۷۴۹۷۷۶
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

مرعشی: براندازان برای اصلاح طلبان عددی نیستند

به اعتقاد مرعشی؛ عضو حزب کارگزان سازندگی توجه به حقوق مردم و جذب بدنه جامعه تنها عامل موفقیت اصلاح‌طلبان است و دیگران من جمله براندازان «عددی نیستند».

روزنامه اعتماد: به اعتقاد مرعشي؛ عضو حزب کارگزان سازندگی توجه به حقوق مردم و جذب بدنه جامعه تنها عامل موفقيت اصلاح‌طلبان است و ديگران من جمله براندازان «عددي نيستند».

مرعشی: براندازان برای اصلاح طلبان عددی نیستند

مهمترین حرف های مرعشی به شرح زیر است:

من فكر مي‌كنم براندازان به عنوان يك طيف گسترده از نيروهاي پراكنده كه به سلطنت طلبان يا منافقين و... گرايش دارند و به دنبال براندازي نظام هستند اصلاح‌طلبان را رقيب خود مي‌دانند و اين حرف درست است اما اينكه اصلاح‌طلبان آنها را رقيب بدانند، درست نيست.

(در پاسخ به این سوال: اشتباه مي‌كنند كه اصلاح‌طلبان را رقيب خود مي‌دانند؟): نه، اشتباه نمي‌كنند. فكر مي‌كنند نيرويي كه قادر است وحدت و يكپارچگي كشور را حفظ كند، سياست‌هاي مفيد و روشن اصلاح‌طلبان است و اين تشخيص درستي است.

ما معتقد هستيم كه اصلاح‌طلبان اهل تعامل با همه اقوام و اقليت‌هاي مذهبي هستند. ما مي‌توانيم با همه اقشار و اقوام تعامل كنيم و سياست‌هاي روشن و ضد تبعيض را در كشور پياده كنيم، مي‌توانيم حرف‌هاي روشني براي احترام به طبقات ضعيف جامعه بزنيم.

با تبعيض و انتخابات ناسالم مخالف هستيم؛ با وجود اين سياست‌هاي روشن آنها با اصلاح‌طلبان رقيب هستند زيرا اگر اين سياست‌ها عملياتي شود، مردم با نظامي كه خود ساخته‌اند هيچ مشكلي ندارند.

(درباره اینکه اصلاح‌طلبان چرا براندازان را رقيب نمي‌دانند؟): چون عددي نيستند.

اصلاح‌طلبان چند رقيب مهم دارند. نخست اصولگراهاي اصيل كشور كه رقيب سياسي اصلاح‌طلبان هستند و فكر مي‌كنند راهكارهاي بهتري براي اداره كشور دارند. شخصيت‌ها و تجربيات و توانايي‌هايي دارند و رقابت سالمي هم براي كسب نهادها قانوني كشور مثل مجلس، شوراها يا رياست‌جمهوري مي‌كنند. اين رقابت خيلي طبيعي و خوب است.

گروه دوم رقبا نيز اصولگرايان تندرويي هستند كه روش جذب مردم را بلد نبوده و فقط مي‌توانند در طيف خود فعاليت كنند. اين گروه توان كسب راي از نيروهاي مياني جامعه را ندارند و دست به اقدامات تخريبي مي‌زنند و صحنه سياسي كشور را تبديل به صحنه حق و باطل مي‌كنند.

نكته اصلي اين است كه به سياست ابتدايي خود برگشته و بدانيم كه اصل مردم هستند نه منتخبان ما در شوراي شهر، دولت و مجلس. اگر به اين سياست برگرديم مهم‌ترين اصلاح ممكن را انجام داده‌ايم.

بايد همه جا از حقوق مردم دفاع كنيم. وقتي كه مردم احساس مي‌كنند ما در پيگيري مطالبات آنان و دفاع از حقوق‌شان جدي هستيم، جذب خواهند شد.

احقاق حقوق مردم در مقام انشا نيست.

رقيب اصلي ما آفت‌هاي از جمله سستي، تساهل، كم‌كاري و تنبلي، ميل به دنيا در بخشي از نيروهاي خود يا متحدان‌مان است. اينها آفت‌هاي خطرناكي هستند و ما را از بدنه مردم دور مي‌كنند. اين درحالي است كه ما اساسا در صحنه هستيم تا بتوانيم كاري براي مردم و مملكت انجام دهيم. اين سستي‌ها، دنيا طلبي‌ها، زياده خواهي‌ها و... رقيب خطرناكي است و مي‌تواند ما را به حاشيه ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بابا
      اصلاح طلبان زدن داغون کردن کشور رو.

    • یوناس حقی

      شما خیلی باحالییییید .
      ما میدونیم که اگر شما و هم مسلکانتان یک روز ، یک جا ، یک وقت به اندازه یک ساعت هم فرصت داشته باشید ، تمام این آمال و آرزوهایی که گفتید را در حد توان پیاده میکنید .
      ما میدانیم که شما مجلس نرفته اید ، اکثریت مجلس را نداشتید ، دولت دست شما نبوده ، شورای شهر نداشتید و .... اصلن شما فرصت نفس کشیدن نداشتید کههههه ، چرا زنده اید نمیدانم ، احتمالا علی برکت الله بوده .

    • بدون نام

      من نوعی جز و مردم هستم شما دیگه خیلی به مطالبات بها میدین بعدا هر روز بوی گرانی میاد همش فلان وبهمان مقصر میدونن به قول یکی چند وقت چیش ترامپهای داخل ایران نمیزارن مردم نفس بکشن خق زندگی ما دیگه نداریم مطالبات چیه همه این چیزای که مردم میخوان

    • بدون نام

      اقای اصلاح طلب ببین انتخابات بعدی چجوری با سر زمین میخورید
      دوران این بازیا تموم شد از خواب ناز بیدارشید

    • علی

      بنده خدا اقبال مردم به شما تا سال گذشته انتخاب بین بد و بدتر بود نه اینکه طرفدار شما هستند

    • بدون نام

      اصلاح طلب یا استمرار طلب یا شریک دزد و رفیق قافله؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج