۷۴۱۵۰۹
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

شهر ری، عصاره تاریخی ایران و تهران است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما خدمتگذار مردمیم پس بیاییم کاری کنیم زندگی مردم بهتر شود از اینجایی که هستیم یک قدم جلوتر برویم و اگر قدمی برنمی داریم داشته هایمان را تخریب نکنیم. ری عصاره تاریخی ایران و تهران است این آثار را از بین نبریم و چیزی به آن بیافزایم .

خبرگزاری ایسنا: دومین نشست از سلسله نشست های تخصصی گردشگری با موضوع گردشگری در آیینه ری در شهرداری منطقه ۲۰ با حضور فرماندار ری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

حسن خلیل آبادی رییس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر تهران در این نشست خلیل آبادی گفت: حوزه گردشگری متاسفانه یکی از حوزه‌های مغفول مانده است که باید با یک تلاش ملی و هدف تبیین مزیت‌های این حوزه به هم میهنان شناسانده شود و من چون در ری بزرگ شدم، کنار آثار تاریخی و گردشگری زیست کردم لذا علقه خاص به این ظرفیت ها دارم و به همین سبب مسئولیت کمیته میراث فرهنگی را بر عهده گرفتم.

خلیل آبادی افزود: ما در این نشست‌ها هدفمان شنیدن صدای کارشناسان و متخصصین این حرفه است.با تعامل و گفت و گو با یکدیگر باید بتوانیم این صنعت و ویژگی بارز کشورمان را در وهله اول برای مردم تهران و ری و تجریش بشناسانیم . متاسفانه خیلی از آثار در خود تهران و ری وجود دارد که خود اهالی از آن آشنایی ندارند.

خلیل آبادی گفت: ما امروز ری شناس کم داریم افرادی که به صورت حرفه ای تور لیدر این اماکن گردشگری باشند کم داریم، پس در حوزه آموزش موضوعاتی میراثی باید اهتمام کنیم. همه مناطق و شهرهای استان تهران غیر از چند شهر جدید الاحداث غالبا سازمان گردشگری دارند و به این موضوع باید توجه شود.

مسجد جامعی، عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما خدمتگذار مردمیم پس بیاییم کاری کنیم زندگی مردم بهتر شود از اینجایی که هستیم یک قدم جلوتر برویم و اگر قدمی برنمی داریم داشته هایمان را تخریب نکنیم. ری عصاره تاریخی ایران و تهران است این آثار را از بین نبریم و چیزی به آن بیافزایم .

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران: ری باید پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شود

در این جلسه همچنین بزرگ نیا مدیر کل سازمان میراث و میراث فرهنگی استان تهران گفت: ما خودمان گواهی می‌دهیم که از صنعت گردشگری کم شنیده‌ایم و این در حالی است که رونق صنعت گردشگری می‌تواند موجب وفاق ملی شود و در سطح بین المللی می تواند زمینه صلح جهانی را فراهم کند.

وی افزود: از ستاد گردشگری تشکر می‌کنم که تلاش زیادی در معرفی آثار و ظرفیت‌های گردشگری داشته‌اند و به زودی شاهد اعتلای این صنعت خواهیم بود. در سال هشت میلیون زایر حرم حضرت عبدالعظیم را زیارت می کنند پس اگر با نگاه درآمدزایی و صنعتی ببینیم می‌توانیم از یک خام فروشی و بازدید ساده یک پکیج درآمدی ایجاد کنیم.

وی افزود: واقعا به دنبال این هستیم که در کنار اصفهان و تبریز که پایتخت فرهنگی شناخته شدند ،ری را به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سالهای آینده معرفی کنیم. انتخاب ری به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام همه دستگاه ها را مجاب می کند که از داشته هایشان بهتر مراقبت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شهرری وگوبگوافغانستان شرم اورلعنتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج