adexo3
۷۱۵۳۵۹
۱۷ نظر
۵۰۰۲
۱۷ نظر
۵۰۰۲
پ

کاهش قیمت مسکن در ماه رمضان

رئیس اتحادیه املاک استان‌تهران گفت: میزان تسهیلات‌مسکن کافی نیست و دولت باید در این زمینه اقدامات لازم را در دستورکار قرار دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس اتحادیه املاک استان‌تهران گفت: میزان تسهیلات‌مسکن کافی نیست و دولت باید در این زمینه اقدامات لازم را در دستورکار قرار دهد.

مصطفی‌قلی خسروی رئیس اتحادیه املاک استان تهران با تأکید بر اینکه باید استدلال‌های درست و صحیحی از وضعیت بازار مسکن ارائه کنیم، گفت: مردم و متقاضیان مسکن باید در این بازار صبورانه اقدام کنند و با عجله در این بازار سرمایه‌گذاری نکنند.

وی گفت: زمانی که مردم و یا مشاوران املاک می‌گویند گرانی در این بازار ایجاد شده تمامی کالاها گران می‌شود، بنابراین باید صبورانه در این بازار کار‌ها را پیش ببریم.

خسروی اظهار کرد: قیمت مسکن در ماه رمضان به ویژه در بازار رهن و اجاره تثبیت می‌شود و در برخی از مناطق نیز شاهد کاهش قیمت نیز خواهیم بود.

رئیس اتحادیه املاک استان تهران با تأکید بر اینکه دغدغه مسکن در ۱۰۰ سال گذشته برای تمامی دولت‌ها وجود داشته است، افزود: در هیچ دوره و دولتی دغدغه مسکن به‌طور کامل حل نشده و این بازار نیازمند زمان است.

خسروی با بیان اینکه میزان تسهیلات مسکن به ویژه در بافت‌های فرسوده برای خرید مسکن کافی نیست، گفت: باید تسهیلات خرید در این بازار افزایش یابد تا عرضه و تقاضا به تعادل برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایی ما مستاجریم کرایه ها را کاهش دهید

    • بدون نام

      تا به الان هر چه به وام مسکن اضافه شده، حتی بیشتر از ان به قیمت مسکن اضافه کردند، پس در خواست افزایش وام میتواند نقشه ای باشد جهت سیراب کردن فروشندگان فرصت طلب سودجوی کاذب.

    • بدون نام

      با خروج امریکا از برجام، احتمال جنگ موشکی و اتمی و ویرانی خانه ها بیشتر میشود و باید شاهد کاهش شدید قیمت مسکن باشیم.

    • بدون نام

      افزایش کاذب قیمت مسکن بدونه پشتوانه خرید، میتواند فاجعه ای عظیم برای شغل و اقتصاد مملکت و بخصوص فروشندگان متوهم فریب خورده که نه تنها ضرر مالی، بلکه ضرر روحی و جسمی هم میکنند، زیرا شوخی نیست، سالیان سال در انتظار فروش خانه باشند.

    • بدون نام

      قیمت مسکن در واقع اصلا افزایش نیافته است، زیرا به فروش نرفته است، یعنی قیمت نهایی را خریداران با توان خربدشان و رجوع به عقلشان تعیین و تثبیت میکنند، ایا در این شش ماه اخیر که فروشندگان تحریک و متوهم شدن و به قیمت کاذب رکودی غیر قابل فروش رو اورده اند، توانسته اند در مجموع حتی یک هزارم خانه های مورد فروش خودشان را بفروشند، ؟ ! .

      پاسخ ها

      • خدا ،هست

        آری

    • بدون نام

      کدام افزایش قیمت مسکن ؟ همان قیمت کاذب و رکودی که بیشتر باعث ضرر فروشندگان میشود و بفروش نمیرود را، عجب توهم عمیقی ! .

    • بدون نام

      قیمت مسکن از نظر خریداران از اول هم پایین بوده و هست، زیرا این قیمتهای کاذب، یکطرفه و توهمی، فقط از جانب فروشندگان خود ضرر بوده که خریدارن اصلا نه تنها قبول ندارند، بلکه توان خرید هم ندارند .

    • بدون نام

      باعث گرانی مسکن املاکیها هستن در بازار مسکن هیچ خبری نیست الکی سرو صدا میکنن که مسکن داره میشه الان کسی مسکن نمیخره میرن دلارو سکه میخرن که ساعتی میره بالا

    • بدون نام

      این قیمتهای کاذب توهمی را کی خریده و کی فروخته، برید بابا جمعش کنید که دلتون خوشه فقط با رویا.

    • بدون نام

      افزایش میزان وام در خرید ملک بی تأثیر است. بنابراین میزان وام نباید افزایش پیدا کند بلکه باید قیمت مسکن واقعی شده و بیشتر از نصف کاهش یابد. علت اصلی گرانی مسکن و افزایش بیش از دو برابری آن توهم مسئولان مسکن، مشاوران املاک و فروشنده گان و بساز بفروش ها بود که خیال کردن و هنوز هم خیال می کنند که با کاهش سود بانکی کسانیکه(سوار بر اسب سفید با پول فراوان) پول در بانکها دارند و صاحبخانه نیز هستند باید پولهای خود را از بانکها در آورده و حتماً ملکهای با قیمت گزاف و دو برابر شده آنها را خریداری نمایند و به اصطلاح سرمایه گذاری نمایند! ولی این یک توهم است! شاید در سالهای گذشته چنین اتفاقی افتاده باشد که برای سرمایه داران سود خوبی به همراه داشته است. ولی در سالهای اخیر سرمایه داران بدنبال خرید آپارتمان جهت سرمایه گذاری نیستند و نخواهند بود. زیرا با توجه به هزینه های نگهداری و شارژ و قدمت خرید آپارتمان سودآور نیست و ضرر نیز بدنبال دارد. همانطور که اگر بساز بفروش ها خانه هایشان را به قیمت واقعی نفروشند ضرر زیادی خواهند نمود و نباید منتظر سوارکار اسب سفید باشند. چون نخواهد آمد.

    • بدون نام

      کاهش قیمت 1000 تومان یا بیاد برسه به 30 میلیون کلا خرید ش مارادارین مسخره میکنید اخه چرا سیرایی ندارین نسبت به تسهیلات مردم از کجا بیارن اخه کله شما چرا روز به روز یه جور دیگه کار میکنه بعدا شماها میخواین مشکل حل بشه

    • بدون نام

      قیمت مسکن حبابی بود که با شرایط فعلی قطعا کاهش می یابد

    • خدا ،هست

      عزیز این نظر چیه گذاشتی اینو با این همه حجم میبردی نمایشگاه کتاب

    • ف ق

      توهمه کشورها ۱۵درصد درآمد مردم به مسکن اختصاص پیدا میکنه ولی تو ایران عین نمیدونم چی بایدجون بکنی تازه بعدچندین سال یه آلونک بگیری دیگه از اجاره نشینی هم که نگو نصف بیشتره حقوقتو باید بدی کرایه تازه اگه یه َشغل درست ودرمون داشته باشی خلاصه اسم پولمون ریاله ولی داریم با دلار زندگی میکنیم..خدا به دادمون برسه ..عزیزم به کجا چنین شتابان

    • سعید

      مسئولین نابغه به جای افزایش وام قیمت مسکن کاهش بدن ، کسی که حق.قش به پرداخت اقساط نرسه شما 1 میلیارد وام بده چجوری می خواد پرداخت کنه

    • بدون نام

      واقعا همه چی که مربوط به ساخت مسکن هست گران شد چه جوری میگن خبری نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج