۷۵۳۵۳۸
۱۴ نظر
۵۰۰۹
۱۴ نظر
۵۰۰۹
پ

خانزادی: بیگانگان در دریای خزر جایگاهی ندارند

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، صلح و دوستی در دریا را نیازمند همدلی و فهم مشترک از محیط دریایی دانست و گفت: بیگانگان در دریای خزر جایی ندارند.

خبرگزاری مهر: دریادار حسین خانزادی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی غواصی ارتش جهانی در نوشهر با بیان اینکه تیم ها به دعوت ارتش جمهوری اسلامی ایران از کشورهای روسیه، سوریه، قزاقستان، ونزوئلا، آفریقای جنوبی و چین برای مشارکت و نظارت در این رقابت گردهم آمده اند اظهار امیدواری کرد تا شاهد شروع رویداد مهم در عرصه تعاملات نیروهای دریایی از سه قاره بزرگ آسیا، آفریقا و آمریکا در دریای خزر باشیم.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی براینکه دریا فرصتی بزرگ برای همکاری با دوستان و بهره مندی از همه برکاتی است که در آن نهفته است،افزود: از این منظر مسابقات بین المللی نظامی ۲۰۱۸ تداعی کننده همکاری، تعامل و دوستی بین کشورهای شرکت کننده است.

دریادار خانزادی از دریا به عنوان فرصتی بزرگ برای پیشرفت کشورها و بهره مندی از منابع آن یاد کرد و گفت: این پیشرفت مرهون وجود صلح و امنیت پایدار و وجود نیروهای دریایی و مردانی وابسته است که آگاهانه، با دانش، مهارت و شجاعت آن را محقق می کند.

وی ادامه داد: صلح و دوستی در دریا نیازمند همدلی، همکاری، همزیستی و فهم مشترک از محیط دریایی است، چیزی که برخی از قدرت های استکباری از درک آن عاجر هستند و دریا را محلی برای زورگویی و تعقیقات امنیتی نامشروع مورد بهره برداری قرار می دهند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: دریای محیطی است که حضور و ایفای نقش در آن مستلزم برخورداری از دانش، تعهد و قدرت و رفتن به رژفای آن مستلزم تسلط بردریا و بهره برداری از همه منافع آن است زیرا دریا عرصه سخت و پیچیده ای است که با مهارت غواصان نیروی دریایی دست یافتنی می شود.

وی با بیاین اینکه از فردا وارد عرصه رقابت سازنده در دریای خزر می شویم، افزود: خزر دریایی است که برای بهره مندی از فرصت های اقتصادی، نظامی، فرهنگی و غیره باید تعامل داشته باشیم و بیگانگان در آن جایگاهی ندارند و مسابقات غواصی ارتش های جهان با حضور نیروهای منتخب در نیروهای دریایی کشورهای همسایه و دوست بستری موثر است که می تواند در ایجاد رقابت سالم از طریق اشتراک گذاری دانش و تجربه بین شرکت کنندگان موجب همسویی و استحکام روابط شود.

وی با اشاره به گذشت ۱۰ سال از آغاز مسابقات بین المللی غواصی ارتش های جهان گفت: تعامل زیادی در سطوح مختلف برگزار شد و ستادها، فرماندهان، افسران و کارکنان نیروهای مسلح شرکت کننده بیش از پیش در کنار هم قرار گرفته اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح و نیروی دریایی ارتش علاوه بر توجه به میزبانی انتظار دارد این میزبانی با حضور کارکنان نیروی دریایی کشورهای مختلف زمینه ساز تعامل و تبادل دانش بین یکدیگر شود و تلاش کرده تا زیرساخت ها را برای اجرای بهتر مسابقات فراهم کند.

۵۰ ورزشگاه در قالب پنج تیم در مسابقات بین المللی غواصی ارتش های جهان به مدت یک هفته در نوشهر رقابت می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما که فعلا دارید دریای خزر را می فرشید تا چند مدت دیگه خزر را در نقشه ایران نمی بینیم چی بودیم چی شدیم

    • بردیا امامی

      مگه دریایی هم مونده...فکر کنم فقط ساحلش متعلق به ایران باشه مابقیشم روسیه قهرمان برد.

    • بدون نام

      مگر ما در خزر چیزی داریم ؟؟؟؟

    • بدون نام

      ما باید بر خلیج فارس حاکم باشیم ‌.
      امنیت منطقه توسط ایران تامین می شود .

    • بدون نام

      چیزای خنده داری میگید .... همون تیترش برا خوندن و خندیدن کافیه

    • بدون نام

      یعنی چه من که متوجه نشدم از کدام بیگانه صحبت میکنه اینها که همه برادران ما هستند سوسیالیستها !!!

    • بهروز

      کشور ما اینقدر به خلیج فارس متمرکز شد که تمام رژیم حقوقی خزر فراموش شد, وحالا که بخواهیم سهم خودمان را از خزر داشته باشیم.کشورهای همجوار انگار که ما اصلا حقی نداریم رفتار میکنند,

    • بدون نام

      روسیه خودیه و باید تمام دریای خزر را در اختیار داشته باشه

    • سید نوری

      دریای خزر متعلق به چند کشورهست که ایران سهم ناچیزی ازان دراختیار دارد چون‌ ۱۱درصد سهم خودشو داده به روسیه دوست وشریک بیشرف راهبردی..بیگانگان اگه بخان ماراازدریای خزر میندازن بیرون

    • بدون نام

      روسهای کثیف دیگه خودمون راه نمیدن فکر میکنن غریبه ایم خود کرده را تدبیر نیست

    • بدون نام

      ودولت آقای روحانی بداند هر مزاکره ای برای دریایه خزر بر علیه ملت هست

    • بدون نام

      واینجا هست که آقای محموداحمدی نژاد به میدان می آید وقد علم می کند وانجمن حجتیه وارد عمل می شود

    • بدون نام

      عزیزان ناراحت نباشین هماطور که برادر اول کمینستی یعنی روبای مکار روسیه دریایه خزر راصاحب شود برادر دیگر کمنیست یعنی چینی ها که حتا گوشت سگ هم می خورن آنها هم صاحب دیایه عمان وخلیج فارس خواهند شد ما که طورمان نیست به دست شویی می رویم هزارها مآ مور برای نظافت آماده هست

    • بدون نام

      اما درجنگ جهانی دوم این موضوع پیش آمد وقتی هیطلر آلمانی می خواست دنیا را فحط کند رضا خان با ایشان همبستگی نمود وقتی چهار قدرت بزرگ وبا کمک کشورهای کوچک دست بدست هم دادند وآلمان نازی را شکست دادند ایران محکوم شد که نزدیک بود بین کشور روس و انگلستان تقسیم شود اینجا رضا خان گفت من محکوم وای ران حاکم هستواز تقسیم خود داری شد ورضاخان به جزیره مورس فرار کرد اما حالا چی وقتی فرماندهان می گویند به ریس جمهور ایالت متهد آمریکا آی تراب شراب خور قمار باز ما تورا با آن قدرتد پوزت به خاک می ما لیم پس چرا (؟؟؟؟؟!!!!!!) به تقسیم دریایه خزر سکوت وبرای ماهی گیری دریایه آنهم نزدیک دریایه که در یک رودخانه نزدیک خلیج فارس مشغولند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج