۷۱۴۴۰۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

گوگل بهترین اپ‌ها و بازی‌های ۲۰۱۸ را معرفی کرد

گوگل بهترین برنامه و بازی‌های اندرویدی ۲۰۱۸ را در Google Play Awards معرفی کرد. برخلاف سال گذشته، گوگل قبل از برگزاری مراسم I/O امسال نتایج برندگان مسابقه خود را اعلام کرده است.

وبسایت دیجی‌کالامگ - خشایار شاهسون: ۹ اپلیکیشن برتر Google Play Awards را اعلام شدند. این اپ‌ها هر کدام در یک زمینه به خصوص عنوان بهترین برنامه اندروید را از آن خود کرده‌اند.

گوگل بهترین برنامه و بازی‌های اندرویدی ۲۰۱۸ را در Google Play Awards معرفی کرد. برخلاف سال گذشته، گوگل قبل از برگزاری مراسم I/O امسال نتایج برندگان مسابقه خود را اعلام کرده است.

تیم گوگل با درنظر گرفتن پارامترهای کیفیت، طراحی و عملکرد فنی، بهترین برنامه و بازی‌های امسال را در ۹ دسته معرفی کردند. تمام این اپلیکیشن‌ها در گوگل پلی بهترین امتیاز را در در بخش Star Rating داشتند. اپلیکیشن‌های برگزیده از آوریل ۲۰۱۷ به بعد معرفی شدند یا یک به‌روزرسانی اساسی داشتند. گوگل برخلاف سال گذشته، برنامه‌های برگزیده‌ای در دسته‌های سیستم‌عامل اندروید Wear یا تلویزیون معرفی نکرده است. درعوض در Google Play Awards امسال، معیارهای دسترسی بهتر و تاثیرات برنامه‌های منتخب روی شبکه‌های اجتماعی بیشتر مدنظر قرار گرفته است. هم‌چنین با جان گرفتن برنامه‌های واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) شاهد اضافه شدن دسته مشخص برای برنامه‌‌های این چنینی هستیم.

در ادامه می‌توانید فهرست برندگان منتخب Google Play Awards‌ را ببینید.

بهترین برنامه تندرستی

برنامه Simple Habit موفق شد به عنوان بهترین اپلیکیشن سلامتی و تندرستی انتخاب شود. از دلایل موفقیت این برنامه اندروید می‌توان به توانمندسازی مردم برای بهتر زیستن، طراحی مناسب و درگیر کردن افراد اشاره کرد.

بهترین تجربه دسترسی

در میان نامزدهای مختلف، برنامه Be My Eyes توانست بهترین تجربه دسترسی را برای کاربران رقم بزند. در این بخش برنامه‌هایی نامزد شده بودند که بتوانند بهترین تجربه تعامل را در اختیار معلولین یا افرادی با نیازهای خاص قرار دهند.

بهترین تاثیر گذار اجتماعی

برنامه Khan Academy به عنوان بهترین اپلیکیشن تاثیر گذار اجتماعی انتخاب شد. در این بخش بهترین بازی یا برنامه اندروید مدنظر قرار می‌گیرد که بتوانند تاثیر مثبتی در تعامل مردم دنیا ایجاد کند. این تاثیرات مثبت باید روی مواردی مثل سلامتی و تحصیل افراد باشد.

بهترین بازی مستقل

ار نظر گوگل Old Man's Journey شاخص‌ترین بازی مستقل معرفی شد. به طور کلی بازی‌هایی در این دسته طبقه می‌شوند که طراحی هنری، ماکنیزم‌های گیم‌پلی و تجربه خوبی داشته باشند.

بهترین بازی‌های اجتماع‌سازی

Episode نام برنامه‌ای که توانست به عنوان بهترین بازی در زمینه ساخت روابط اجتماعی لقب بگیرد. بازی‌های این دسته مردم را به تعامل اجتماعی تشویق می‌کنند.

بهترین تجربه واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR)

از میان انواع و اقسام بازی و برنامه‌های مختلف واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده BBC Earth: Life in VR توانست جزو یکی از برندگان Google Play Awards شود.

تا به امروز برنامه‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده زیادی ساخته شده‌اند اما در Google Play Awards‌ برنامه‌هایی نامزد شدند که روی پلت‌فرم ARCore یا Daydream بهینه شده باشند و یک تجربه متفاوت برای کاربر رقم بزنند.

بهترین برنامه اندروید برای میلیاردها تجربه

اپلیکیشن FlipKart توانست نظر داوران تیم گوگل را جلب کند. در این بخش برنامه یا بازی‌هایی انتخاب می‌شوند که به لحاظ بومی‌سازی و تطابق با فرهنگ محلی در بازارهای نوظهور عملکردی بهینه داشته باشند.

برجسته‌ترین برنامه استارت‌آپ

گوگل در این بخش توسعه‌دهندگان جدیدی را هدف قرار داد. افرادی که توانستند اپلیکیشنی با طراحی منحصربه‌فرد بسازند و به تعداد دانلود قابل توجه دست پیدا کنند. در این بخش برنامه Canva توسط گوگل انتخاب شد.

بهترین برنامه از نظر موفقیت و پیشرفت

Empires & Puzzles به عنوان برنامه‌ی موفق با پیشرفت قابل توجه انتخاب شد. در این بخش برنامه و بازی‌های جدیدی مدنظر قرار داشتند که طراحی فوق‌العاده، طراحی و تجربه کاربری بی‌نظیری داشتند و توانستند به آمار خوبی از نظر دانلود دست پیدا کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج