۷۲۶۸۹۷
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

تماس «ترزا می» با «بن سلمان» در مورد ایران

نخست وزیر انگلیس در گفت‌وگو تلفنی با ولی‌عهد عربستان بر تعهد لندن به برجام تاکید کرد و افزود این توافق ابزاری برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی است.

خبرگزاری فارس: ترزا می نخست وزیر انگلیس در گفت‌وگویی تلفنی با محمد بن سلمان ولی‌عهد عربستان بر لزوم یافتن راه حلی برای مسئله یمن تاکید کرد.

به نوشته العربیه، ترزا می در گفت‌وگو با بن سلمان بر تعهد لندن به برجام تاکید کرد و گفت توافق هسته‌ای بهترین ابزار برای چیزی است که او آن را «جلوگیری از دستیابی ایران سلاح اتمی» خواند.

طرفین درباره لزوم مقابله با آنچه آنان فعالیت ثبات‌زدای ایران در منطقه نامیدند، اعلام توافق کردند. همچنین ترزا می بر اهمیت همکاری با ریاض برای محافظت از عربستان در قبال حملات موشک‌های بالستیک تاکید کرد.

ترزا می در گفت‌وگو با بن سلمان علاوه بر تأکید در باب اهمیت ثبات در بازار نفت، بر یافتن راهکار سیاسی برای بحران یمن نیز تأکید کرد.

بخشی از سلاح‌ها و مهمات عربستان در جنگ علیه یمن، از انگلیس خریداری شده است و هر چند فروش سلاح به عربستان مخالفانی در انگلیس داشته،‌ اما دولت انگلیس همچنان در حال همکاری کامل با عربستان است.

ترزا می گفت شرایط یمن تنها می‌تواند با راه حلی سیاسی، حل شود و از تلاش‌های فرستاده ویژه سازمان ملل در این موضوع تشکر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سرباز گمنام

      این بن سلمان ملعون زنده هست؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      آقا شریعتمداری گفته بود که جاسوسانش که از مقامات عربی هستند به ایشان خبر داده اند که بن سلمان ترور شده ومرده است... عجب خالی بندی این حاج حسین

    • علی

      سلام، البته ما چشم و گوش بسته حرف شریعتمداری که بن سلمان مرده رو قبول میکنیم و معتقدیم این افراد با روح بن سلمان در حال مذاکره هستن،... استاد پیش گویی جدیدی نداری حوصله مون سر رفت...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج