adexo3
۷۱۹۱۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

توضیحات پلیس درباره «عروسک باربی»

رئیس مرکز اطلاع رسانی ناجا تاکید کرد: رسانه‌های جمعی با حمایت و تشویق راه را برای اقدامات خداپسندانه هموار کنند و اخبار صحیح و واقعی را به اطلاع مردم برسانند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز اطلاع رسانی ناجا تاکید کرد: رسانه‌های جمعی با حمایت و تشویق راه را برای اقدامات خداپسندانه هموار کنند و اخبار صحیح و واقعی را به اطلاع مردم برسانند.

سرهنگ مهدی یارندی، گفت: در سومین روز از هفته نیروی انتظامی مصادف با «نظم و اقتدار، کارآمدی و خدمت گزاری»، معاون اجتماعی ناجا به همراه تنی چند از مسئولین این معاونت به منظور ملاقات با کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در شیرخوارگاه آمنه حضور یافتند و در این بازدید که با حضور خبرنگاران صورت گرفت تصاویری از سوی برخی از خبرنگاران حاضر تهیه و در سایت‌ها منتشر گردید که در یکی از آنها عکس کودکی که عروسک باربی در دست دارد مشاهده شد و در ابتدا، این عکس در ذهن مخاطبین و اصحاب رسانه چنین تداعی می‌نماید که گویا نیروی انتظامی این اقلام غیرفرهنگی را تهیه و در بین کودکان توزیع نموده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی ناجا تصریح کرد: متاسفانه برنامه ۲۰:۳۰ شبکه دو مورخ ۹۲/۷/۱۸ تحت تاثیر جو رسانه‌ای موجود در فضای سایت مذکور قرار گرفته و در یک اقدام غیر حرفه‌ای فیلمی را که از سوی این معاونت تهیه و برای پخش از یکی از شبکه‌های سیما در اختیار واحد مرکزی خبر قرار گرفته بود را با عکس منتشر شده ترکیب و با همان تحلیل سایت‌های خبری پخش می‌نماید، حال با عنایت به نادرست بودن این موضوع توضیحات زیر برای تنویر افکار عمومی اعلام می گردد.

۱- معاونت اجتماعی ناجا هیچ‌گونه هدیه‌ای برای توزیع در بین کودکان تحت پوشش شیرخوارگاه آمنه خریداری نکرده و این هدایا از قبل توسط خیرین تهیه و در اختیار شیرخوارگاه بوده است که در زمان بازدید به پیشنهاد مسئولین مرکز مذکور در بین کودکان توزیع شد.

۲- از سوی معاون اجتماعی ناجا عروسک باربی به کودکان داده نشده و ظاهراَ این عروسک از قبل در اختیار این کودک قرار گرفته بود که در زمان حضور بازدیدکنندگان به جای آن یک خرس عروسکی به این کودک داده می‌شود که فیلم و تصاویر موجود نیز موید این مطلب می‌باشند.

۳- در پایان انتظار می‌رود رسانه‌های جمعی با حمایت از این گونه اقدامات خداپسندانه راه را برای تداوم آن هموار نموده و در راستای رسالت خطیر خویش اخبار صحیح و واقعی را به اطلاع مردم عزیز و نیک اندیش و خیر خواه برسانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریجون

      همین را میخواستند بدونند که نیروی انتظامی از این ولخرجیها نمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج