۷۵۰۳۹۲
۱۲ نظر
۵۰۰۶
۱۲ نظر
۵۰۰۶
پ

قاسمی: با آمریکا مذاکره یک سویه نخواهیم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان می‌گوید دولت آمریکا تصور مذاکره یک سویه و از سر زیاده جویی و در سایه تهدید با ایران سرفراز را برای همیشه فراموش کند؛ وی تصریح کرد که ملت بزرگ ایران در طول تاریخ تهدید را با تهدید و تکریم را با تکریم پاسخ داده است.

خبرگزاری تسنیم: بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تازه ترین سخنان مقامات مختلف آمریکا که همزمان با تهدید، درخواست مذاکره با ایران را مطرح می کنند، اظهار داشت: ملت شجاع، متمدن و تاریخ ساز ایران همواره و در طول تاریخ پر افتخار خود با بهره مندی از فرهنگ غنی، هوش و خرد، به هنگام و در جای خود، تهدید را با تهدید و تکریم را با تکریم پاسخ داده است.

وی گفت: هیچگاه در برابر زیاده خواهی، سلطه‌جویی و فشار، لحظه‌ای در دفاع و حفاظت از حقوق مردم، تمامیت ارضی و استقلال ایران تعلل نکرده و نخواهد کرد.

قاسمی بار دیگر به مقامات دولت آقای ترامپ توصیه کرد تصور مذاکره یک سویه و از سر زیاده جویی و در سایه تهدید با ایران سرفراز را برای همیشه به فراموشی سپرده و در پی تکرار تجارب شکست خورده و دیرین خود نباشند. ایالات متحده باید بیش از بیش بداند که جهان کنونی و عصر حاضر ، دوران سلطه‌جویی و تحکم و یک‌سویه‌نگری نیست.

نگاهی به افکار عمومی جهان و تصویر منفی آنان از عملکرد دولت آمریکا، نشانی از تغییر و تحول عمیق و کلان در عرصه بین‌المللی است. آمریکا باید حد و اندازه خود را نگه دارد و جایگاه خود را در این عصر و زمان بازشناسد و جد و جهد بیشتری برای فهم جایگاه، شان و نقش ایران بزرگ نماید.

قاسمی تاکید کرد: امروز هم چون دیروز و بیش از آن اعتمادی به گفتار و کردار دولتمردان آمریکا برای گفتگو آنهم از نوع آمریکایی آن وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مجبور هستید مذاکره کنین چه دو سو... چه چهار سو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا مجبور نیستیم.

      • بدون نام

        اصلا ب هیچ وجه

    • شهرآشوب

      جناب قاسمی با عهد شکنان چند باره چه مذاکره ایی؟؟؟

    • سعید

      مذاکره با امریکا سودی نداره

      پاسخ ها

      • bsaa

        راست میگی سعید چون دیگه از دلار دولتی برات خبری نیست درآمدت کم میشه

    • بدون نام

      اگر چراغ سبز شود اولین نفری هستی که سریع میری خونه میگی خانم کت و شلوار جدید سفارش دادم یه جفت جوراب نو هم برام بگیر

    • بدون نام

      فکر نکنم هدف آمریکا مذاکره باشه....
      مذاکره فقط بهانه است..

    • بدون نام

      داخل را در یابید دزدان را بگیرید به وضع مردم رسیدگی کنید اسلام واقعی را ترویج نمائید وحدت کلمه داشته باشید آنگاه در برابر هر فشاری با اطمینان جواب سربالا دهید که مردم پشت سرتان باشند نه اینکه یه عده داخل را بچاپند و یک عده با دشمن همنوا شوند و یک عده هم رجز خوانی الکی کنند .مذاکرات چند سال قبلتان هم یکسویه بود چی عاید مردم شد کجا از مردم نظر خواهی کردین کجا مردم را بحساب آوردید .فقط از طرف مردم هی حرف میزنید مردمی که برای رفاهشان قدمی بر نمیدارید

    • بدون نام

      بیخود کردین مذاکره کنین

    • ناشناس

      بابا خجالت بکشید از این همه اجنبی پرستی،آمریکا هیچ گاه به تعهداتش عمل نمیکنه چه اوباما رییس جمهور ایالات متحده باشه چه ترامپ،جمهوری خواه و دموکرات فرقی نداره،آمریکا فقط دنبال سرقت منابع ایران هست و دشمن جمهوری اسلامی ایران،دشمن هم کارش دشمنی هست مگه چهل سال تحریم نکردن،جنگ به پا نکردن،حتی داعش رو هم برای زدن جمهوری اسلامی ایران بوجود آوردند،پنج سال کشور و ملت رو معطل مذاکره با آمریکا کردید و باج دادید هنوز هم دم از مذاکره میزنید

    • ناشناس

      مرگ بر غرب زده ها و کدخدا پرست های مزدور و وطن فروش که به دشمن باج میدن،انسان با شرف و غیرت که به کسی باج نمیده،آدمهای پست،رذل و خائن به دیگران باج میدن یا از ترسشون یا بخاطر منافع شخصی از کیسه ملت و کشور باج میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج