۷۳۷۹۴۹
۸ نظر
۵۰۱۰
۸ نظر
۵۰۱۰
پ

اعتراف به قتل همسر میانسال

مردی که همسرش را به طرز هولناکی به قتل رسانده است، تحت بازجویی‌های پلیس قرار گرفت تا جزئیات این جنایت فاش شود.

روزنامه شرق: مردی که همسرش را به طرز هولناکی به قتل رسانده است، تحت بازجویی‌های پلیس قرار گرفت تا جزئیات این جنایت فاش شود.

دختری جوان ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه روز دوشنبه با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و به مأموران خبر داد مادر ۵۵ ساله‌اش به‌طرز مرموزی مفقود شده است. او سپس نشانی خانه مادرش را به پلیس داد. دقایقی بعد وقتی مأموران به محل موردنظر رسیدند، دختر جوان نزد آنها رفت و گفت: مادرم همیشه این‌موقع در خانه بود و اگر می‌خواست جایی برود حتما به من خبر می‌داد، اما حدود یک‌ساعت‌ونیم پیش وقتی تماس گرفتم او در خانه نبود و پدرم هم از او خبری نداشت و از من خواست دنبال مادرم بگردم. من هم به همه دوستان و آشنایان تلفن زدم و هر کاری که به فکرم می‌رسید انجام دادم، اما اثری از مادرم به دست نیاوردم، به همین دلیل به خانه‌اش آمدم، ولی او در را باز نمی‌کند. این در حالی است که در از داخل قفل است».

مأموران بعد از شنیدن حرف‌های این زن با کسب دستور قضائی وارد ساختمان موردنظر شدند و فهمیدند در واحدی که زن ۵۵ ساله به همراه شوهرش در آن سکونت داشته، از داخل با استفاده از روسری بسته شده است. مأموران توانستند وارد منزل شوند. آنها وقتی داخل آپارتمان رفتند دیدند مرد ۷۲ ساله در آنجا حضور دارد و به‌عمد در را باز نمی‌کرده است.

درحالی‌که همه شواهد نشان می‌داد اتفاق شومی رخ داده است، مأموران به جست‌وجو در خانه پرداختند و وقتی به حمام رفتند با صحنه‌ای فجیع روبه‌رو شدند و جسد زن میان‌سال را که به‌طرز دلخراشی کشته شده بود مشاهده کردند. روی گلوی این زن آثار بریدگی وجود داشت. علاوه‌بر‌این به‌نظر می‌رسید مچ دست چپ او نیز با اره بریده و بدن این زن با آب جوش سوزانده شده است. در این میان تنها مظنون، شوهر این زن بود. او بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به کشتن همسرش اقرار کرد. سرهنگ حسن نورآبادی، رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد، با تأیید این خبر گفت: شواهد اولیه حاکی از آن است که اختلافات خانوادگی علت وقوع این جنایت بوده و این مرد پس از درگیری با همسرش در اتاق خواب او را به حمام کشانده و به قتل رسانده است. وی با بیان اینکه تیمی از مأموران پلیس آگاهی ادامه رسیدگی به پرونده را با دستور مقام قضائی برعهده گرفته‌اند، گفت: در محل جنایت، یک چاقو، یک اره و یک چکش نیز کشف و ضمیمه پرونده متهم شده است.

گفت‌و‌گو با متهم

مرد آرام است و مدام از بیماری‌هایی که به آن مبتلا شده صحبت می‌کند. شکایت دارد که حالش خوب نیست. ۷۲ سال دارد و کمتر از ۲۴ ساعت قبل دست به قتل همسرش زده است.

شغلت چیست؟

الان که بازنشسته هستم اما قبلاً در یکی از شرکت‌های خــــــــودروسازی کارمی کردم.

چرا همسرت را به قتل رساندی؟

او و دخترم با هم دسیسه کرده بودند مرا بکشند. من هم که شرایط را این‌طور دیدم تصمیم به قتلش گرفتم. آنها حتی قبل از قتل هم مرا اذیت کردند.

برای چی می‌خواستند تو را به قتل برسانند؟

می خواستند خانه‌ام را تصاحب کنند. خانه‌ام ۴۰۰ میلیون تومان ارزش دارد، همسرم با دختر دومم می‌خواستند مرا به قتل برسانند و خانه را به اسم خودشان کنند. حتی بدون اینکه به من بگویند به من ۳۴ میلیون تومان ضرر زدند.

ضرر 34 میلیونی سر چه بود؟

بدون آنکه به من بگویند ۲۵ میلیون تومان از روی سند خانه‌ام وام گرفتند و با حساب سود بانکی که به این پول می‌خورد می شد ۳۴ میلیون تومان. باید ماهی ۶۰۰ هزار تومان قسط می‌دادم و با شرایط مالی‌ام نمی‌توانستم چنین پولی را پرداخت کنم.

روز حادثه چه اتفاقی افتاد؟

وقتی فهمیدم همسر و دخترم نقشه قتل مرا کشیده‌اند تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. همسر و دخترم شب‌ها بیدار بودند و روزها می‌خوابیدند. روز حادثه هم همین طور بود؛ همسرم داخل اتاق خواب، در حال استراحت بود. بالای سرش که رفتم بیدار شد. من هم با دست هایم او را خفه کردم و جسدش را به داخل حمام بردم و خواستم با اره تکه کنم تا بتوانم از خانه خارج کنم. اما بعد از مدتی خسته شدم و به داخل اتاق رفتم.

چه ساعتی او را به قتل رساندی؟

حدود ساعت ۱۰ یا ۱۱ صبح بود.

چطور با همسرت آشنا شدی؟

هم روستایی بودیم به خواستگاری‌اش رفتم و با اینکه خیلی تفاوت سنی داشتیم اما او با ازدواج موافقت کرد. بعد از ازدواج اختلاف‌های ما شروع شد و حتی درخواست مهریه‌اش را از من کرد. هر بار می‌گفت از این خانه برو.

مهریه همسرت چقدر بود؟

سال ۵۷ ازدواج کردیم. آن موقع مهریه همسرم ۱۰۰ هزار تومان بود. چند وقت قبل درخواست مهریه‌اش را کرد ، به او گفتم من همان مهریه‌ای را که روز اول برایت در نظر گرفته بودم پرداخت می‌کنم.

چند سال قبل من برای مسافرت به شمال رفتم و زمانی که برگشتم همسرم به خانه راهم نداد. من هم به ناچار چادری روی پشت بام زدم و آنجا زندگی می‌کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • .....

      بی شرف به توهم میشه گفت انسان چی زده بودی روانی

    • بدون نام

      جامعه ی وحشتناکی شده اینجا

    • ایرانی

      عجب یه دنده هست این پیرمرد! گفتم قضاوت نکنید که تازه زنش شده و برای پولش....! مصاحبه بهترین گزینه به پایان شایعه ویا نظردادن هدفدار هست،

    • ایرانی

      یه کاربر گفته بود باید نماز قضا میخوندی ....،درست گفته ! برترین را بیست میدم که چاپ میکنه و بجاش نمیزنه در امریکارخ داد: مردی که همسایه خیانت کارشو دید بازنش او را عقیم کرد.....!و ازاخبار خودمون مینویسی!! به امید کم شدن خشونت و کشتار درایران....

    • بدون نام

      فکر می کنم روانی باشه

    • بدون نام

      تو خبر قبلی یه عده طوری قضاوت کرده بودنکه انگار زن جدیدا همسر این مرد که خیلی از خودش بزرگتر بوده شده
      چقدر پست و کثیفن کسانی که بی جهت قضاوت های بیجا می کنن

    • باران

      تازگیا همه حالشون خوب نیس چرا؟؟؟

    • شهریار

      دوتاخبرقبل که زنه53سال داشت یهو بعد نیم ساعت 2سال سنش رفت بالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج