۷۵۰۶۴۲
۱۱ نظر
۵۰۲۲
۱۱ نظر
۵۰۲۲
پ

متهم در دادگاه: قتل خواهرم یک اتفاق بود

مردی که متهم است خواهرش را به قتل رسانده، درحالی برای بار دوم پای میز محاکمه رفت که مدعی شد قصدی برای کشتن خواهرش نداشته و مرگ او یک اتفاق بود.

روزنامه شرق: مردی که متهم است خواهرش را به قتل رسانده، درحالی برای بار دوم پای میز محاکمه رفت که مدعی شد قصدی برای کشتن خواهرش نداشته و مرگ او یک اتفاق بود.

متهم که خودش به مأموران خبر داده ‌بود چه اتفاقی افتاده ‌است، بعد از بازداشت گفت که قصدی برای کشتن خواهرش نداشت و فقط او را هل داد.

او در توضیح آنچه اتفاق افتاده ‌بود، گفت: پدرومادرم که فوت کردند خانه‌ آنها برای من و خواهرانم ماند. یکی از خواهرانم از ما بیشتر سهم داشت و پدرم یک دانگ خانه را به نام او کرده ‌بود.

بعد از جدایی از همسرم به خانه پدری‌ام آمدم خواهرم دوست نداشت من با او زندگی کنم، اما به دلیل اینکه بخشی از خانه ارثیه من بود، راهی نداشت و قبول کرد. ما با هم دچار اختلاف بودیم خواهرم من را درک نمی‌کرد و مدام از من ایراد می‌گرفت. او فکر می‌کرد من مرد بدی هستم و مدام با من دعوا می‌کرد.

سعی می‌کردم بیشتر وقتم را بیرون از خانه بگذرانم تا اینکه شب حادثه من نیمه‌شب به خانه آمدم او با من بدرفتاری کرد و با عصبانیت به من گفت که چرا حالا به خانه آمدی و به من گفت برگرد همان‌جا که بودی. بدون اینکه گوش کند من چرا دیر به خانه رفته‌ام، پرخاشگری کرد.

من هم او را هل دادم و به طبقه خودم رفتم دیگر از خواهرم خبر نداشتم تا اینکه چند ساعت بعد از خواب بیدار شدم و پایین آمدم دیدم خواهرم هنوز روی پله‌ها افتاده‌ است. بلافاصله به پلیس و اورژانس زنگ زدم.

وقتی آمدند، گفتند که خواهرم چند ساعت قبل فوت کرده ‌است. متهم در پاسخ به این سؤال که چرا نیمه‌شب به خانه رفته بود، گفت: به استخر رفته‌ بودم اما حالم بد شد و به بیمارستان رفتم و تا نیمه‌شب هم در بیمارستان بودم، اما خواهرم حرفم را قبول نمی‌کرد و به من حمله کرد و عصبانی شد.

در جریان تحقیقات پزشکی قانونی نیز اعلام کرد مقتول بر اثر واردآمدن ضربه به سرش جان خود را از دست داده ‌است. با توجه به اینکه مقتول فرزندی نداشت، خواهر او به‌عنوان ولی‌دم درخواست قصاص کرد.

او گفت: برادرم مردی خشن است. او با همسر سابقش هم درگیری‌های شدیدی داشت و حتی یک ‌بار سر او را روی اجاق گرفته‌ بود که بسوزاند. از آنجایی که خواهرم هرگز ازدواج نکرد، پدرم یک دانگ از خانه را به نامش کرد تا پشتوانه‌ای داشته ‌باشد، اما برادرم به این مسئله اعتراض داشت و می‌گفت که نباید سهمی به او برسد.

او مدام خواهرم را اذیت می‌کرد و قتل خواهرم هم به دلیل حسادت بود نه بر اثر یک اتفاق. با توجه به شکایت این زن و با وجود اینکه متهم قتل عمدی را انکار می‌کرد، رأی بر قصاص او صادر شد. متهم به رأی صادره اعتراض کرد و اعتراض وی از سوی شعبه ۲۴ دیوان‌عالی کشور قبول شد و با نقض رأی قصاص پرونده یک ‌بار دیگر به جریان افتاد.

متهم روز گذشته دوباره پای میز محاکمه رفت. او اتهام قتل عمدی را رد کرد و گفت: من شب حادثه به دلیل اینکه بیمارستان رفته بودم دیر به خانه برگشتم، خواهرم وقتی از خواب پرید به من حمله کرد. با هم درگیر شدیم و من او را هل دادم و رفتم و مدتی بعد متوجه مرگ خواهرم شدم و خودم با پلیس و اورژانس تماس گرفتم. من قصد کشتن خواهرم را نداشتم.

من از این کار پشیمان هستم با اینکه عمدی در کار نبود، خیلی از این اتفاق ناراحتم. او خواهر من هم بود و اینکه گفته می‌شود از مرگ او ناراحت نیستم، حرف درستی نیست. با پایان گفته‌های متهم، هیئت قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      خدایااین چه دنیایی است همش قتل جنایت کشتاردزدی به خداخسته شدم ازین زندگی ای خدا خودت یه کاری بکن دیگه

    • راستگو

      خیلی بی جا کردی هل دادی قتل عمد نیست پس چی است بدبخت او صلاح تو را می خواسته می گفته این وقت شب کجا بودی در ضمن چرا پرونده اش نقض است وقتی کسی یه نفر را هل می دهد می میرد باید قصاص بشه

      پاسخ ها

      • دروغگو

        کاربر راستگو، سلام خسته نباشی اگر قصد عمدی در کار نبود ساعت 3 نیمه شب که آمد چرا به طبقه خودش نرفت، وانگهی وقتی بین دو نفر فرق ندارد نسبت آنها که بد وقت به منزل یکدیگر نمی روند قصد قضاوت ندارم اما بعلت مرد بودن این برادر کینه این خواهر را از روزی که پدرشان یک مقداری سهم زیادی بحق به این دختر داده کینه اورا در سر می پرورانده، از این میترسم آزاد بشه اون خواهر های دیگه را آزار با به قتل برسانند، با اینکه از اعدام تنفر دارم اما در این فقره فقط قصاص راهکار درستی است.

    • بدون نام

      به گفته خودش که میگه این یه اتفاق بود و با پلیس و اورژانس خودم تماس گرفتم احتمالش خیلی زیاده که راست میگه و اون خواهر هم که برادرش رو مقصر میدونه و درخوست قصاص نموده به احتمال زیاد برای اینکه وارثی باقی نمونه و تمام اموال به خودش برسه . انسان باید موقع خشم بتونه خودشو کنترول کنه که اینطوری و خیلی ساده مرتکب قتل نشه . خیلی ها مثل این برای یه لحظه خشم ونمیدونم خون جلو چشمامو گرفت دیگه نفهمیدم چی شد خیلی راحت میشن یه قاتل

    • بدون نام

      مردهای لعنتی از پدر تا برادر و شوهر همه شون سرخر و مزاحم اند .متنفرم از مرد .زندگیم رو نابود کردند

      پاسخ ها

      • تهرانی

        بدون نام که بی نام و نشانی،اگر دوتا نر حالتو گرفتن حق نداری همه رو جمع ببندی،برو حقتو از همون دوسه تا نر بگیر که خوردن.

    • بدون نام

      نه چک زدیم نه چونه خونه مال خودش شد یکی مرد یکیم اعدام شد

    • بدون نام

      حالا اگر این مرد هم قصاص بشه همه اموال و ارث میرسه به خواهر دوم صد درصد قاضی با اعدام مخالفت می کنه چون امکان داره خواهر دوم روغرض این حرفها رو زده باشه تا برادرش اعدام بشه و همه اموال به خودش برسه به هر حال از یک خانواده یکی کشته شده دلیلی نداره یکی دیگه هم کشته بشه امکان داره به دیه ختم بشه تا به قصاص

    • نسرین

      او یکی خواهره چقد جنسش خرابه

    • گندم مجیدی .♡.♡پونک قزوین

      خدایا خودت کمک کن .‌ مملکت به بد روزی افتاده !!!!!

    • گندم مجیدی .♡.♡پونک قزوین

      شایدم راست میگه ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج