۷۵۵۸۸۲
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

پورمختار: سخنان روحانی ضروری بود

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس گفت: هر وقت مردم احساس کردند کشور و انقلاب‌شان تهدید می‌شود و از سوی مسئولان‌شان در جریان این تهدیدات و خطرات قرار گرفتند با تمام وجود برای دفاع از آن به صحنه آمدند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس گفت: هر وقت مردم احساس کردند کشور و انقلاب‌شان تهدید می‌شود و از سوی مسئولان‌شان در جریان این تهدیدات و خطرات قرار گرفتند با تمام وجود برای دفاع از آن به صحنه آمدند.

محمدعلی پورمختار گفت: سخنان رییس‌جمهور در فضای ناآرام و پرالتهاب اقتصادی فعلی لازم و ضروری بود. مردم باید در جریان اتفاقات و مشکلات کشور قرار می‌گرفتند. طی ۴۰ سال گذشته هم همین طور بوده است.

پورمختار: سخنان روحانی ضروری بود

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: اگر مسؤولان واقعیات، توطئه‌ها، تهدید‌ها و حتی فرصت‌های پیش روی کشور را با جزییات به اطلاع جامعه نرسانند، نیروی انسانی جنگ اقتصادی هم پا به میدان نخواهد گذاشت.

وی بیان مشکلات و ریشه‌های ایجاد آن و تشریح طرح و برنامه دشمنان داخلی و خارجی برای به زمین زدن انقلاب توسط مقامات عالی کشور را بار دیگر مورد تاکید قرار داد و افزود: اگر مقامات عالی کشور تهدیداتی که از سوی دشمنان نظام و انقلاب برای تجزیه این کشور ریخته شده است را برای مردم تشریح نکنند، آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، سعودی‌ها و انگلیسی‌ها بدون هیچ مقاومت داخلی اهداف شوم‌شان را پیاده می‌کنند.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس تاکید کرد: به عقیده بنده تشریح شرایط کشور در جنگ اقتصادی با زبان دیپلماسی اثر چندانی ندارد. باید با زبان انقلابی موقعیت را تشریح و نیرو‌های داخلی را بسیج کرد. تشریح اقدامات و برنامه‌های دولت برای مهار جنگ اقتصادی و تقابل‌ها و مقاومت‌های مجموعه نظام برای پیروزی در این جنگ، قطعا در حمایت مردم از نظام و انقلاب موثر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کجاش تاًیرداشته دلتون به بی بخاری وناکارامدی دولت توچالی خوشه بیاین ببینید نظرمردم چیست پررو

    • بدون نام

      بین به این میگویند پاچخوار با تدبیر چکونه بخیه به آبدوغ میزند احسنت آفرین

    • خلیلی قوشچی

      سخنان روحانی ضروری بود ولی بی فایده

    • بدون نام

      ضروری بود ولی ایشون گفتند که موقع مصاحبه حرف نمی تونه بزنه ولی میخواهد تو مجلس گرد و خاک کنه البته بشرطی که قفل زبانش با کلید خودش باز بشه بالاخره این کلید باید بعد پنجسال بدرد بخورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج