۷۳۸۰۹۹
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

ثبت بیشترین ازدواج در کدام استان‌ها بوده است؟

رئیس سازمان ثبت اسناد گفت: بیشترین رشد ازدواج مربوط به استان‌های لرستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و چهار محال و بختیاری است.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان ثبت اسناد گفت: بیشترین رشد ازدواج مربوط به استان‌های لرستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و چهار محال و بختیاری است.

احمد تویسرکانی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور مبنی بر اینکه این سازمان متولی ثبت و اعلام چهار واقعه حیاتی ازدواج ، طلاق، مرگ و تولد است، شما این را قبول دارید، افزود: مسئولیت مدیریت دفاتر رسمی ازدواج و طلاق بر عهده سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پس از ثبت وقایع ازدواج و طلاق، آمار مربوط را در اختیار دستگاه‌های دیگر از جمله سازمان ثبت احوال قرار می دهد.

معاون رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: بر اساس آمار ثبت شده در این سازمان، در سه ماهه اول سال ۱۳۹۷ تعداد ۱۶۰ هزار و ۵۹۲ واقعه ازدواج با رشد ۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۶ در کشور ثبت شده است.در سه ماهه امسال همچنین ۳۹ هزار و ۹۶۷ واقعه طلاق با کاهش ۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در دفاتر رسمی طلاق کشور به ثبت رسیده است.

تویسرکانی در خصوص ثبت بیشترین ازدواج ها توضیح داد: بیشترین رشد ازدواج به ترتیب مربوط به استان‌های لرستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و چهار محال و بختیاری به ترتیب با رشد ۱۳، ۱۱، ۹ و ۸ درصد و بیشترین کاهش طلاق طی سه ماهه سال ۹۷ مربوط به استان‌های قزوین، کرمانشاه، مرکزی و لرستان به ترتیب با منفی ۱۴، ۱۰، ۹ و ۹ درصد بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمدرضاشیری

      با گرانی طلا و سکه مگه کسی هم ازدواج می کنه. تعحب ام

    • تمنا

      به زور شوهرشون میدن ://

    • بی سرزمین

      هرکی میخاد خودشو بدبخت کنه این روزها ازدواج میکنه .وطلاق نگو نگو وای .ازاین به بعد مهریه بزارید بوس مثلا هزارتا بوس ههههه

    • بدون نام

      استانهای محرومی که به زور وبرای از سر باز کردن دخترانشون زود شوهرشون میدن واونا هم به بخور ونمیر قناعت میکنند وصداشون هم در نمیاد؛نه جهازی در کاره ونه کسی برای عروس خانم طلا میخره؛وگرنه تواین اوضاع واحوال بجز رانتخواران وآقازاده ها آدم عاقل خودشو توهچل ازدواج نمیندازه

    • بدون نام

      ازدواج الان جزو کارای لوکس حساب میشه و هر کسی نمیتونه بهش نزدیک بشه نمیدونم استدلال اینا چی بوده که درصدش افزایش داشته

    • ناشناس

      خیلی خرن نه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج