adexo3
۷۱۷۸۵۲
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

چرا آب اهواز شیری رنگ است؟

مدیر کنترل کیفیت شرکت آب و فاضلاب اهواز در خصوص شیری‌ رنگ بودن آب در برخی از زمان‌ها در هنگام باز کردن شیر آب عنوان کرد: وقتی گاز کلر با اکسیژن ترکیب می‌شود شاهد شیری رنگ شدن آب در زمان باز کردن شیر آب هستیم.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کنترل کیفیت شرکت آب و فاضلاب اهواز در خصوص شیری‌ رنگ بودن آب در برخی از زمان‌ها در هنگام باز کردن شیر آب عنوان کرد: وقتی گاز کلر با اکسیژن ترکیب می‌شود شاهد شیری رنگ شدن آب در زمان باز کردن شیر آب هستیم.

لیلا حیاتی توضیح داد: این مساله معمولا در مناطقی اتفاق می‌افتد که مخزن نگهداری آب وجود ندارد و آبی که مستقیما از شبکه پمپاژ می‌شود، با عوامل بی‌هوازی درون لوله که تولید اکسیژن می‌کنند ترکیب و باعث شیری رنگ شدن آب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام مرکز بهداشت اهواز آب اهواز از نظر آلودگی میکروبی ۹۸درصد مشکلی ندارد، گفت: ۲ درصد دیگر نقاطی هستند که انشعاب غیرمجاز دارند و این مساله باعث آلوده شدن آب می‌شود.

حیاتی خاطرنشان کرد: در همه نقاط اهواز در حال نمونه‌برداری به منظور بررسی کیفیت آب هستیم و بر اساس اعلام مرکز بهداشت اهواز نیز آب اهواز از نظر آلودگی میکروبی ۹۸ درصد مشکلی ندارد.

مدیر کنترل کیفیت شرکت آب و فاضلاب اهواز تصریح کرد: معمولا انشعابات غیرمجاز در نواحی حاشیه‌ای و در مناطقی وجود دارد که جوی روباز دارند و از سیستم شبکه فاضلاب برخوردار نیستند.

حیاتی عنوان کرد: در این مناطق به دلیل اینکه انشعاب غیرمجاز آب آن‌ها دیده نشود، لوله‌کشی‌های انتقال آب خود را از درون فاضلاب‌ها انجام می‌دهند. این لوله کشی‌ها اصولی نیستند و اگر یک نفر در منطقه از انشعاب غیر مجاز استفاده کند، با روشن شدن پمپ آب فاضلاب وارد شبکه آب شده و همه شبکه را آلوده می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترکیب نادرست و نامناسب مواد منعقد کننده و کمک منعقد کننده در فرایند تصفیه اب (سهل انگاری) نیز می تواند عامل دیگری باشد .سهل انگاری در فرایند تصفیه اب عامل کلیدی و فراگیر است .

    • بدون نام

      باز خوبه که نگفتن بخاطر املاح و مواد مغذی مفیدی که اضافه کردیم

    • بدون نام

      آب اهواز رو به چندین استان دادند ولی افسوس خود اهواز از بدترین وآلوده ترین آب استفاده می کند ننگ ابدی بر مسئولین ونماینده های بی عرضه اهواز وشهرستانهای آن.

    • بی ا عا

      دوستان عزیز نگران نباشید چون رنگ شیری آب به علت اتصال شبکه آبرسانی به عضو شیرده گاوهای یک مجتمع دامپروری و به منظور غنی سازی آب شهروندان محترم صورت گرفته است . حال بجای غر زدن کافیست تا لیوان خود را زیر شیر آب گرفته و پس از پر شدن با کمی کاکائو ترکیب و میل نمائید و احساس سیراب شدن از چشمه ساران بهشتی را در همین دنیا تجربه کنید و البته به هوش و زکاوت مدیران این سرزمین درود فرستید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج