adexo3
۷۵۱۷۸۲
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

فهرست آپارتمان‌های ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی

رشد پیاپی قیمت مسکن در ماه‌های اخیر موجب شد، جایگاه آپارتمان‌های ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی در صدر جدول پرمعامله‌ترین واحدهای مسکونی به لحاظ ارزش ریالی در تیر ماه متزلزل شود.

دنیای اقتصاد: رشد پیاپی قیمت مسکن در ماه‌های اخیر موجب شد، جایگاه آپارتمان‌های ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی در صدر جدول پرمعامله‌ترین واحدهای مسکونی به لحاظ ارزش ریالی در تیر ماه متزلزل شود.

مدت‌ها بود که در بازار معاملات مسکن، پرمعامله‌ترین املاک به لحاظ ارزش ریالی، آپارتمان‌های ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی بوده‌اند اما پس از چند ماه متلاطم در بازار مسکن، رفته رفته سهم آپارتمان‌های ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی از معاملات ماهانه افزایش یافت تا اینکه در پایان تیر ماه این گروه جایگزین واحدهای ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی شد.

تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی از وضعیت بازار مسکن نشان می‌دهد در تیر ماه امسال سهم آپارتمان‌های ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی از کل معاملات مسکن در میان بازه‌های مختلف قیمتی، افزایش قابل توجهی یافت و این آپارتمان‌هادر رتبه اول پرمعامله‌ترین واحدها قرار گرفتند.

طی ماه گذشته ۸/ ۱۶ درصد از آپارتمان‌های فروخته شده در تهران در این بازه قیمتی قرار داشتند و آپارتمان‌های ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی پس از ماه‌ها صدرنشینی در جدول پرمعامله‌ترین واحدهای مسکونی به لحاظ قیمت، با سهم ۹/ ۱۵ درصدی به رتبه دوم سقوط کردند. در عین حال مجموع سهم این دو گروه قیمتی از آپارتمان‌ها، همواره حدود یک‌سوم از کل معاملات ماهانه مسکن را تشکیل می‌دهد.

نکته قابل توجه دیگر این است که تنها ۳۴ درصد از معاملات این گروه قیمتی، نوساز تا ۵ سال ساخت بوده و بقیه آنها سن بنای بیشتری داشته‌اند.

فهرست آپارتمان‌های ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این دیگه چه مدلشه اینا رو از کجا در میارید دوبار آهنگ محلاتی زدین با دو قیمت مختلف

    • عالی

      همانطور که میدانید دولت بزرگترین بدهکار سیستم بانکی بود (البته به ریال)، و همان دولت بیشترین سهم درآمد به دلار را دارد ، و همان دلت توانست بدهی میلیاردی خود را به بانک ها صاف نمائید.تنها با قطع شریان فروش و خرید دلار در بازار و آنهم از پول های مردم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صد افرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج