۷۵۲۵۱۷
۱۹ نظر
۵۰۰۷
۱۹ نظر
۵۰۰۷
پ

گزارشی از حال و هوای امروز «سبزه میدان»

امروز بازار طلافروشان همانند روزهای قبل در حال فعالیت بوده و خرید و فروش طلا و سکه به صورت معمول انجام می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: امروز بازار طلافروشان همانند روزهای قبل در حال فعالیت بوده و خرید و فروش طلا و سکه به صورت معمول انجام می‌شود.

طی روزهای اخیر بازار سکه و طلا تلاطم زیادی داشت و قیمت سکه با شیب قابل توجهی رو به افزایش بود؛ به طوری‌که قیمت هر سکه تمام بهار آزادی روز گذشته به چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

با این حال، امروز بازار طلای تهران (سبزه میدان) روند معمول و آرامی دارد؛ به طوریکه سکه و طلا هر دو به شکل معمول خرید و فروش می‌شود و فروشندگان نیز اغلب بازار را همچون روزهای گذشته توصیف می‌کنند.

البته نیروهای امنیتی در سرتاسر خیابان ۱۵ خرداد مستقر هستند. فروشندگان سکه در بازار از دلیل حضور نیروهای امنیتی در این بازار ابراز بی‌اطلاعی کرده و معتقدند که هیچ شرایط غیرعادی در بازار سکه وجود ندارد.

در این باره یکی از فروشندگان سکه گفت: دلیل حضور این نیروها را باید از خودشان پرسید و چیزی که مشخص است، این است که همه‌چیز در شرایط طبیعی قرار دارد و ما مانند سایر روزها به کار خود مشغولیم و مردم نیز مشغول خرید و فروش هستند.

حضور مردم در بازار بزرگ تهران نیز همانند سایر روزها بوده و آنان به خرید لوازم مورد نیاز خود مشغولند. امروز خرید و فروش سکه در بازار تهران نیز در حال انجام است؛ به طوری‌که هر سکه تمام بهار آزادی با قیمت چهار میلیون و ۵۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و قیمت خرید آن نیز بین چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

بازار طلا البته کمی خلوت‌تر از روزهای قبل است، اما کماکان در شرایط عادی خود قرار دارد. با این حال اظهار نظر فروشندگان در بازار طلا اندکی با هم متفاوت است.

یکی از فروشندگان طلا درباره وضعیت این بازار در روزهای اخیر گفت: هیچ مشکلی وجود ندارد و مردم نیز مانند همیشه برای خرید و فروش مراجعه می‌کنند و ما نیز فروش خود را به صورت عادی انجام می‌دهیم، اما فقط طلاهایی که با فاکتور خودمان فروخته شده را می‌خریم.

وی با بیان اینکه نگرانی از بابت بازار نداریم، اظهار کرد: هر افزایش قیمتی که به وجود آید روی همه مردم تاثیر می‌گذارد و فقط مختص ما نیست. ما از بازار راضی هستیم و هرچند که وضعیت بازار طلا قابل پیش‌بینی نیست اما مشکل خاصی نداریم.

این در حالی است که یکی دیگر از فروشندگان طلا معتقد است که مراجعه مردم برای خرید طلا بسیار کاهش یافته و عملا فروش چندانی برای طلا وجود ندارد.

وی البته این را هم گفت که در واقع مشتری برای طلا کم شده است، وگرنه طلافروشان مشکلی برای فروش طلا ندارند.

به هر شکل، وضعیت بازار طلا و سکه به رغم افزایش قیمت‌های ناگهانی با تغییر شکل خاصی روبرو نشده و فروشندگان طلا به کار خود ادامه می‌دهند؛ حال آن‌که نیروهای امنیتی نیز به نظر می‌رسد برای جلوگیری از هرگونه ناآرامی و اغتشاش در بازار به حضور خود ادامه می‌دهند.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز در بازار به قیمت ۳۱۵ هزار تومان معامله می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما از بازار راضی هستیم!!!!
      همه چی آرومه
      ما چقد خوشبختیم
      ما چقد نشاط داریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

    • کامران

      چرت نگو جان مادرت..این گزارش از سبزه میدان نیویورک فرستاده شده..یا ما تو زندان بودیم که امروز بازارو ندیدیم کم دروغ به خیک مردم ببندید

    • قربانی

      حالا تا اونجا که رفته بودی برای گزارش یه چندتا هم سکه میخریدی!! بعید می دونم برای تهیه گزارش این دروغ ها حقوق ماهانه ات به یه سکه هم برسه !! خودتو بزار جای جوونی که میخواد ازدواج کنه بعدش از خدا بترس و برای پول دروغ گویی نکن

    • فرهاد.ک

      خیالم راحت شد خدارو شکر پس تا حالا خواب میدیدیم که بیکار شدیم همه چی چند برابر شده دیگه ملت نمیتونند شکم زن و بچه هاشونو سیر کنند اجاره خونه چند ماه عقب افتاده... پس همه چی آرومه چه کابوسی بدی بود فردا برم سر کارم خدا از این کابوسهای وحشتناک رو نصیب کسی نکنه

    • بدون نام

      فک کنم گزارشگر در مورد سبزه میدون تخیلی گزارش تهیه کرده .همه مردم شاد و خندان در حال خرید و فروش هستند.به به چقد ما خوشبختیم.خدایا شکرت از بابت این همه امنیت و آرامش که به ما دادی.خخخ

    • علي

      اخبار داغ خجالت بکش

    • سحر

      خسته نشدین انقد اخبار دروغ تحویل مردم دادید
      ههه
      انقد دروغ گفتن راحت شده نه

    • بدون نام

      هیییییس گزارشگر ها فریاد نمیزنند!!!!

    • بدون نام

      چه فکری کردی میگی همه چی آرومه؟؟؟؟

    • احمد تیامی

      چه گزارش مزخرفی!!همه جی آرومه و پولدارا سکع ۴.۵ میخرن و سودجوها هم ۴.۲ میفروشن و اونایی که نه‌میتونن بخرن و ..... از دور شاهد این مسخره بازین تا تاثیر منفیشو روی باقی اجناس بزاره و کمر کارگر بدبخت خمیده تر بشه و گرونی زیر پوستی حاکم بشه روی همه ی اجناس

    • بدون نام

      همه چی آرومه ما چقدر خوشحالیم..پدرمون در اومد بجاش امنیت داریم

    • بدون نام

      داستان نوشتي؟؟ واس كي دروغ ميگين؟ ما ايراني هستيم و توي ايران زندگي ميكنيم پس واسه ما دروغ ننويسين

    • شهین سیفی

      احتمالا درجاهی دیگرهم گرین اسکوار دارند ای سبزه میدان در کنار اون لوییز بروکسل یا کنار پیگادلی یادر کنار شانلیزه است

    • مهدی ش

      بر گرفته از رمان نهنگها پرواز میکنند

    • بدون نام

      مچکریم از زحمتی که بابت این گزارش داغ از بازار سبزه میدان ارسال کردید .اینم خودش یک گزارشی بود. انشاا... شما هم بیکار نشید

    • ب

      أهههههههه. چقدر کامنتا تکراری و مزخرفه. کاش ی کم تحلیل و حرف متفاوت وجود داشت. انگار همه از روی هم کپی کردن.

    • بدون نام

      امسال عجب سالی شد . با این اقتصاد کاملا باز .
      یکی بیاد این حباب ها رو بترکونه .

    • پیمان

      مردم روخرحساب نکن بی وجدان بایدم فروشنده طلاراضی باشه داراییش به سه چهاربرابررسیده امامابیچاره هاچی هر روزبدترازدیروز زندگی میگذرونیم دیگه هیچ دختری به خواستگارش جواب مثبت نمیده خیالتون تخت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج