۷۲۹۱۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

چه کسانی از توهین به مسئولان نظام نفع می‌برند؟

یک عضو حزب اتحاد ملت گفت: باید مشخص شود که به هم خوردن انسجام و وحدت ملی ایران به نفع چه کسانی تمام می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو حزب اتحاد ملت گفت: باید مشخص شود که به هم خوردن انسجام و وحدت ملی ایران به نفع چه کسانی تمام می‌شود.

حسین کاشفی با اشاره به شعار‌های سر داده شده علیه علی‌اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: پیش از این هم در راهپیمایی‌های مهمی همچون روز قدس سال‌های گذشته این قبیل رفتار‌ها دیده شده است؛ در حالیکه در ماه مبارک رمضان ماهی‌است که بحث مسلمانان باید خودسازی و رعایت اخلاق باشد، از سوی دیگر چنین رفتار‌هایی اصلا با آموزه‌های دینی ما سازگاری ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در روز قدس به مردم دنیا یادآوری می‌کنیم که در کنار مردم فلسطین برای رسیدن به حقوق‌شان خواهیم ماند و از طرف دیگر از آن‌ها نیز می‌خواهیم همه مردم دنیا که حقانیت و حقوق ملت‌ها برایشان اهمیت دارد نیز بیایند و از فلسطینیان دفاع کنند؛ نباید چنین شعار‌هایی که دیروز شنیده شد را خودمان علیه خودمان سر دهیم.

این فعال سیاسی با اشاره به شرایط ایران در منطقه و سایر سطوح بین‌المللی، خاطرنشان کرد: با توجه به فشار‌هایی که از سوی آمریکا با خروجش از برجام علیه ایران تحمیل شده است، طبیعی است که امروز باید بیشتر روی وحدت، اخلاق و صدایی که از ایران به دنیا می‌رسد توجه کنیم.

وی افزود: باید انسجام و وحدت داخلی خود را حفظ کنیم تا هم بتوانیم به مردم خودمان روحیه بدهیم و هم به همه نشان دهیم که نه تنها پایبند به اخلاقیات هستیم بلکه از حقوق دیگران نیز دفاع می‌کنیم.

کاشفی یادآور شد: وقتی برای چندین بار چنین حرکت‌هایی را از سوی عده‌ای علیه مسئولین کشورمان می‌بینیم باید بخواهیم تا مسئولین ذیربط به این موضوع وارد شوند و مشخص کنند که آیا این شعار‌ها صدای مردم است؟ آیا صدای انقلاب است؟ آیا صدایی است که قرار است در روز قدس شنیده شود؟ آیا این بداخلاقی‌ها به نفع کشور است؟

وی افزود: این شعار‌ها علیه کسانی داده شده است که مسئول قسمت‌های مهمی از اداره کشور هستند، آن‌ها با رای مستقیم یا غیر مستقیم مردم رسالتی بر عهده گرفته‌اند؛ بنابراین مسئولین مربوطه باید به این بداخلاقی‌ها رسیدگی کنند و نباید بی‌تفاوت باشند، آن‌ها وظیفه دارند تا نشان دهند که این بداخلاقی‌ها صدای مردم نیست.

این عضو حزب اتحاد ملت یادآور شد که باید با اغتشاش‌گران و بداخلاقان سیاسی برخورد قانونی و ارشادی شود.

وی ادامه داد: باید مشخص شود که این عده از کجا حمایت می‌شوند و حمایت‌کنندگان آن‌ها که به خود اجازه می‌دهند صفوف وحدت و انسجام ملت را به هم بزنند چه منفعتی به دست می‌آورند. باید مشخص شود که به هم خوردن انسجام و وحدت ملی ایران به نفع چه کسانی تمام می‌شود.

کاشفی در پایان گفت: مسئولین و احزاب باید نسبت به اتفاق دیروز و اتفاق‌های مشابه موضع بگیرند و علیه آن‌ها صحبت کنند. باید نشان دهند که بین خود و مردم وحدت دارند و این تک صدایی‌ها نمی‌تواند وحدت آن‌ها را از بین ببرد در این صورت است که جامعه احساس آرامش می‌کند و دنیا نیز نمی‌تواند علیه ایران موضع‌گیری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاردوک

      حالا چهار نفر اومدن به قسم خوردنای صالحی اعتراض کردن ،کشورو به هم بریزید و زمین و زمانو به هم بدوزید.
      از دیپلماتی که واسه قانع کردن ملت و اینکه بگه این توافق کاملا درسته ،قسم جلاله میخوره واقعا چه انتظاری میشه داشت.
      تازه قسمو رو توافق با بدعهدترین کشور دنیا میخوره.
      الانم اگه بهشون برخورده یکم فکر کنند و کمتر به ملت وعده و دروغ بگن

    • جانباز دفاع مقدس

      وقتی خودمان به خودمان ناسزا میگویم و دل دشمنان این کشور را شاد میکنیم دیگر چه انتظاری از دشمنان داریم!!! درصورتیکه در شرایط حساس باید همه ما باید یک صدا باشیم و حداقل دشمنان خودمان را شاد نکنیم

    • بدون نام

      توهینهای صورت گرفته به شخصیت شخیص جناب صالحی وموارد مشابه درست در زمانهایی انجام میشود که ایرانیان قرار است حضورشان در صحنه را به رخ دشمنان بکشند ،که درست سر بزنگاه این افراد با برنامه ریزی قبلی مسئولی کلیدی و مؤثر در بحران مورد مناقشه با دشمنان در آن زمان را نشانه گرفته وبه این بهانه کل ارزش حرکت انجام شده از سوی مردم را زیر سئوال میبرند ،که هدف اصلی آنها همین است پس جهت حفظ آبروی نظام و مردم نیروهای امنیتی باید اجازه تشکیل اینگونه آشوبها را ندهند .

    • بدون نام

      این افراد شناخته شده هستند عکس و فیلم از اونها هست باید قوه قضاییه قاطعانه برخورد کند و هیچ سفارشی را قبول نکند اگر امروز با این قضایا برخورد نشود در آینده به مسئولین بالا تر و ارکان نظام توهین میشود

    • بدون نام

      کاشفی تو هم به نفع خود حرف می زنی

    • بدون نام

      اصولگرایان گرامی.چون اگه اصلاح طلبان توهین کنند.حتمأ آمریکایی،انگلیسی،یا اسرائیلی هستند.

    • بدون نام

      توهین این چنینی سازمان یافتس .و باید پیگیری شود و محاکمه .اگر توهین بود باید به اشد مجازات برسند و اگر نه مسئول باید رسوا شود ..

    • بدون نام

      توهین ها نیز جنگی زرگریست برای خنثی شدن پتانسیل منفی مردم از حکومت

    • بدون نام

      دلواپس های نون تو تحریم

    • a

      این بدبختاخودشون هم نمیدونن چرابه دکترصالحی توهین کر دن ایناجیره خواران آنهای هستن که بابرجام کاسبیشون ودزدیهاشون تاحدودی کم شده چقدحساب شده به دانشمندان وطن دوست توهین وحمله میکنن اسرائیل باترور وبمب .آمریکاباویروس وهکررایانه ها ایناهم باتوهین وفشار

    • بدون نام

      گور بابای همشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج