adexo3
۷۳۰۰۵۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بارش باران در ۷ استان کشور

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از بارش باران عصرگاهی در ۷ استان کشور خبر داد و گفت: در این مناطق احتمال سیلاب و آب‌گرفتگی معابر نیز وجود دارد.

خبرگزاری ایلنا نوشت: مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از بارش باران عصرگاهی در ۷ استان کشور خبر داد و گفت: در این مناطق احتمال سیلاب و آب‌گرفتگی معابر نیز وجود دارد.

احد وظیفه با بیان اینکه درباره آخرین وضعیت جوی در نقاط مختلف کشور گفت: برای امروز (دوشنبه) و روز سه‌شنبه بارش باران در برخی نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود. این بارش‌ها به ویژه در استان‌های آذربایجان‌ شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، تهران، قزوین، البرز و شمال سمنان گزارش شده است.

اوبا بیان اینکه این‌ بارش‌ها عمدتا عصرگاهی یا در اوایل شب اتفاق می‌افتد و به صورت رگبار پراکنده است، ادامه داد: روز سه‌شنبه شدت این بارش‌ها بیشتراست و احتمال سیلاب و آب‌گرفتگی معابر و همچنین رعد و برق و آذرخش وجود دارد. این بارش‌ها در برخی نقاط مانند استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به صورت تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز (دوشنبه) بارش‌هایی در ارتفاعات مناطق شمالی کشور گزارش شده است، البته این بارش‌ها در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در نقاط ساحلی مناطق شمالی کشور از جمله مناطق شرقی استان مازندران و استان گلستان به صورت رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه گفت: امروز و فردا در تهران نیز انتظار داریم در بخش‌های شمالی شاهد افزایش ابرها باشیم البته فردا در ساعات عصرگاهی و اوایل شب رشد ابرها در این مناطق بیشتر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج