۷۵۷۳۵۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

همکاری ایران و اسپانیا در «مردی بدون سایه»

فیلمبرداری فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رئیسیان پس از پایان سکانس‌های اسپانیا، در تهران در جریان است.

خبرگزاری صبا: فیلمبرداری فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رئیسیان پس از پایان سکانس‌های اسپانیا، در تهران در جریان است.

همکاری ایران و اسپانیا در «مردی بدون سایه»

‌‎این اثر سینمایی که سومین فیلم از سه‌گانه آخر رئیسیان است مانند دو فیلم قبلی وی («چهل سالگی» و «دوران عاشقی») به روابط عاطفی و عاشقانه می‌پردازد و بازیگران مطرحی همچون لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و به‌آفرید غفاریان در آن حضور دارند.

‌‎«مردی بدون سایه» که به عنوان یک همکاری مشترک با حضور بازیگران اسپانیایی از ماه گذشته در این کشور مقابل دوربین رفت، در مطبوعات اسپانیا خبرساز شد و خبر تولید این فیلم در تعدادی از روزنامه‌های اسپانیولی‌زبان انعکاس گسترده‌ای یافت.

‌‎اسپانسرینگ جدیدترین ساخته علیرضا رئیسیان در کشور اسپانیا برعهده «شرکت گردشگری ساحل آفتاب» به مدیریت محمد محمدی انجام شده است که شامل کلیه خدمات و اخذ مجوزهای مختلف فیلمبرداری و تولید در این کشور بوده است که نقش تعیین‌ کننده‌ای در عملی شدن تولید این پروژه سینمایی داشته و به گفته علیرضا رئیسیان بدون حمایت ایشان فیلمبرداری در شرایط سخت فعلی میسر نمی‌شد.

‌‎براساس این گزارش، این فیلم به بحران عاطفی و زناشویی انسان معاصر می‌پردازد و نگاه ویژه‌ای به مشکلات اجتماعی این روزهای جامعه دارد.

‌‎عوامل اصلی این اثر سینمایی عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: علیرضا رئیسیان، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، طراحی صحنه و لباس: کامیاب امین‌عشایری، طراحی چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، مدیر تولید: محمد یمینی، عکس: امیرحسین شجاعی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج