۷۳۶۲۴۴
۱۸ نظر
۵۰۰۶
۱۸ نظر
۵۰۰۶
پ

زمان ارائه بسته پیشنهادی اروپا به ایران

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت بسته پیشنهادی اتحادیه اروپا برای تضمین منافع ایران در برجام تا پایان ماه جاری میلادی- هفته آینده- ارائه می شود.

خبرگزاری ایرنا: معاون وزیر امور خارجه در نهمین همایش تجلیل از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور با بیان اینکه برجام در شرایط غیرعادی به سر می برد ، اظهار داشت : به دلیل خروج آمریکا از برجام- که باید به دلایل آن بپردازیم- وضعیت برجام غیرعادی است. ما و بقیه اعضای باقی مانده در تلاش هستیم اگر بشود برجام به مسیر خود ادامه دهد و اگر نشود به وضعیت ماقبل برجام و حتی فراتر برگردیم.

وی اظهار داشت : آمریکا از برجام خارج شد و تحریم ها که بخشی از آن طی دو و نیم سال گذشته برداشته شده بودند ، برگشتند و تعادل برجام که بسیار حساس و ظریف بود به هم خورده است.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: دیروز در گفت و گو با یورو نیوز از تعبیر 'اتاق مراقبت های ویژه' استفاده کردم و گفتم که برجام در آی سی یو است. واقعیت این است که برجام از شرایط طبیعی خارج شده است و باید ببینیم آیا می توانیم آن را به حالت تعادل برگردانیم.

رییس تیم مذاکره کننده ایران و اروپا افزود: اروپا از ما درخواست کرده است که در برجام بمانیم و آنها هم باقی خواهند ماند. پاسخی که رئیس جمهور دادند این است که اگر آنها قادرند منافع ایران را تامین کنند ما هم می توانیم ماندن ایران در برجام را تضمین کنیم.

وی اظهار داشت: آقای رئیس جمهوری در پاسخ به صحبت های رئیس جمهور آمریکا گفتند که ما چند هفته به دیگر اعضا فرصت خوهیم داد و اگر آنها بتوانند منافع ایران را تامین کنند در برجام می مانیم و اگر نتوانند تصمیم دیگر خواهیم گرفت.

عراقچی اضافه کرد : ما در چند هفته اخیر مذاکرات فشرده ای با اتحادیه اروپا، چین و روسیه داشته ایم و این مذاکرات هر روز در سطوح مختلف ادامه دارد.

سه کشور اروپایی و اتحادیه اروپا قول دادند بسته ای از راه حل های عملی برای تامین خواسته های ایران ارائه دهند. ما منتظر هستیم و امیدواریم تا آخر ماه ای میلادی این بسته را به ما تحویل دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تحریم ها در اون زمان اصلا برداشته نشده بود.فقط جناب اوباما برای دلخوش کردن اصلاح طلبان و پیروزی مجدد روحانی در انتخابات،قسمتی از تحریم ها را تعلیق کردند که با پایان انتخابات همان تعلیق شده ها به جای خود برگشتند.

    • میلاد

      از کمک اروپا هیچ خبری نخواهد شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه میلاد جونم برای چی باید کمک کنند!! برای اینکه همه ناسزا و تهدید و گزافه گویی،

    • بدون نام

      می توانید نجات پیدا کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر 22/05من هم و بقیه نیز میدونند که باید چیکار کنیم که آسوده درست بشه (بجای اینکه چین و روسیه کل این آب و خاک را می بلعند، به آمریکا هم سهمی بدهیم تازه کمتر)

    • بدون نام

      حواستون باشه مثل اوضاع کلید نشه
      بسته رو یه جای خوب قایم کنید

    • بدون نام

      خدا کنه نتیجه برا مردم خوب باشه

    • بدون نام

      انها بی اجازه آمریکا آب هم نمیخورند وتا اربابشون اجازه ندهد پای هیچ قراردادی را اجرا نخواهند کرد

    • بدون نام

      زودتر اقتصاد رو دريابين

    • کارمند

      به تضمین روسیه که نباید اعتماد کرد
      پس برجام در سردخانه منتظر صدور جواز دفن است
      تلاشها بی فایده است مسئولین باید قبل از اینکه مجبور به دادن امتیازات بیشتری شوند یا جنگ رخ دهد در سیاست خارجی اصلاحاتی انجام دهند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای بابا، کارمند جونم الهی بمیرم برات، ای گدای با آبرو، جنگ بشه یا نشه، درست بشه یا نشه برا ما کارمند ها تفاوتی نداره، ما آب از سرمان گذشته، بیا تورا خدا عزت نفس ت را نشکن، درسته کارمند گدای با آبروست اما عزت نفسش مثل دماوند روبرو محکم و سفت است چون به خاکستر نشینی عادت دیرینه دارد، قربونت برم فدات بشم الهی درد و بلات بخوره بالای سر من، هم چنان آرام و آهسته و پیوسته و یواش یواش گاماس گاماس زره زره درست میشه، اگه نشد که نشده که بشه قربون اون جیب خالیت برم، الهی دلم براتون کباب بخوره، دیگه بجز جونم چیزی از دستم برنمیاد،

    • هادی

      منتظر باش تا صبح دولتت بدمد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هادی جونم، همینه که میگی، ماها هم آروم و بی صدا نشستیم که، بشود یا نشود!! بدمد یا ندمد اینه،!!! آش خاله است دیگه!! اگه نیست، شما بفرما چیه؟؟

    • احمد

      دوباره بسته بازی شروع شد...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا بلا بسته که نیست هیچ!!! بازه باز است بعضی ها هی لفت میدن، آخه ما عادت کردیم دقیقه نودی باشیم!!!

    • بدون نام

      هیچ کاری در کشور انجام ندهید فقط چشم امیدتان به آمریکا و اروپا باشد .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه 99/44خوبم کاری از دست هیچکس برنمیاد تعدادی جمع کردن و خوردن و بردن، حالا هم می برن سیرمونی ندارن، واهمه هم نداره آخه زر با خودش زور هم میاره، نه تورا خدا حداقل شما یه چیزی بگو!!!

    • بدون نام

      دلار 9 تومنی را در یابید؟؟؟ در تاریخ کشور کی توی دو ماه قیمت دلار دو برابر شده آخه؟!! ینی یکی هرچی پول و سرمایه داشت داده بود دلار خریده بود حالا دو برابر پولدار بود، اون بدبختایی که پول ندارن یا این ذره پولی هم که دارن خوابوندن بانک بدبخت شدن، پولدارا و سرمایه دارا با خرید دلار و اجناس مختلف پولدارتر شدند و ماها بدبخت تر، این چه دولت مسخره ای هست که به داد مردم بیچاره و مردم سطح پایین نمیرسه دلار 9 تومنی چیه روحانی ؟؟؟ ما رای دادیم که یهو تو کشور همچی دو برابر بشه؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج