۷۳۹۱۸۶
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

روزنامه شرق: آقای روحانی از ترامپ یاد بگیر!

روزنامه شرق خطاب به روحانی نوشت: مردم انتظار تغییر در کابینه را دارند که نباید غفلت کرد که این تغییرات فقط در سطح اقتصادی باشد. دونالد ترامپ را ببینیم که چگونه در این یک‌ونیم سالی که در واشنگتن مستقر شده، به نزدیک‌ترین افراد به خود رحم نکرده است

روزنامه شرق در تحلیلی نوشت:

راستش افکار عمومی قانع نیست؛ افکار عمومی سؤالات و ابهامات بسیاری در موضوعات گوناگون سیاسی و قضائی و امنیتی دارد؛ سؤالاتی که در سال‌های گذشته بی‌پاسخ مانده و اکنون اعتماد آنها را به سیاست‌ها و رویکردهای اصلی کشور متفاوت از اعتماد آنها در دوران جنگ تحمیلی کرده است.

منش و گفتار شما نشان داده است که در حکومت‌داری معتقد به رابطه سود -زیان هستید که البته امر سیاست باید این‌چنین باشد؛ دیدنِ سود و زیان جمع، سود و زیان ملت.شما که می‌گوییم، منظور کلیت نظام است. همه ارکان نظام به شفافیت نیاز دارد و البته به میدان آمدن صادقانه و به دور از طلبکاری از ملت.

اگر از ملت خواسته می‌شود که کمربندها را در دوره کنونی محکم کنند، باید مسئولان ابتدا محکم‌تر این کار را بکنند. برای این کار باید دولتمردان ارشدی را به‌کار گرفت که معتقد به این امر و شفافیت و اعتماد‌سازی و اعتنا به افکار عمومی باشند؛ بنابراین مردم انتظار تغییر در کابینه را دارند که نباید غفلت کرد که این تغییرات فقط در سطح اقتصادی باشد.

دونالد ترامپ را ببینیم که چگونه در این یک‌ونیم سالی که در واشنگتن مستقر شده، به نزدیک‌ترین افراد به خود رحم نکرده است و وسیع‌ترین جابه‌جایی‌ها ازسوی رئیس‌جمهور ایالات متحده در تاریخ این کشور را رقم زد تا اینک کابینه و یاران نزدیکش کاملا با او همسو شوند و البته تندرو. یک‌سال‌و‌اندی طول کشید که جان بولتون و مایک پومپئو که خواهان فروپاشی ایران هستند به جمع عوامل اصلی راه یافتند و جمع ترامپ کاملا یکدست و تغلیظ شد.

ما هم به کابینه‌ای نیاز داریم که با اعتقاد به شما و شرایط جدید، سکان‌داری امور مختلف دولت را در دست بگیرند و نه تنها به این بسنده کرد به رسانه‌های شناسنامه‌دار آزادی داده شود که بازوی شفاف‌بینی و نظارت بر شرایط خاص کنونی باشند؛ رسانه‌هایی که بدون دسترسی به منابع رانتی همواره سخت‌کوشانه و جانانه و دلسوزانه در خدمت افکار عمومی بوده‌اند. این همان دستگاه اعتماد‌ساز است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      کلیدش کم بودحالا دستگاهشم اومد چه شود

    • بدون نام

      بخدا روحانی مردم رابه سخره وتمسخرگرفته.

    • بدون نام

      باید بره پیش توامپ یکم ازش یاد بگیره توامپ بهش سواری بده

    • بدون نام

      باید بره پیش توامپ یکم ازش یاد بگیره توامپ بهش سواری بده

    • بدون نام

      وقتی تو به خاطر کارهای زشت وکثیف ترامپ که آبروی یک کشور بزرگ مثل امریکاه برده وتو او را الگو قرار می دهید خاک تو سرت چقدر بدبخت هستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج