adexo3
۷۴۴۳۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

دولت روحانی به بیان مشکلات مردم نپردازد!

مردم انتظار دارند حضور رئیس جمهور محترم، وزرا و دیگر دولتمردان در جامعه، حضوری نشاط آفرین و امید بخش باشد .

تابناک: روزنامه رسالت در سرمقاله خود که به قلم محمود فرشیدی وزیر آموزش و پرورش دولت نهم نوشته شده، آورده است:مردم انتظار دارند حضور رئیس جمهور محترم، وزرا و دیگر دولتمردان در جامعه، حضوری نشاط آفرین و امید بخش باشد .

بطور طبیعی افراد جامعه، از مشکلات، خصوصا مشکلات اقتصادی، آگاه هستند و شاید بیش از بسیاری از مسئولان، آن را با تمام وجود لمس می‌کنند. بنابراین بیان دردها و مشکلات توسط مسئولان و یا خدای ناکرده سیاه نمایی، نه تنها پیامد مثبتی ندارد بلکه چه بسا موجب ایجاد دلسردی در جامعه و تکرار بیان به ارث بردن شرایط دشوار از دولت گذشته و مرثیه خالی بودن خزانه به فرض صحت! یا نیاز به واردات میلیونها تن گندم یا مشکلات و کمبودهای نهاده‌های دامی یا کشاورزی، حتی اگر در قالب مطایبه و طنز انعکاس یابد، در نهایت رشد جوانه‌های "امید" را در جامعه کند خواهد ساخت علاوه بر آنکه سودی هم نخواهد بخشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      بله درست میگن ایشون، مردم که نباید کوچکترین انتقادی کنن و درمورد مشکلات حرفی بزنن، رئیس جمهور هم باید دائما یا سکوت کنه یا بگه همه چی آرومه ، نمایندگان که وکلای مردم هم هستند فقط درصحن غیرعلنی داد وبیداد کنن ودرمقابل خبرنگارا ساکت باشن وسیاه نمایی نکنن، روزنامه ها هم مواظب باشن تا بسته نشن ، این علاج بدبختی های مردمه همه ساکت باشن تا کارخونه ها و فروشنده های کلان و تاجران به راحتی هرکاری دلشون میخواد بکنن و مردم هم دم نزنن، واقعا دست گلتون درد نکنه با این پیشنهاداتتون

    • رضا

      مردم كه مشكلي ندارند مسئولين هم ميتونن به قول گفته اين آقا همه چيز رو وارونه بيان كنند نه نه دروغ كه نميگن اصلا" منظور اين آقا هم اين نيست كه دروغ بگيد !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج