adexo3
۷۵۵۲۱۳
۱۱ نظر
۵۰۱۱
۱۱ نظر
۵۰۱۱
پ

دختر ۲۶ ساله در رودخانه پلدختر غرق شد

دختر ۲۶ ساله روستایی در رودخانه «کشکان» پلدختر غرق شد

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی پلدختر از غرق شدن دختر ۲۶ ساله روستایی در رودخانه «کشکان» این شهرستان خبر داد.

سرهنگ همایون بخشی در گفت و گو با خبرنگار گفت: یک دختر جوان ۲۶ ساله در رودخانه «کشکان» پلدختر غرق شد و جان خود را از دست داد.

وی، بیان داشت: این دختر به نام «حدیث عزیزی» قصد داشت عرض رودخانه را برای رفتن به روستای خود طی کند که در حوالی «آب تاف» در رودخانه «کشکان» پلدختر غرق شد.

فرمانده انتظامی پلدختر، افزود: جسد این دختر جوان روستایی با کمک نیروهای امدادی، نیروی انتظامی، آتش نشانی، هلال احمر و مردم از آب بیرون کشیده شد.

سرهنگ بخشی، گفت: جسد نیمه جان این دختر به بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر انتقال یافت که تلاش تیم پزشکی این مرکز درمانی برای نجات جان وی بی نتیجه ماند و جان باخت.

وی از خانواده ها خواست برای جلوگیری از این اتفاقات تلخ در مکان های پر خطر مواظب و مراقب فرزندان خود باشند تا از این گونه حوادث ناگوار جلوگیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی میگی 26سالش بوده مواظبش باشن اون باید مواظب کوچکترا باشه اتفاقه که افتاده خدا بیامرزه و به خانوادش صبر بده سخته داغ فرزند

    • بدون نام

      روحش شاد

    • بدون نام

      خدا رحمتش کنه ان شاءالله

    • بدون نام

      خدا به خانوادش صبر عنایت بفرما الهی‌‌آمین‌‌یارب‌العالمین

    • اریا

      نمایندشون باید شرمنده باشه متاسفم برا مردمش که به ایشون رای دادن

    • جواد

      مگه اونج پل نداشت از داخل رودخانه رد میشده؟ اگه نداره پس این مسئولین بی کفایت ما این چند سال چه غلطی میکردند باعث مرگ این بیچاره شدند؟ خدا لعنتشون کند خیانتکاران مملکت رو که مردم رو به بیچارگی انداختند.

      پاسخ ها

      • دروغگو

        کاربر جواد. 01/24 اگر منظورت از من می پرسید که پل داشت یا نه!!! تا جایی که خاطره ام کمک میکند از خیلی قبل ها قرار بود جهت رفاه چند ده که آن ور رودخانه بودند که همه با این ور رودخانه پیوند نسبی و سببی داشتند امید وار بودند که پل زده میشود اما خبری از پل نشد که نشد، سالانه جان چند نفر گرفته میشود، من یک وانت پیکان داشتم اعلام کردم یک نفر بیاد و کمک های مردمی را جمع کند و یک ارگان یا دولت هم توسط نمایندگان همین منطقه لطف کنند در صورت وقت و فرصت داشتن یک پل احداث شود ولی نشد که نشد، خداوند این دختر خانم را قرین رحمت قرار داده و به پدر و مادر دلسوخته او صبر عطا کند،

    • بدون نام

      وی از خانواده ها خواست از فرزندان خود بخواهند، برای جلوگیری از این اتفاقات تلخ ، عرض رودخانه را برای رفتن به روستای خود، پرواز کنند!

    • بدون نام

      دختر با دختر بچه .؟.؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای بابا، اکثر این مسئولین که بر سر کارها سوار هستند به تصورشان مسئولیت مثل خر سواری است دختر 26ساله را دختر بچه قلمداد میکنند اما برای معذرت میخواهم با پوزش میگویم به شش ساله پسر یا دختر رحم نمی کنند خدا بيامرزدش و به پدر و مادر و وابستگان او صبر بدهد خدایی سخت است تا یک خانواده فرزندی را به بیست و شش سال برسانند چه خون دلها خورده اند چه رنجها کشیده اند نتجه از بی لیاقتی نمایندگان و مسئولان او را از دست داده اند،

    • بدون نام

      خداوند متعال رحمتش کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج