adexo3
۷۴۷۰۲۱
۱۰ نظر
۵۰۱۰
۱۰ نظر
۵۰۱۰
پ

ولایتی: سیاست‌مداری غیر از سیاست‌بازی است

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با بیان اینکه سیاست‌مداری غیر از سیاست‌بازی است، گفت: سیاست به معنای تدبیر است و این که بعضی تا صحبت از سیاست می‌شود می‌گویند ما که اصلا اهل مسائل سیاسی نیستیم این هنر نیست.

خبرگزاری ایسنا: مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با بیان اینکه سیاست‌مداری غیر از سیاست‌بازی است، گفت: سیاست به معنای تدبیر است و این که بعضی تا صحبت از سیاست می‌شود می‌گویند ما که اصلا اهل مسائل سیاسی نیستیم این هنر نیست.

علی اکبر ولایتی طی سخنانی در همایش بانوی مومن انقلابی اظهار کرد: اغلب افراد برجسته علمی در کشورهای غربی از مغزهای سایر ملت ها هستند، آمریکا پس از جنگ جهانی دوم عادت کرده است که با متوسل شدن به نیروی نظامی خود اموال و سرمایه های ملتها را غارت کند و این موضوع در بحث علمی نیز به نحو دیگری در جریان است.

وی همچنین بیان کرد: رئیس جمهور کنونی آمریکا به صراحت اعلام کرد که هدفش از سفر به عربستان گرفتن دلارهای نفتی این کشور به واسطه فروش سلاح به عربستان بوده است.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل افزود: سیاست مداری غیر از سیاست بازی است آنهایی که سیاست را ابزار در دست می گیرند و آنهایی که در اداره امور کشور دخالت می کنند تا منافع دنیایی خود را تامین کنند به فکر سیاست بازی هستند ولی کسانی که از سیاست برای کمک به پیشبرد امور کشور استفاده می کنند سیاست مداری می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایمان

      تو مثلا سیاستمداری که با مشاوره های مزخرفت کشور رو به پرتگاه سقوط بردی؟

    • بدون نام

      حالا تو کدومشون داری...

    • بدون نام

      اخیش ..میخای یه کاری برات پیدا کنم بشی 38 شغله....

    • بدون نام

      اقای ولایتی خوبی ...کیگم خودت هم میدونی بازیچه شدیه...بعد فکر میکنی خیلی علم و سواد داری که همه جا هستی

    • بدون نام

      تو خوب سیاستی داشتی ایران را به به دستور قاعد اعظمت پوتین فدای سوریه لبنان فلسطین عراق روباصفتان پلید کردی برو نوکر کمونیست

    • بدون نام

      سیاستمداری غیر از تخصص کودکان نیست آیا؟

    • بدون نام

      نفت 20 دلار درمقابلش شکلات بگیری سیاستمداریه نباشه بهترا ز اینه

    • محمدرضا بختیار

      جناب دکتر ولایتی خود شما طبق اصول سیاست مداری تاریخ نگار و تاریخ دان شدید یا طبق سیاست بازی؟!!شما طبق اصول سیاست مداری چند شغله هستید یا طبق اصول سیاست بازی؟!!شما طبق اصول سیاست مداری با هشتاد و اندی سال بازنشسته که نشدید هیچ تازه پست و مقام جدید هم قبول کردید یا اصول سیاست بازی؟!!آقای ولایتی سیاست نه مدار دارد نه چهار چوب سیاست به جای تدبیر قدرت تغییر و تحول لازم دارد

    • اقای چلاغ

      سیاست یعنی دروغ

    • سپهر

      یعنی اگر کسی کاری را بلد نیست بگه بلد نیستم ..هنر نیست ..اگر بگه بلدم بزنه منافع مردم را بترکونه..این هنره ؟؟بابا ایواله....اونوقت شما که یه بیت حافظ را از رو هم بلد نیستی بخونی ...کارشناس و مفسر حافظ شدی ...این هنره ...؟؟؟بابا هنرمند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج