۷۴۶۳۰۷
۱۵ نظر
۵۰۱۲
۱۵ نظر
۵۰۱۲
پ

برکناری به خاطر حضور زنان در استادیوم؟!

روزنامه ایران در گزارشی به بررسی برکناری ناگهانی محمودی فر؛ مدیرکل مجموعه ورزشی آزادی پرداخته است.

روزنامه ایران در گزارشی به بررسی برکناری ناگهانی محمودی فر؛ مدیرکل مجموعه ورزشی آزادی پرداخته است.

«ناصرمحمودی‌فر» مدیرکل مجموعه ورزشی آزادی از کار برکنار شد. او در شش ماه گذشته و با وجود همه مخالفت‌ها، دوبار ورزشگاه آزادی را به روی خانواده‌های تهرانی برای تماشای بازی فوتبال جام جهانی باز کرد.

برکناری به خاطر حضور زنان در استادیوم؟!

محمدجواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران این را کار مخالفان حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی دانست و در حساب توئیتری خود نوشت: «ازمدیران عالى ورزش انتظار می‌رفت از عملکرد موفق او در برگزارى نمایش مسابقات تیم ملى فوتبال در جام جهانی روسیه2018 که با حضور خانواده هاى ایرانى برگزار شد، قدردانى شایسته اى صورت گیرد!»

از نگاه برخی از کاربران فضای مجازی هم کفه برکناری محمودی‌فر به خاطر بازکردن در ورزشگاه آزادی به روی خانواده‌های پایتخت‌نشین، سنگین‌تر از هر دلیل دیگری است. آنها یادآوری می‌کنند که سه روز پیش از آنکه درهای ورزشگاه به روی محمودی‌فر بسته شود، برنامه او و همکارانش برای پخش مسابقات نیمه نهایی، رده بندی و فینال در وزشگاه آزادی با حضور خانواده‌های تهرانی هم لغو شده بود.

«طیبه سیاوشی» نماینده تهرانی‌ها در بهارستان هم می‌گوید که برکناری محمودی‌فر را یک پیام نگران کننده برای ادامه حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی می‌دانسته است. همین مسأله هم باعث می‌شود تا او پیگیر چرایی برکناری محمودی‌فر شود اما چیز متفاوتی می‌شنود!

سیاوشی نام فرد یا افرادی که با آنها گفت‌و‌گو کرده را به میان نمی‌آورد و از آنها به عنوان مدیران بالادستی یاد می‌کند. به گفته این نماینده زن، مدیران بالادستی، برکناری محمودی‌فر را به دلیل حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی رد کرده‌اند. این مدیران به او قول داده‌اند که تغییری در سیاست‌های کلی وزارت ورزش و جوانان برای حضور خانواده‌ها به وجود نمی‌آید.

«حسن کریمی» مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دلیل برکناری محمودی‌فر را به یک کار اداری مربوط می‌داند که او از انجام آن «اکراه» داشته است. کریمی می‌گوید: «من ۲، ۳ بار به محمودی‌فر موضوع را گفتم، چون کاری که قرار بود انجام بدهیم، قانونی بود، اما او شرط و شروطی داشت. ما هم گفتیم یکی بیاید که بتواند کار را انجام بدهد. در واقع علت اصلی برکناری محمودی‌فر همین موضوع بود.» وی برکناری محمودی‌فر را به دلیل حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی تکذیب می‌کند.

«محمودی‌فر» اما همچنان اعتقاد دارد که نتیجه‌گیری حق‌شناس از دلیل اخراجش به واقعیت نزدیکتر است.

او می‌گوید: «از من امضا خواستند. این امضا برخلاف قانون بود. حالا اگر قانونی وجود دارد که خبر ندارم من را هم در جریان بگذارند اما به نظر می‌رسد که اینها بهانه است و حدسی که آقای حق‌شناس درباره اخراج من می‌زند، درست باشد.» یک هفته پیش از آنکه درهای ورزشگاه آزادی به روی محمودی‌فر بسته شود او از مدیران بالادستی‌اش تقدیرنامه گرفته بود. حالا می‌پرسد: «چطور می‌شود مدیری را که یک هفته قبل تشویق شده و لوح سپاس گرفته، برکنار کنند، آن هم تنها به خاطر اینکه دو نامه را امضا نکرده؟! مستندات قانونی این رفتار کجاست؟»

محمودی‌فر اعتقاد دارد که وقتی افکارعمومی این اتفاق‌ها را در کنار بی‌اطلاعی او از برکناری‌اش می‌گذارند، به نتیجه دلخواه مدیران بالادستی نمی‌رسند. او همچنین یادآوری می‌کند که در انجام وظایف خود موظف به تمکین از قانون است.

سه روز قبل از برکناری محمودی‌فر، «حسین‌الله کرم» رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله در پست اینستاگرامی از امضای طوماری 50 متری خطاب به وزیر کشور خبر داد که حزب‌الله در این طومار، خواستار برکناری استاندار تهران شده بود.‌الله کرم در توضیح می‌نویسد:«امضاکنندگان معتقدند رقص، کشف حجاب، اختلاط و...در ورزشگاه آزادى به هنگام تماشاى تصویرى مسابقه فوتبال ایران با اسپانیا و پرتغال، زیر پا گذاشتن امنیت اخلاقى و اجتماعى جامعه بوده.»

حال حاضر یک سؤال ذهن افکارعمومی را به خود مشغول داشته آیا آن طومار یکی از دلایل بسته شدن در ورزشگاه آزادی به روی «محمودی‌فر» است؟ افکارعمومی همچنان از «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش خواسته‌اند تا او شخصاً دلایل برکناری محمودی‌فر را توضیح دهد تا آنها این خروج را مقدمه بستن در ورزشگاه به روی خانواده‌های تهرانی ندانند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیری

      منه افکار عمومی میگم که تا چند وقت پیش میگفتن خانمهابرن ورزشگاه حالا چی شده تشویقش کجا برکناریش کجا انم برسرمسایل بیارزش البته من فقط نظرم گفتم

    • بدون نام

      با مردم لج کردین فقط

    • بدون نام

      با مردم لج کردین فقط

    • بدون نام

      کی برکنارش کرده؟ کدوم نهاد؟دستور از کجا صادر شده؟ چرا اخبار کامل و شفاف نیست؟!!!

    • بدون نام

      اینم میخواهدمثل این سلحشور سلبریتی بش

    • بدون نام

      از مسئولین اخبار داغ خواهش میکنم نظر اینجانب را منتشر بفرمایند.
      اقای الله کرم چرا اینقدر از شادی مردم میترسید؟ طبق آمار رسمی خود دولت ۷۵ درصد مردم ایران افسرده شده اند . میدانید این افسردگی چه زیان سنگین اقتصادی اجتماعی فرهنگی و و و به کشور و مردم وارد می کند ؟
      ترا خدا دست بردارید آقای الله کرم .نسل منو و شما با نسل جوان فرق میکند . در هر مطلبی سخت بگیرید آثارش جای دیگر پیدا میشود . آثارش میشود تجاوز به کودکان در مدرسه معین و و و

    • بدون نام

      بفرمااقای زاکانی این هم یک نمونه ازآزادی اصلاآزادی برای ملت معنی نداره حالارئیس جمهورهرکی میخوادباشه ....

    • بدون نام

      حقشه.....

    • بی نام

      دستشم درد نکنه. دعای یه ملت پشت و پناهش. مگه همین امروز سخنگوی شورای نگهبان نگفت ورود بانوان به ورزشگاه ها مانعی نداره. چقد آخه مسخرن اینا. برای حرف خودتون حداقل ارزش قائل شین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بانوان هیچگاه به ورزشگاه نروندخطرناک.اجازه
        هم نمی دهیم.مطمئن باشید.

      • بی نام

        نادان( خطاب به کاربر ۱۶.۵۳) تا شما رو داریم به دشمن احتیاج نداریم.

    • بدون نام

      الله کرم سایه به سایه مردم راه میره که چکار میکنند؟ بابا ول کن حاجی یه قسمت بدن به خانمها بهتر تا دختر باپوشش پسر بره و از گیت بازرسی .....عبور کنه ! بیخیال بشید و باید به خواست اکثریت احترام گذاشت ، اقتصاد که نداریم ،زن و مرد هم باچاقو و اسلحه به جون هم افتادند حالا شماها بگذارید یه دوتا دست هم زده بشه و نگران فسادهای دیگر باشید و اینو بسپارسید به تمهیدات پلیس ورزشگاه!

    • بدون نام

      الله کرم جان مادرت انقدربرای مردم گریه وزاری بدبختی نخواه بخداآه این مردم پاک ایران که باهمه سختیا میجنگن ولی خم به ابرونمیارن که جلوی خانواده شرمنده نشن بدجورمیگرتت توروخدامشکلات دلاروسکه ومسکن حل کنیدزنهای ایرانی انقدروقاروحیا دارن که بدونن چجوری بگردن احتیاجی نیس امثالی مثل تویادشون بدی

    • میثم تشویق

      نباید اجازه ورود زنان به ورزشگاه رو بدن

    • الی

      خوب چرا پلیس زن برای اخطار نمیزارن و بخش بانوان نمیزارن تو ورزشگاه که نه سیخ بسوزه نه کباب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج