۷۲۵۳۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

سبک جدید عمو پورنگ در تلویزیون

برنامه ویتامین سه دیروز به مناسبت عید سعید قربان به صورت ویژه روی آنتن رفت و مهمانان مختلفی را هم دعوت کرده بود.

خبرگزاری فارس: برنامه ویتامین سه دیروز به مناسبت عید سعید قربان به صورت ویژه روی آنتن رفت و مهمانان مختلفی را هم دعوت کرده بود.

داریوش فرضیایی به همراه مسلم آقاجان‌زاده تهیه کننده برنامه «عمو پورنگ» و امیرمحمد متقیان امروز چهارشنبه ۲۴ مهر مهمان ویژه برنامه «ویتامین۳»بودند.

داریوش فرضیایی در ابتدای صحبت‌هایش با بیان اینکه خواسته‌های بچه‌های امروز با گذشته متفاوت است گفت: بچه‌های امروز به دنبال دغدغه‌هایشان هستند و من سعی می‌کنم در مقوله شاد کردن بچه‌ها تلاش کنم.

او در پاسخ به این پرسش علی ضیا مجری برنامه که آیا در طول این سال ها اختلافی در گروه آنها پیش نیامده است که منجر به تضعیف ارتباطشان شود گفت: غیر ممکن است که در یک گروه اختلاف نظر نباشد.به نظر من کار گروهی همیشه موفق است اما احترام در گروه حرف اول را می‌زند.

مسلم آقاجان زاده نیز در پاسخ به این پرسش که با تعدد وجود خاله‌ها و عموها در تلویزیون برنامه عمو پورنگ چطور جایگاهش را حفظ کرده است گفت: اولین بار ما در یک مسایبقه تلویزیونی و طبق خواسته بچه‌ها واژه «عمو» را به قبل از اسم پورنگ اضافه کردیم و این خواسته بچه‌ها بود.

داریوش فرضیایی نیز ادامه داد: من با خودم سبک جدیدی را در اجرای برنامه های کودک آوردم.اما اگر در حال حاضر همه برنامه‌ها شبیه هم است تقصیر من نیست. اما آیا در این سال‌ها سبک جدیدی در اجرای برنامه کودک آمده است که اجرای من متفاوت جلوه کند؟ مشکل برنامه‌های کودک در حال حاضر این است که همه برنامه ها شبیه هم شده است در صورتی که این برنامه ها باید درست هدایت شوند و مجریان برنامه های کودک با سبک خاص خودشان برای بچه ها اجرا کنند.

مسلم آقا جان زاده درباره مشکل مالی تلویزیون و جذب اسپانسردر برنامه های تلویزیون نیز گفت:متاسفانه تلویزیون با بحث کمبود بودجه مواجه است و این هنر مدیران تلویزیون است که با کمترین بودجه دولتی به حیات تلویزیون ادامه می‌دهند.

او در پاسخ به این انتقاد علی ضیا مجری برنامه که چرا کالاهایی را در برنامه تبلیغ می‌کنند که شاید خانواده ای نتواند آن محصول را برای فرزندشان خریداری کنند و از این جهت تبلیغ یک کالا خوب نیست گفت: ما محصولی را انتخاب کردیم که ضررنداشته باشد و مرور این محصول جایگزین پفک می‌شود و باید این را بگویم که اگر در برنامه های تلویزیون اسپانسر نداشته باشیم شاید بسیاری از برنامه های تلویزیون قطع شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      B khooodaa bebin b ye dalghaaak cheghad baha dadaaaaan....

      پاسخ ها

      • آیلین

        واقعا که خیلی بی فرهنگیه که به یه هنرمند میگی دلقک . برات متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج