۷۲۸۵۰۱
۲۸ نظر
۵۰۰۶
۲۸ نظر
۵۰۰۶
پ

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران تاکید کرد؛

FATF یعنی دست برداشتن از حمایت فلسطین

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران اعلام کرد تصویب لایحه «FATF » یعنی تسلیم محور مقاومت در برابر دشمن و دست برداشتن جمهوری اسلامی از حمایت از مردم مظلوم فلسطین که یکی از آرمان‌های مقدس ماست.

خبرگزاری فارس: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران طی بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس اعلام کرد: عده‌ای در خانۀ ملت بدون اطلاع و در نظر گرفتن مصالح امنیت ملی و کلان کشور، موافقت ضمنی خود را با «FATF » اعلام کرده‌اند و چه بسا به تصویب آن نیز تن دهند؛ در حالی که تصویب این لایحه یعنی تسلیم محور مقاومت در برابر دشمن و دست برداشتن جمهوری اسلامی از حمایت از مردم مظلوم فلسطین که یکی از آرمان‌های مقدس ماست.

متن این بیانیه در ادامه آمده است:

«الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِن دِیَارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَن یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لَّهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

همانها که از خانه و شهر خود، به ناحق رانده شدند، جز اینکه می‌گفتند: «پروردگار ما، خدای یکتاست!» و اگر خداوند بعضی از مردم را به وسیلۀ بعضی دیگر دفع نکند، دیرها و صومعه‌ها، و معابد یهود و نصارا، و مساجدی که نام خدا در آن بسیار برده می‌شود، ویران می‌گردد. و خداوند کسانی را که یاری او کنند (و از آیینش دفاع نمایند) یاری می‌کند؛ خداوند قوی و شکست ناپذیر است (سوره حج آیه ۴۰)

روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامى است. روزى است که باید جمهورى اسلامى در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزى است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آنها نمى‏توانند در ممالک اسلامى پیشروى کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم مى‏دانم، و روزى است که باید ما تمام قواى خودمان را مجهز کنیم؛ و مسلمین از آن انزوایى که آنها را کشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوّت در مقابل اجانب بایستند.» (صحیفۀ امام، ج‏۹، ص: ۲۷۸)

مسألۀ غزه مسألۀ یک تکه سرزمین نیست؛ مسألۀ فلسطین فقط مسألۀ جغرافیا نیست؛ مسألۀ بشریت است؛ مسألۀ انسانیت است. ما در جمهوری اسلامی مسألۀ فلسطین برایمان یک مسألۀ تاکتیکی نیست، یک استراتژی سیاسی هم نیست، مسألۀ عقیده است، مسألۀ دل است، مسألۀ ایمان است. (امام خامنه‌ای)

روز قدس در جمعۀ آخر ماه مبارک رمضان، روز مقاومت و مبارزه با غده سرطانی، رژیم غاصب صهیونیستی است؛ روزی که میراث گران‌بهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است.

روزی که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌ به اندیشۀ وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصۀ جهانی است و موجب حرکتی پر برکت و سرچشمۀ ظرفیتی وحدت‌آفرین در جهان اسلام است که جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه و جهان را ناکام می‌گذارد و موجب تقویت آرمان‌های مقدس فلسطین می‌شود.

هر چه که به وعدۀ نابودی اسرائیل در بیست و پنج سال آینده نزدیک می‌شویم، شاهد افول قدرت استکبار و صهیونیسم هستیم و این را از اعلام موضع‌های آنها علیه ایران و درخواست میانجی‌گری از روسیه برای حمله نکردن ایران به اسرائیل می‌توان فهمید.

اقدام گستاخانه و غیرقانونی آمریکای جنایتکار، در انتقال سفارت این کشور به قدس شریف با کمک برخی از دولت‌های نامشروع به ظاهر اسلامی و با دهن‌کجی به بیش از یک میلیارد مسلمان و نقض آشکار حقوق ملت فلسطین، ماهیت پلید شیطان بزرگ را عریان‌تر ساخت، شناسایی قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی از سوی دولت جنایتکار آمریکا به حدی گستاخانه، غیرقانونی و نامشروع است که اکثریت قریب به اتفاق کشورها در دنیا و حتی حامیان غربی این رژیم هم با آن همراهی نکردند.

یکی از آرمان‌های جمهوری اسلامی، دفاع از مظلوم است و نظام اسلامی تا تحقق نابودی اسرائیل و ریشه کن شدن این غدۀ سرطانی در کمتر از بیست و پنج سال آینده با اتحاد امت اسلامی در کنار ملت مظلوم فلسطین باقی خواهد ماند.

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: یکی دیگر از نقاط قوّت ما، مسئله‌ی عدالت‌خواهیِ بین‌المللی جمهوری اسلامی است؛ این برای جمهوری اسلامی آبروست. اینکه جمهوری اسلامی طرف‌دار ملّتهای مظلوم باشد، آبروست؛ اینکه طرف‌دار ملّت فلسطین باشد، یک آبروست. جمهوری اسلامی نیروی مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی را در منطقه تقویت کرده است. دشمنانی را، عوامل مزاحم و مضرّی را ـ به نام داعش و جبهةالنّصره و امثال اینها ـ در عراق و در سوریه درست کردند؛ جمهوری اسلامی از نیروی مقاومت در این منطقه حمایت کرد؛ این عدالت‌خواهی است؛ این دفاع از ملّت فلسطین است؛ این دفاع از استقلال کشورهای منطقه است، دفاع از تمامیّت ارضی کشورهاست. این نقطۀ قوّت است. این نقطۀ قوّت را به‌عنوان دخالت جمهوری اسلامی، به یک مسئلۀ چالش‌آفرین تبدیل می‌کنند و وانمود می‌کنند و معرّفی می‌کنند و روی آن تکیه می‌کنند؛ این وضعی است که امروز ما با دشمن داریم. عواملشان در داخل هم متأسّفانه مشغولند؛ یک روز در خیابان‌های تهران به مناسبت روز قدس که روز دفاع از فلسطین است، شعار «نه غزّه، نه لبنان» دادند. کمک‌کنندگان به جنگ روانی دشمن در داخل، موجودات بدی هستند، موجودات حقیری هستند؛ این سرافکندگی دارد.

امروز مسئله‌ای دیگر در کشور مطرح است: عده‌ای با خوش‌خیالی و توهم اینکه تحریم‌ها و پایداری برجام با تصویب FATF حل خواهد شد و دشمن را دیگر با ما کاری نیست در پی تصویب این لایحه خطرناک هستند. مع‌الاسف، عده‌ای هم در خانۀ ملت بدون اطلاع و در نظر گرفتن مصالح امنیت ملی و کلان کشور، موافقت ضمنی خود را با آن اعلام کرده‌اند و چه بسا به تصویب آن نیز تن دهند؛ در حالی که تصویب این لایحه یعنی تسلیم محور مقاومت در برابر دشمن و دست برداشتن جمهوری اسلامی از حمایت از مردم مظلوم فلسطین که یکی از آرمان‌های مقدس ماست.

اکنون به نمایندگان ملت تذکر می‌دهیم که اندکی بیشتر راجع‌به این لایحۀ خطرناک تحقیق کنند و با دانش و بصیرت نسبت به آن تصمیم‌گیری نمایند تا مبادا در دام جوسازی رسانه‌های مواجب‌بگیر بیفتند و گرفتار منافع شخصی یا حزبی نشوند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      تصویب و اجرای FATFباعث رهایی ملت ایران از قید و بند های بی مورد از کشورهای دیگر جهان می گردد .

    • بدون نام

      انشالله که تصویب بشه

    • احمد. د

      من که فقط یه خط اولش رو خوندم شما رو نمیدونم

    • بدون نام

      اقایان عزیز دانشجونمااین مملکت انقدر گرفتاردارد به خداقسم که خیلی واجب ترازفلسطن وسوریه ومقاومت هست

    • بدون نام

      گوووووووور بابای فلسطین
      مردم خودمون دارن از گرسنگی و بیکاری و فقر و بدختی و هزارتا کوفت و زهرمار دیگه تلف میشن

    • مسیح

      وقتی بیشتر کشور ها بهش پیوستن یعنی ماهم میتونیم بهشون بپیوندیم اصلا مگه ایران چقدر تویه فلسطین هزینه میکنه ک نباید کسی ازش خبر داشته باشه؟

    • بدون نام

      کاش روزی هم داشتیم واسه آبادی روستاها و خرابه های کشور

    • مختار

      چه اشکالی داره؟ اگه ب نفع کشورمون باشه دست بر میداریم

    • بدون نام

      به به چه خوب

    • بدون نام

      خب تصمیم بگیرین.

    • بدون نام

      درحال حاضر مردم مظلوم ایران خیلی بیشتر از مردم فلسطین نیاز به حمایت دارند

    • بدون نام

      پدر مردم در امد بااین فلسطین

    • جوان بی کار افسرده

      یعنی چه؟ اتفاقا باید این قانون وبرنامه هرچه زودتر تصویب بشه! توکشور رکود وفقر وبی کاری بیداد میکنه،حالا شما نگران این هستی که با تصویب این قانون نمیتونید پول بیت المال رو به فلسطین ولبنان بریزید،هرچند تا امروز حمایت شما از مقاومت فقط معنوی بوده؟خودتون اینجوری میگفتید

    • بدون نام

      وقتی سنتی و صنعتی و با هم قاطی بزنی میشه متن بالا

    • بدون نام

      بابا جمع کنید بساطتونو مردم گشنه ن مردم فلسطین نمیخوان میخوان زندگی کنن خودتون برید فلسطین بجنگین براشون خسته شدیم ...

    • بدون نام

      همه ی مردم خواهان تصویب این لایحه هستن

    • بدون نام

      فلسطین به غیر از بدبختی برای ما چه داره کا اینقدر بعضیها سنگش را به سینه میزنن

    • حمیدفلاح

      فلسطین کیلوی چند ول کنید اینارو من واسه پنج میلیون وام برای رهن خانم موندم بعد پول مردمو میبرید میدید به این فلسطینی ها بخورند 30درصد مردم نون ندارن بخورن

    • بدون نام

      این ک عالیه

    • بدون نام

      این همه هزینه رودوش ملت ایران برای فلسطین بس نیست واقعا کی بیدار میشن وقتی ملت از بین رفت

    • علی باقری

      از قدیم گفتن خیری که در خانه رود..مسجد حرام است..خودمان چقدر بدبخت وفقیر داریم...چقدر از پول مردمفیر ایران برای سوزیه وعراق خرج شود..چقد جوان شهید شودن.توی سوریه وعراق..اخر چی شود.....

    • بدون نام

      اونایی که از فلسطین حمایت می کنند بروند همانجا زندگی کنند.

    • بدون نام

      مگه بده تازه مردم ایران هم نفس راحتی میکشن

    • آریا

      گور پدر هفت جد و آباد فلسطین بابا مردمو دریابید اه اه اه اه

    • بدون نام

      انشاالله هرچه زودتر تصویب بشه ....

    • بدون نام

      اگرتصويبش به معني پول ايران در داخل براي خودمون خرج بشه اين عاليه

    • sadi

      این برنامهfatf برای مبارزه با پولشویی و اختلاس های کشورهاست علت اصلی مخالفت مسئولین همینه که جلوی اختلاس رو میگیره.. دوما گفته بازار هدف باید مشخص باشه . تروریست شامل کشورهای اشغال شده نیست . اصلا مردم فلسطین تروریست محصوب ننیشن

    • ایرانی.

      مردم کشورمون دارن زیربارگرانی وبی پولی نابودمیشن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج