۷۲۲۹۳۲
۱۲ نظر
۵۰۱۰
۱۲ نظر
۵۰۱۰
پ

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی :

حمایت از کالای ایرانی، فرهنگ سازی شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه بر ضرورت حمایت از کالاهای تولید استانی در کنار کالاهای ملی تاکید کرد.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به ضرورت ایجاد کمیته های تخصصی در زمینه های مختلف حمایت از کالای ایرانی گفت: احصاء وظیفه دستگاهها و ارگان های مختلف در زمینه حمایت از کالای ایرانی و استفاده از ظرفیت های علمی اساتید دانشگاهی در این زمینه می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید در کنار حمایت از کالای ملی و ایرانی از کالاهای تولید استان نیز حمایت جدی صورت گیرد افزود: مردم نیز با خرید کالاهای ایرانی به حمایت از تولید داخل کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر اجرای پرشکوه مراسمات سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در استان تاکید کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت ارائه راهکارهای فرهنگی حمایت از کالای ایرانی گفت: شناخت وظیفه فرهنگی دستگاههای مختلف در زمینه فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی و ایجاد هم افزایی در این زمینه می تواند کارگشا باشد.

مجرد افزود: ذائقه سازی کالاهای خارجی توسط رسانه های وابسته عامل مهم مصرف این کالاها است و اگر ما عناصر فرهنگ را در تبیین ضرورت استفاده از کالای ایرانی مطرح کنیم موجب رونق بازار های داخلی خواهد شد.

وی ادامه داد: دستورالعمل رسانه ملی در زمینه مطالبه گری در حوزه دستگاههای اجرایی، معرفی برندها و کارآفرینان موفق و جلب همراهی مردم در این زمینه از جمله دستور العمل های رسانه ملی در این زمینه است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی همچنین در رابطه با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: مرور دستاوردهای نظام اسلامی در طول چهل سال گذشته یکی از فعالیتهای رسانه ملی برای جلوگیری از تخریب دستاوردهای انقلاب و نا امید سازی مردم است.

مجرد معرفی چهره های شاخص و ماندگار انقلاب اسلامی، مرور جدی تاریخ انقلاب در حوزه های مختلف و ابهام زدایی در این زمینه، معرفی دستاوردها و رویش های انقلاب در ابعاد مختلف مادی و معنوی و ایجاد نگاهی امیدبخش به آینده انقلاب اسلامی را چهار محور مهم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عنوان کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان نیز در این جلسه با اشاره به این که در سال ۹۷ تسهیلات ۹۰۰ میلیارد تومانی برای حمایت از رونق تولید در استان در نظر گرفته شده است گفت: ۴۸۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال روستایی و عشایری و شهرهای زیر ده هزار نفر در استان اختصاص یافته است.

ناصر حضرتی افزود: فرهنگ سازی بهترین بستر برای حمایت از تولید داخلی است و باید مردم را وارد میدان تولید کرده و با کار فرهنگی حمایت از کالای ایرانی را محقق کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کدام کالا؟ ؟؟
      پراید یا چسب زخمی ؟؟؟

    • بدون نام

      گور پدرتون با کالاتون

    • آتوسا

      نیازی به فرهنگ سازی نیست جناب...
      شما کیفیت کالاها و خدمات پس از فروش محصولات ایرانی رو به اندازه کالاهای خارجی بالا ببر، ما به صورت خودجوش فقط کالای ایرانی میخریم...
      گند زدین با این تولیداتتون بعد انتظار دارین ما پولی که به زحمت درآوردیم رو با خرید کالاهای خیلی بی کیفیت ایرانی دور بریزیم.
      دو سه مورد تجربه خرید و حمایت کالای ایرانی رو دارم که دارم میگما...
      خیلی پشیمونم از خریدم، دقیقا مثل پول دور ریختنه...
      ما کالای با کیفیت بالا میخایم...

    • بدون نام

      هیسیسسس

    • بدون نام

      حالم بهم میخوردازاین شعارهای کلیشه ای،قیمت تمام اجناس به اصطلاح ایرانی(90%خارجی)سه برابرشده، آنهم باهمان کیفیت پائین..

    • عنقا

      خب باشه شما بیار ولی جنس خارجی نیار برای ما بعدا نه به هر قیمتی اگه قرار ایرانی استفاده بشه دیگه چرا صدارت میشه واقعا چرا میشه

    • ای خدا

      کیفیت جنس ایرانی هم فرهنگ سازی شود

    • بدون نام

      حمايت از کالاى آشغال ايرانى با حمايت از محصول آشغال چينى قاچاق

    • بدون نام

      از وقتی که گفتن حمایت از تولید ملی روز به روز کالاهای ایرانی داره گرونتر میشه

    • بدون نام

      خرید کالای ایرانی نه بلکه باید خرید کالای با کیفیت فرهنگ سازی شود .خریت است که کالای بی کیفیت داخلی خرید شود .

    • بدون نام

      حاج آقا ی عزیز چگونه می توان به فرمایشات شما ارزش قائل شد حاج آقا در آن سالها که میلیارد میلیارد تن وسایل گوناگون وبنجل کشور چین به طرف ایران سرازیر شده بود و دمار از روزگار صنعتگر و تولید کننده در آورده بود وباعث تعطیلی وتخته شدن گارگاههاوبیکار شدن کاروکارگر شده بود وبه خاطر بعضی از مسائل سیاسی مسئولین نظام به چین باج می دادند شما چرا در آن سالها چیزی نفرمودید وحال که همه چیز به بدبختی رسیده توصیه می فرمایید!! نوش دارو بعداز مرگ صنعت وصنعتگر

    • بدون نام

      کالای ایرانی باکارگرایرانی هم وطن نه کارگربیگانه افغانی پرشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج