adexo3
۷۳۹۶۷۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

قطع آب و برق ادارات در صورت عدم صرفه‌جویی

وزیر کشور در جلسه شورای معاونان وزارت کشور، استانداران سراسر کشور به ویژه استاندار تهران را مکلف به پیگیری صرفه‌جویی و نظارت بر نحوه مصرف آب و برق در دستگاه‌های اجرایی کرد.

خبرگزاری فارس: سیدسلمان سامانى، سخنگوى وزارت کشور گفت: وزیر کشور در جلسه شورای معاونان وزارت کشور، استانداران سراسر کشور به ویژه استاندار تهران را مکلف به پیگیری صرفه جویی و نظارت بر نحوه مصرف آب و برق در دستگاه‌های اجرایی، کاهش ۲۰ درصدی در مصرف آب و ۱۰ درصدی در مصرف برق، نسبت به مدت مشابه سال قبل کرد.

وى افزود: در صورت نیاز به اختیارات بیشتر کلیه اختیارات لازم جهت اجرایی نمودن این امر به استانداران محول می‌شود.

سامانى با اشاره به اینکه مقرر شد، در صورت عدم رعایت صرفه جویی در دستگاه‌ها ، استانداران نسبت به قطع آب و برق آن‌ها اقدام نمایند، افزود: وزیر کشور از استاندار تهران خواست اجرای این ماموریت را از ستاد وزارت کشور و استانداری تهران آغاز کند.

وی همچنین خواستار ارائه برنامه جهت تنظیم ساعت کار کارکنان دستگاه‌ها در تهران به منظور کمک به صرفه‌جویی و بهره‌وری هر چه بیشتر و طرح آن در هیئت دولت شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      خوبه والا از اونور افتخار میکنید که ما نفت و بنزین و برق و گاز و اب رو داریم صادر میکنیم و صادراتش افزایش یافته بعد از اونور تیتر میزنن لطفا صرفه جویی کنید اب و برق و گاز نداریم !!! این همه قرار داد های نفتی و گازی چندین ساله با سودهای هنگفت بستین با خارجی ها حالا بدبختی برا ما مردمه... بعد هم که اعتراض میکنن میگن منافق.....ایران = ویران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج