adexo3
۷۵۵۳۴۵
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

نعمتی: سوال، فرصت طلایی برای روحانی است

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه سوال یک فرصت طلایی برای روحانی است گفت: با توجه به اصرار برخی دوستان این شبهه ایجاد شد که شاید این سوال برخاسته از نیت سیاسی باشد حال باید متقاضیان سوال با رفتارشان اثبات کنند که این سوال سیاسی نبوده و دلسوزانه است.

خبرآنلاین: سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه سوال یک فرصت طلایی برای روحانی است گفت: با توجه به اصرار برخی دوستان این شبهه ایجاد شد که شاید این سوال برخاسته از نیت سیاسی باشد حال باید متقاضیان سوال با رفتارشان اثبات کنند که این سوال سیاسی نبوده و دلسوزانه است.

بهروز نعمتی نماینده مردم تهران و سخنگوی هیات ریسه مجلس درباره اما و اگرهای پیرامون سوال از رئیس جمهور به گفت: از آنجایی که موضوعات با هم خلط شده است در ابتدا بگویم سوال و استیضاح حق نمایندگان است و باید به این حق احترام گذاشت.

فارغ از مسائلی که پیرامون سوال مطرح می شود به نظرم این موضوع یک فرصت خوب برای رئیس جمهور است و آقای روحانی می تواند در مجلس خیلی از مسائل را روشن کند.

او در پاسخ به این سوال که این سوال تا چه حدی می تواند حلال مشکلات موجود باشد گفت: اینکه چقدر این سوال می تواند در جهت رفع مشکلات موثر باشد نمی توان به طور دقیق گفت اما با توجه به شرایط و جوی که در کشور وجود دارد این فضا یک پتانسیل بسیار خوبی است که اقای روحانی باید از این فضا استفاده کند.

نعمتی در پاسخ به این سوال که در کشور همه مسوولیت ها بر گردن قوه مجریه نیست و چقدر مجلس می تواند دایره نظارتش را به ارگانهای دیگر هم گسترش دهد و از آنها هم سوال بپرسد گفت: بر اساس اصل ۱۱۰ قانون اساسی برخی نهادها زیر نظر مقام معظم رهبری هستند.

که بحث نظارت بر آنها هم بحثی جدا است و در این راستا نظارت مجلس فقط متوجه قوه مجریه می شود و قاعدتا باید پاسخگو باشند لذا به نظرم رئیس جمهور از این زمان و فرصتی که در اختیار او گذاشته شده است می تواند به بهترین نحو استفاده کند و تمام نقط ضعف و قوت را در هر نهادی که هست مطرح کند.

سخنگوی هیات رئیسه درباره سخن دولت مبنی بر خلاف قانون بودن انصراف از انصراف امضاکنندگان و احتمال لغو این سوال گفت: براساس ماده ۲۱۲ آئین نامه اگر امضای نمایندگان تطبیق داده شود که مسئول این موضوع هم آقای امیرآبادی هستند که ایشان هم حتما بین خودش و خدای خودش این حجت را قائل شده است که این سوالات و امضاها تطبیق داده شده است وقتی از سوی رئیس مجلس ارجاع داده شود به رئیس جمهور و ظرف ۴۸ ساعت برای نمایندگان چاپ شود دیگر برگشتی برای آن وجود ندارد.البته همانطور که روز گذشته هم آقای روحانی گفت ایشان در مجلس حاضر می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س

      یک مشت نماینده ... که مثل بچه مدرسه ای ها منتظرن که بزدگتراشون بهشون بگن چکار بکنن چکار نکنن مسلما نه تنها حق مردم رو نمی تونن استیفا کنن بلکه وجودشون برای مردم سرار شر ضرر وخسرانه . بهتره برید به جهنم.

    • س

      فعلا که همه چی واسه شما ها فرصته و واسه ملت نکبت.

    • کامبیز

      این سیاه بازی هم دیگه رنگی ندازه بی مایه فطیره این ره که این دولت میره به ترکستان است!؟

    • بدون نام

      عالمان بی عمل : خوراک جهنم هستند.

    • بدون نام

      با این دولت بی عرضه و بی کفایت با این نماینده های وضع اقتصاد مملکت درست نمیشه ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج