۷۳۶۲۷۷
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

ادامه یاوه‌گویی‌هایی پمپئو علیه ایران

پمپئو ضمن هشدار به ایران در خصوص مواجه شدن با «غضب جهانی» در صورت شدت بخشیدن به برنامه هسته‌ای، اذعان کرد که منظور از این خشم، رویارویی نظامی نیست.

خبرگزاری فارس: مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در گفت‌وگو با شبکه خبری ام‌اس‌ان‌بی‌سی، ضمن هشدار به ایران در خصوص آنچه وی «غضب جهانی» در صورت حرکت ایران به سوی تولید بمب اتمی خواند، تلویحا اذعان کرد که منظور از این خشم، رویارویی نظامی نیست.

به نوشته رویترز، وی اظهار داشت: من امیدوارم ایرانی‌ها درک کنند که اگر برنامه هسته‌ای خود را شدت بخشند، غضب همه جهان بر سر آنها فرود خواهد آمد.

مایک پامپئو اظهار داشت: «جدا از اینکه آنها بخواهند چند سانتریفیوژ بیشتر را به چرخش درآورند، اگر حرکت به سوی برنامه تسلیحات هسته‌ای را آغاز کنند، تمام جهان با آن مخالفت خواهد کرد و سرانجام به جایی خواهیم رسید که فکر می‌کنم به نفع ایران نیست.»

وزیر امور خارجه آمریکا با این حال گفت: «وقتی می‌گویم غضب، آن را با اقدام نظامی اشتباه نگیرید. وقتی می‌گویم غضب، منظورم رسوایی اخلاقی و قدرت اقتصادی است که بر سر آنها فرود خواهد آمد. این چیزی است که از آن حرف می‌زنم. در اینجا سخن از عملیات نظامی نمی‌گویم. امیدوارم چنین موردی هرگز اتفاق نیفتد. این [اقدام نظامی] به نفع هیچ‌کس نیست.»

در حالی که ایران بارها تاکید کرده که ساخت سلاح هسته‌ای جایی در دکترین نظامی این کشور ندارد، رئیس سابق سیا گفت: «رئیس‌جمهور ترامپ در بیانیاتش به وضوح گفته که ایران نخواهد توانست به سلاح هسته‌ای دست یابد.»

سخنان وزیر خارجه آمریکا در حالی مطرح می‌شود که رئیس‌جمهور این کشور، هجدهم اردیبهشت گذشته بر خلاف تعهدات کشورش ذیل برجام، خروج آمریکا از توافق هسته‌ای را اعلام کرد. اقدام ترامپ انتقادهایی گسترده را در سطح بین‌المللی برانگیخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درجهان هیچ کشوری نیست که خوداتکا باشد تماما بهم وابسته اند.جالب اینکه خداوند درقران ذکر میکند شما گوناگون ومختلف افریدم تایکدیگر رابشناسید وبرازواهمیت جهان پی ببرید.بنابراین تکروی وتنهایی درجهان محکوم است.تحریم شدن توسط دشمن مطمئنا کشورمارا نابود خواهد کرد نیازی بجنگ نیست.رسالت پیامبر هم که نیست که شعب ابیطالب را بپذیریم.خداکند جام زهری درکار نباشدانچه باشد عقل وخرد درمقابل این زنگی مست گره ازکار بازکند.

    • بدون نام

      حالا مقامات ایران باید به ملت ایران پاسخ دهند که اگر روزی آمریکا واسراییل با بمب هسته ای به ایران حمله کرداند ایران چه کار خواهد کرد

    • بدون نام

      نه اینکه به نفعت نباشه احمق نمیتونی غلطی بکنی.

    • بدون نام

      زیاد جوش نزن پمپی. شیرت خشک میشه

    • بدون نام

      چه‌میگی یه بار میگی قایل احترامند یه بارم حرفای دیگه میزنی

    • بدون نام

      در جهت منافع اسراییل زیاد زر میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج