه: آمریکا، جرات نقض برجام را ندارد

نماینده مردم بم در مجلس گفت: ترامپ فکر می‌کند که با یک ملت و دولت ضعیفی روبه‌رو است اما مطمئناً نه آمریکا جرأت این کار را دارد و نه ملت و دولت ایران به آنها باج خواهند داد.

خبرگزاری فارس: حبیب‌الله نیکزادی‌پناه نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به احتمال خروج آمریکا از برجام و سناریوی جدید آمریکا و اروپا اظهار داشت: این ابرشیطان‌ها همیشه دنبال دسیسه و نیرنگ هستند.

وی افزود: قطعا برجام یک سند بین‌المللی است که نقض آن به این سادگی هم که این‌ها می‌گویند نیست حال ممکن است آمریکا نقض برجام کند اما سازمان ملل هرگز از این کاری که کرده و تعهدی بین‌المللی که داده عدول نخواهند کرد.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: خوشبختانه ما دیدیم که وزیر امور خارجه کشورمان به طور جدی پاسخ دندان‌شکنی را به آمریکا و غرب داد و هیچ نگرانی از این نیست که آمریکا چنین سناریوهایی داشته باشد.

وی ادامه داد: در هر صورت آمریکا در طول تاریخ جمهوری اسلامی و حتی قبل از آن همیشه دشمنی‌های خود را به ملت ایران نشان داده است و این چیز تازه‌ای نیست که ما بخواهیم از آن هراس داشته باشیم. در این ۴۰ سال هم آمریکا به طور مرتب هر کاری که از دست آنها ساخته بوده علیه ملت ایران و همه مستضعفان دنیا نشان داده است.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: اعتقاد من بر این است که درباره خروج آمریکا از برجام قطعا آمریکا چنین خبطی را نخواهد کرد هر چند اکنون در حال شانتاژ‌کاری هستند و فکر می‌کند که با یک ملت و دولت ضعیفی روبه‌رو است اما مطمئناً نه آمریکا جرأت این کار را دارد و نه ملت و دولت ایران به آنها باج خواهند داد.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: در هر صورت برجام یک سند بین‌المللی است و اجرای آن الزام‌آور است. آمریکا هم مدام مثل همیشه در حال شانتاژکاری است و بلوف می‌زند و هیچ کاری را نمی‌تواند انجام دهد.

وی در خاتمه گفت:‌ قطعا ترامپ باید از این قرارداد بین‌المللی تبعیت کند و ان‌شاءالله این کار را خواهد کرد چرا که اگر عقل درستی داشته باشد به برجام پایبند خواهد ماند و اگر عقل داشت چنین سنارویی مطرح نمی‌کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهزاد

      یک نماینده مجلس باید پخته تر صحبت کند.این چه تحلیلی هست.در حد نماینده یک ملت تجزیه و تحلیل کنید لطفا

    • منوچهر شمسی

      مگه بچه مدرسه ای که تهددیش کنی گور پدر آمریکا ولی از تو که نمیترسه

    • کارمند

      داره خوبم داره.بجای این حرفها فکر نان باشید که خربزه آبه

    • اسحاق خمر

      سلام برادر عزیز دشمن را با حرف های پوچ تحریک نکنید چرا با کلمه جراعت ندارد یا میترسد یا توان حمله ندارد کشورهای غربی رو تحریک به حمله به کشور عزیز مان میکنید شما که ن میجنگند در اتاق های مجلل خود نشسته ای وشاید چند ساعتی پشت جبهه با چند اسکرت بیائید وبرو ید دوست دارید جنگ دیگری برای سر گرمی خود ایجاد کنید به فکر افزایش قدرت کشور وثبات ورفاء ملت ومردم باشید وسر دشمن را با پنبه ببرید وشکستش دهید پس ار حرفهای تحریک کنند دست بردارید اگر به شما بگویند ترسو وبگو یند جراعت ن دارید چکار میکنید پس روابط برقرار کردن ودست یافتن به قدرت عزیزم کشور ورفاء مردم وکاهش تورم ودلار ملت ومردم را متحدتر و وفادار تر نسبت به حکومت وانقلاب میکند وبدانید که وقتی چرخ خودرو بیش از حد سفت شود پیچ میبرد پس با تدبیر واندیشیدن به رفع مشکلات وچگونه با دشمن سازش کردن وبا پنبه کوش بریدن را بیاموزید دوستدار انقلاب ورهبری اسحاق خمر

    • بدون نام

      تو یه نابغه ای که در حقت کوتاهی شد.

    • بدون نام

      تنهایی به این نتیجه رسیدی کچل خان؟؟؟!!!!

    • بدون نام

      نمیدونم چرا مسؤلین محترم ما!!!!!!وقتی کارشون جایی گیر میکنه یاد ملت می افتن و همه اش از جیب ملت مایه میذارن!!!!!!!!

    • بدون نام

      صبح عالی بخیر! عمو کجای کاری؟ یه پیچ چرخ بویینگ به این کشور نداده میگی جرات نداره برجام شوتکنه؟؟

    • بدون نام

      ایشا الله منو کشته ماهم میگیم ایشالله ماشاالله

    • بدون نام

      بله ! آمریکا از شما می ترسه ! برجام را نقض نمی کنه !!

    • بدون نام

      معلوم نیست اگر آمریکا نبود بی لیاقتی هایمان را به که نسبت میدادیم. به ژاپن و چین و... نگاه کنید.

    • بدون نام

      ترا خدا یکی ب من بگه خاصیت ای برجام چیه.......اخه ردز ب روز اجناس داره ۱۰ برابر میشه....ای برجام بخوره تو سرتون....

    • بدون نام

      اگه بخواد میتونه چون گردن کلفته ! حالا شما بیا با استدلالهای من درآوردی بگو نمیتونه !حرف حرفه خودشه .مگه اون خودشو تابع مقررات بین المللی میدونه که حالا بخواد پایبند به برجام باشه.دنبال امتیاز گیری از ایران هستش و امتیازم میگیره .

    • بدون نام

      جوری داره که تو خوابم نمیبینین

    • بدون نام

      خواهیم دید

    • ناشناس

      یعنی ازقیافه تووبرجامیهامیترسه که نتونه ازبرجام خارج بشه

    • بدون نام

      با کدوم اقتصاد داری تهدید میکنی همین الان که تحریم نیستیم وضیتمون اینه وای به حالی که تحریم بشویم در دنیای امروز کسی میتواند بلند داد بزند که اقتصاد قوی داشته باشد متاسفانه ما نداریم افسوس

    • مهدی

      بابا اینا اگر صحبت نکنن کسی نمیگه زبون ندارن ، خودشون همه خانوادشون اروپاست بعد این حرفا رو میزنن ، فقط امریکا دشمن ما نیست ، کل دنیا باهاش متحد هستن پس بهتره جای اینکه با این حرفای نسنجیده تحریکش کنید برید اون بیچاره هایی که بعد از 15 سال از زلزله بم هنوز توی کانکس هستن رو نجات بدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج